Veroorzaakte krassen. Gebruik anders een hard plasticen schraper.. en anders een oplosmiddel..quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:05 schreef Forno het volgende:
Je hebt van die brede mesjes waarmee je het eraf kan schrapen. De verf zou in theorie niet echt aan het glas moeten hechten.
En waar kan je dat halen, Gamma?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:17 schreef mvdejong het volgende:
Aangezien paintstripper absoluut het glas niet aan kan tasten, lijkt dat de perfecte oplossing.
Wel de kozijnen goed afplakken.
Elke zaak die verf verkoopt, Gamma, Hubo, Praxis, ...quote:
Als het gewoon floatglas is, en je hebt een heel scherp mesje, dan kun je het er zo afschrapen. Dus niets krassen. Als het daarmee niet lukt, vraag ik me af wat voor glas het is?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:07 schreef Eelcotje84 het volgende:
[..]
Veroorzaakte krassen. Gebruik anders een hard plasticen schraper.. en anders een oplosmiddel..
kom, dat spul (motip) kost maar een tientje, scheelt je zeeen van tijd....quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:26 schreef JDx het volgende:
Ik zit in de WW en heb op dit moment geen geld, maar wel tijd, dus ik wilde graag bezig met mijn huis. Dat ik in ieder geval nuttig bezig ben. Binnenkort ga ik leren hoe ik de radiatoren kan verwijderen en daarachter kan schilderen, heb mn trap al gerenoveerd. Op die fiets.
Dus dure dingen ga ik niet aan beginnen, wellicht toch eens iets harder proberen met een krabber.
Ja dat ga ik wel proberen, maar hij had het net over nieuw glas enzo, daar heb ik geen geld voor.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:35 schreef .SP. het volgende:
[..]
kom, dat spul (motip) kost maar een tientje, scheelt je zeeen van tijd....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |