Ik ook niet, maar om Jeroen daar dan juist van te gaan betichten is een beetje kinderachtig, hij was juist de enige die tegen de kandidaten zei dat ze echt moesten kiezen voor wie het beste bij hun zou passen, en niet te luisteren naar de mooie verhaaltjes.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het niet storend, so far.
moet het volgende week toch ook maar eens kijken....quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
Maar goed, ik blijf erbij, dit is weer eens een echt leuke talentenshow
Zoals ik al zei, ik heb echt een hekel aan die man, maar geef hem als coach een kans want daar weet ik bij hem niks van, ik wacht netjes afquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar om Jeroen daar dan juist van te gaan betichten is een beetje kinderachtig, hij was juist de enige die tegen de kandidaten zei dat ze echt moesten kiezen voor wie het beste bij hun zou passen, en niet te luisteren naar de mooie verhaaltjes.
Wat betreft coachen heeft Jeroen juist het meeste al laten zien, door die ene kerel achterna te lopenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik heb echt een hekel aan die man, maar geef hem als coach een kans want daar weet ik bij hem niks van, ik wacht netjes af
'iets' Volendams.....quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:48 schreef Symphonic het volgende:
Wie zijn die Mysterie gevallen eigenlijk?
Dat ben ik wel met je eens, dat was netjes, alleen ik heb zo de pest aan hem dat ik dan weer denk dat hij dat doet om zieltjes te winnenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat betreft coachen heeft Jeroen juist het meeste al laten zien, door die ene kerel achterna te lopen.
???? Ik heb niks mysterie gezien vandaagquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:48 schreef Symphonic het volgende:
Verkeerde topic?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:48 schreef Symphonic het volgende:
hehe je vind hem gewoon een eersteklas gladjakker volgens mijquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, dat was netjes, alleen ik heb zo de pest aan hem dat ik dan weer denk dat hij dat doet om zieltjes te winnen![]()
Zo eerlijk ben ik dan ook wel weer om dat te zeggen![]()
Maar dat was inderdaad goed van hem
GMTAquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, dat was netjes, alleen ik heb zo de pest aan hem dat ik dan weer denk dat hij dat doet om zieltjes te winnen![]()
Zo eerlijk ben ik dan ook wel weer om dat te zeggen![]()
Maar dat was inderdaad goed van hem
bij pop waren ze er toch steedsquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
???? Ik heb niks mysterie gezien vandaag
Hij heeft het al door denk ik, zag live een post verdwijnenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Verkeerde topic?
[POP] Live #46 - The story continues
dat leeft niet en ik kijk alleen het laatste staartje.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Verkeerde topic?
[POP] Live #46 - The story continues
Jammer alleen dat dat bij jou altijd betekent dat iemand echt helemaal niks meer goed kan doen, zelfs na een uitzending zoals vandaagquote:
Hier leeft het ook nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat leeft niet en ik kijk alleen het laatste staartje.
Nee dat niet eens, toen hij net begon mocht ik hem wel, maar ik vind hem tegenwoordig zo arrogant, met de beste zanger op 3 was hij ook zo, je ziet hem soms een gezicht trekken als hij denkt dat de camera niet op hem staat, en daar zie je dan dat zijn aardig zijn helemaal nep is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:50 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe je vind hem gewoon een eersteklas gladjakker volgens mij
Nah, maar hier past het niet hequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat leeft niet en ik kijk alleen het laatste staartje.
Ja schat ik zit er, maar hier nog even naBOOMenquote:
ik zeg niet dat hij niets goed doet. Maar ik heb gewoon veel meer vertrouwen in een Roel en een Angela. Jeroen duwt de kandidaten denk ik te snel de commerciele kant op.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jammer alleen dat dat bij jou altijd betekent dat iemand echt helemaal niks meer goed kan doen, zelfs na een uitzending zoals vandaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |