jups kwalitatief erg goed, reageert goed, blijft ook na jaren goed en logitech heeft een goede service.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:17 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Maar is het die 100 euro waard?
Weet je toevallig ook waar ik hem goedkoop kan krijgen? Ik kan hem nergens vinden voor minder dan 99,98 en ik had ergens gelezen dat iemand hem ook voor 70 euro had gevondenquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups kwalitatief erg goed, reageert goed, blijft ook na jaren goed en logitech heeft een goede service.
nope, ik weet wel dat 70 erg goedkoop zou zijn ivm de inkooprpijs, 100 is de normale prijsquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:23 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook waar ik hem goedkoop kan krijgen? Ik kan hem nergens vinden voor minder dan 99,98 en ik had ergens gelezen dat iemand hem ook voor 70 euro had gevonden
Haal nou maar de Driving Force GT daar heb je jaren plezier mee.quote:Op zondag 26 september 2010 15:53 schreef ElmoFan het volgende:
Is die logitech MOMO trouwens ook een goed stuur? of heeft dat echt zo'n heel hoog toy gehalte?
duidelijkquote:Op zondag 26 september 2010 15:57 schreef n0ir het volgende:
[..]
Haal nou maar de Driving Force GT daar heb je jaren plezier mee.
|Ik heb dan ook nog niks gekochtquote:Op donderdag 30 september 2010 14:47 schreef LuckyLuQ het volgende:
MOMO is ook een heel goed stuurtje hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |