jij moet nodig opgenomen worden als je dit serieus meentquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:57 schreef xyzyx het volgende:
Ik vind het nu ook wel grappig opzich aangezien er geen schade aan de auto is.. Maar echt wat denkt die hoer wel niet dat ik braaf ga wachten op iemand die mij de weg gaat versperren?
nee ik vond het gewoon geniaal dat je stinkhoer tegen haar zegt terwijl haar fiets gastquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:57 schreef xyzyx het volgende:
Ik vind het nu ook wel grappig opzich aangezien er geen schade aan de auto is.. Maar echt wat denkt die hoer wel niet dat ik braaf ga wachten op iemand die mij de weg gaat versperren?
Dat meisje heeft toch minder geld dan hij, boeiend.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:59 schreef robr0 het volgende:
[..]
jij moet nodig opgenomen worden als je dit serieus meent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:59 schreef robr0 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat meisje heeft toch minder geld dan hij, boeiend.en ook nog een fiets minder en ze is ook nog 14 jaar pffff het is dat het de broer van justin bieber is maar andersssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij bent eigenlijk een ekte klber die in kaste 1 thuishoortquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:03 schreef xyzyx het volgende:
T was serieus. Ben ff een klb topic aan het aanmaken om mijn frustraties te uitten.
Heeeuy Bartjuh!quote:
Welk weldenkend mens gaat voor een auto staan waar troep tegen aan gegooid wordt en waarvan de inzittende gevraagd hebben om opzei te gaan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:59 schreef robr0 het volgende:
[..]
Ik loop toch even naar beneden om wat lekkers te zoeken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ben thuis dus kan geen kipcorn/kroket gaan halen![]()
Opzei.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:12 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Welk weldenkend mens gaat voor een auto staan waar troep tegen aan gegooid wordt en waarvan de inzittende gevraagd hebben om opzei te gaan.
dus omdat zij niet aan de kant gaat pleeg jij maar een poging tot doodslagquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:12 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Welk weldenkend mens gaat voor een auto staan waar troep tegen aan gegooid wordt en waarvan de inzittende gevraagd hebben om opzei te gaan.
HEEEEEEEEUJJJJJJJJquote:
Wat zou jij doen als er een groep van 20-30 lui op je af kwam en troep tegen je auto ging gooien. 1 van mijn vrienden zat half gillend te roepen RIJDEN RIJDEN terwijl hij helemaal geen watje is of wat dan ook.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:14 schreef robr0 het volgende:
[..]
dus omdat zij niet aan de kant gaat pleeg jij maar een poging tot doodslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |