Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte de laatste post, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Intelligence | Patrick | 13 september
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:00 schreef Assiej het volgende:
@Marko, wat moest jij op Hengelo station om ongv. 1 uur ?
boem boem bonke bonke oniequote:Op vrijdag 24 september 2010 21:31 schreef haakon het volgende:
[..]
vnaamd is het:
boem boem boem
Verwachte reactie:
maar boem boem is homo..
+ geluid van verdrukte olifantenquote:
mijn laatste youtube ding dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
+ geluid van verdrukte olifanten![]()
Linkje laatst van Remco was wel gaaf trouwens.
Heel leuk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mijn laatste youtube ding dan?
Van mij wel hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Stiekem een TVP maar dat mag toch niet meer.
hier welquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Stiekem een TVP maar dat mag toch niet meer.
joah, dat vond ik ookquote:
ik 3 kwartier laterquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ah oke weet ik dat ook weer.
Morgen 6 uur weer op, heerlijk.
LEKKER VOOR JEquote:
ik heb ook hoedenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
LEKKER VOOR JE, maar waarom zijn er mannen met 'hoeden' hier in huis, vage lui ook
.
Binnenpret: VIP KAARTEN Military Boekelo BINNEN!!!!
ik ben nooit vaagquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ben je ook 'vaag'?
PAFIPO
[ afbeelding ]
ik draag nu geen hoedquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, toch vaag dat je dan een hoed draagt, niet?
quote:
heel weinig hoor. eigenlijk te weinigquote:
Oke, valt het zo op?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:22 schreef rulerofdeath het volgende:
heel weinig hoor. eigenlijk te weinig
Da's al zo oud en één van de commerciele shit die te pruimen was door gabbers.quote:
Bij al die nummers baal ik dat ik toen 6 / 7 wasquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Da's al zo oud en één van de commerciele shit die te pruimen was door gabbers.
Aan die tijd heb ik zoveel goeie herinneringen.
wat valt opquote:
Die tijd komt nooit meer terug en is op geen enkele manier te vergelijken met het heden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Bij al die nummers baal ik dat ik toen 6 / 7 was.
Ik geloof het maar al te graagquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Die tijd komt nooit meer terug en is op geen enkele manier te vergelijken met het heden.
Het was niet alleen liefde voor muziek maar gewoon een complete leefstijl.
(en dan heb ik het niet over drugs!)
Flikker dan maar mooi terug.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:17 schreef DarKZeN het volgende:
keal wat heft vie good dart k was mie gister dikkuhhh bink nog n bittie
n oaln man.
lelijke taal serieus
Stiekem geilt ie er wel op anders zou hij hier niet posten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Flikker dan maar mooi terug.
Ratel! hoe is het meid? lang niet gesproken!quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Stiekem geilt ie er wel op anders zou hij hier niet posten.
Wel goed hoor. Met jou dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ratel! hoe is het meid? lang niet gesproken!
Wel goed, dus niet alles of? met mij gaat het goed, moe, zo sloapn denk ik. Hoe is het in almelo verder?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Met jou dan?
Niet helemaal, trusten en goed maar niet helemaal dus.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Wel goed, dus niet alles of? met mij gaat het goed, moe, zo sloapn denk ik. Hoe is het in almelo verder?
\m/ Moest ik ook, ik ben al klaar voor vandaagquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh leu
Zometeen even 3 uur werken
Hoi schatquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:59 schreef Mdrop het volgende:
Middag, De Amsterdammers konden mn Twente vaantje in de caddy blijkbaar niet waarderen, direct 3 Ajax stickers op de achterkant
![]()
.
Wees blij dat je de ruiten er nog in hebt zittenquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:59 schreef Mdrop het volgende:
Middag, De Amsterdammers konden mn Twente vaantje in de caddy blijkbaar niet waarderen, direct 3 Ajax stickers op de achterkant
![]()
.
Zo denk ik er nu ook over ja, maar op het moment dat ik bij de auto kwam was het toch even van 'Fuck wat is ditquote:
Ja een dichte caddy van het werk dus was het rijden nog moeilijk geworden ook als ze de vooruit/zijruit er uit hadden geslagenquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:07 schreef Redbaron het volgende:
Wees blij dat je de ruiten er nog in hebt zitten
Ik ga ook straks poolenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:20 schreef rulerofdeath het volgende:
goedenavond
voort maar eens poolen bij de verdieping
Ah gossiequote:Op zaterdag 25 september 2010 21:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Net uit eten geweest met mn oale leu, was lekker en gezellig omdat ik ze al dik 2,5 maand niet had gezien
Kom ik thuis, hoor ik gepiep van een half aan de hongerdood gestorven parkiet die z'n favo zitplekje blijkbaar verkoos boven het eten in z'n kooiHeb hem onder enige dwang naar de woonkamer mee kunnen nemen, daar aangekomen vloog hij zó met een boogje direct de kooi in zonder op een stokje te landen en hij zit nu KEIHARD te bikken
![]()
Installeer msn danquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ah gossieMaar wat is zn favoriete plekje dan en waarom ging hij niet eerder in zn kooi?
(wat mis ik MSN nu)
Net gedaanquote:
Op mijn slaapkamer hangt een lamp waarvan het snoer een cm of 20 parallel aan het plafond loopt voor ie daadwerkelijk in het plafond verdwijnt. Tussen snoer en plafond zit hooguit 5 cm speling en daar propt ie zich altijd tussenquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ah gossieMaar wat is zn favoriete plekje dan en waarom ging hij niet eerder in zn kooi?
(wat mis ik MSN nu)
quote:
Vogels verbazen me telkens weer. Niks standaard fluitedier in kooi maar een klein mormel met eigen willetje en streekjes.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Op mijn slaapkamer hangt een lamp waarvan het snoer een cm of 20 parallel aan het plafond loopt voor ie daadwerkelijk in het plafond verdwijnt. Tussen snoer en plafond zit hooguit 5 cm speling en daar propt ie zich altijd tussen![]()
Slaap lekker Selquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
Slaap lekker Sel
@Justin, praat toch niet altijd zo ordinair / plat ookal is het voor de ouwehoer.
Nee is dat nog niet duidelijk genoeg?quote:
Heb je pechquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:53 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nee is dat nog niet duidelijk genoeg?
Ik vind dat echt zo van " een vrouw is een object" overkomen ...
Besides, het is ordinair IMO.
Oeh die deed pijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:53 schreef Assiej het volgende:
[..]
Of jij weet gewoon niet beter kan ook
Ik ben slapen
Schat, dat was echt geen padoem tsjj hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:55 schreef Assiej het volgende:
[..]
Padoem Tjssjsjsjsj, op jouw manier
Nou slaap lekker alvast
fixed. next subject.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat was echt een keiharde padoem tsjj hoor
En slaap lekker terug
Oeiiii nu denkt iedereen dat ik dat heb gezegd! M'n reputatie wat doe jequote:
Lieve meid, hij reageerde gewoon op mijn 'kutwas' post.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:53 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nee is dat nog niet duidelijk genoeg?
Ik vind dat echt zo van " een vrouw is een object" overkomen ...
Besides, het is ordinair IMO.
Altijd. En de was ook.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ist kutje weer mooi schoon, Selma?
Kijk, Selma snapt hetquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lieve meid, hij reageerde gewoon op mijn 'kutwas' post.![]()
Als ik geen 'kut' had getypt had ie er ook niks over gezegd.
[..]
Altijd. En de was ook.
Dan zegt dat toch meer over hem dan over mij?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lieve meid, hij reageerde gewoon op mijn 'kutwas' post.![]()
Als ik geen 'kut' had getypt had ie er ook niks over gezegd.
Net een kleine puber die voor het eerst het woord 'Kut' hoortquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kijk, Selma snapt het
Goed bezig
O. M. G.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:59 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dan zegt dat toch meer over hem dan over mij?
quote:Op zondag 26 september 2010 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
* Justin knuffel aan Selma geeft
Of hij baalt van ADO - Heracles kan ookquote:Op zondag 26 september 2010 02:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehe, Markooo zoekt aansluiting tot de rel
Komt ie een paar uur te laat meequote:Op zondag 26 september 2010 02:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehe, Markooo zoekt aansluiting tot de rel
Nicole is tof. en jij ook!quote:Op zondag 26 september 2010 02:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even een korte mededeling:
Ik hou van Nicole!
Dank u voor uw aandacht!
Wij zijn zeker tof!quote:Op zondag 26 september 2010 03:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nicole is tof. en jij ook!
Kunnen we binnenkort dit:verwachten?
Oja ik heb weer MSNquote:Op zondag 26 september 2010 03:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En trouwens, je zei dat je op msn kwam, ik heb je niet gezien
Kom dan als de sodebliksem online, want ik wil even hoi zeggen!quote:
waarom moest ik ook in die richting denken?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ist kutje weer mooi schoon, Selma?
lekkerquote:
is het zo slecht?quote:Op zondag 26 september 2010 04:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien met de gemiddelde statuus hier.
Ik kan het nuchter ook niet, dus zijn et mensen van het vrouwelijk geslacht die dat verzorgen terwijl wij fifa op de xbox spelenquote:Op zondag 26 september 2010 04:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is het zo slecht?
Het is mij nog nooit gelukt om een ei te laten mislukken.
pics van het vrouwelijk geslachtquote:Op zondag 26 september 2010 04:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik kan het nuchter ook niet, dus zijn et mensen van het vrouwelijk geslacht die dat verzorgen terwijl wij fifa op de xbox spelen.
Puber was het tochquote:Op zondag 26 september 2010 04:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pics van het vrouwelijk geslacht
Je bent nog wakkerquote:Op zondag 26 september 2010 05:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een fucking primitief volk is het ook!Niet kijken als je een zwakke maag hebt
quote:Op zondag 26 september 2010 02:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even een korte mededeling:
Ik hou van Nicole!
Dank u voor uw aandacht!
Jij bent ook tofquote:Op zondag 26 september 2010 03:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nicole is tof. en jij ook!
Kunnen we binnenkort dit:verwachten?
heb ik idd ook (nog) geen behoefte aanquote:Op zondag 26 september 2010 03:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wij zijn zeker tof!![]()
En nee, trouwen wil ik (nog) niet, zij vast ook niet
quote:Op zondag 26 september 2010 12:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik was nog wakkergoedemiddag Assie.
Goedquote:Op zondag 26 september 2010 12:43 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
ToppertjeGoedemiddag
hoe maakt mevrouw het
Wat snuif jij dan allemaalquote:Op zondag 26 september 2010 12:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
GoedIk denk alleen telkens dat er sneeuw ligt buiten
SPOILER: Wie graag zijn / haar mening aan mij wilt geven over telefoons + technisch iemand :+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sneeuw, bergen sneeuw. kkgoeie sos.quote:Op zondag 26 september 2010 12:55 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wat snuif jij dan allemaal
Lol, why denk je dat steeds?
Dat is dus ook mijn probleemquote:Op zondag 26 september 2010 13:04 schreef Mdrop het volgende:
Ik zou voor de HTC gaan mede doordat deze idd op 'android' draait en ik verre van een Nokia fan ben.
Wtfquote:Op zondag 26 september 2010 13:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Sneeuw, bergen sneeuw. kkgoeie sos.
Nee joh, ik snuif niet. Nooit! Het is hier gewoon zo licht, net als dat er sneeuw op de daken ligt en het weerkaatst.
Gewoon op 't tandvlees smerenquote:Op zondag 26 september 2010 13:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Sneeuw, bergen sneeuw. kkgoeie sos.
Nee joh, ik snuif niet. Nooit! Het is hier gewoon zo licht, net als dat er sneeuw op de daken ligt en het weerkaatst.
Nou wat kicken hoor.quote:
dus je hebt verloren?quote:Op zondag 26 september 2010 13:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Whehe net gespeeld met voetbal tegen iemand die meedeed met het EK in 1988
Wie dan?quote:Op zondag 26 september 2010 13:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Whehe net gespeeld met voetbal tegen iemand die meedeed met het EK in 1988
Ja die versneden troep moeje ook niet hebben.quote:Op zondag 26 september 2010 13:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nou wat kicken hoor.Heb nooit begrepen wat daar lekker aan is.
Loop je daar met een verdoofde bek..joepie!!!!
Kan je beter bij de tandarts vragen om lido. Kost je minder geld
(80%) Pure coke op je tandvlees? Gek!quote:Op zondag 26 september 2010 14:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja die versneden troep moeje ook niet hebben.
Haha...quote:Op zondag 26 september 2010 14:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
(80%) Pure coke op je tandvlees? Gek!
Ohooooquote:Op zondag 26 september 2010 14:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Haha...![]()
Nee, gewoon basen dat spul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
He Selquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 14:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ohoooo
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op zondag 26 september 2010 14:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
HahaAls je niet sterk genoeg bent en snel aan iets 'verslaafd' raakt moet je er zeker niet aan beginnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf maar helemaal weg bij dat spul
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Selmaquote:
Ja beter van welquote:Op zondag 26 september 2010 14:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als je niet sterk genoeg bent en snel aan iets 'verslaafd' raakt moet je er zeker niet aan beginnen.
Blijf maar helemaal weg bij dat spul
Goedquote:Op zondag 26 september 2010 14:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Selma, hoe is het meid?
Ja goed. Mooi weer.quote:
Nijverdal de gekste!quote:
100%!quote:Op zondag 26 september 2010 15:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja goed. Mooi weer.
[..]
Nijverdal de gekste!
Goeieavond!quote:
ga fappen!quote:
Een mooie bezigheid voor de zondagmiddag: fappen met schaamflappen.quote:
ik was net afwassenquote:
Was net al fappen maar das ook zo gebeurdquote:
Moet ook gebeuren he....Seat alweer uit de garage?quote:
Slot was binnen een uur weer klaarquote:Op zondag 26 september 2010 18:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Was net al fappen maar das ook zo gebeurd![]()
[..]
Moet ook gebeuren he....Seat alweer uit de garage?
Nee, 2 dagen maarquote:
Nice, bevalt nog goed?quote:Op zondag 26 september 2010 18:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Slot was binnen een uur weer klaar, heb er al 2K mee gereden
![]()
[..]
Naar Schiedamquote:
Hehe, herkenbaar, bij stevig doorrijden heb ik dat ook, denk als ik m'n best doe 1 op 15 wel te halen is.quote:Op zondag 26 september 2010 18:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nice, bevalt nog goed?
Mijn verbruik van de Swift ligt maar rond de 1op11![]()
Joa idd, maar de meeste km die ik maak zijn op de snelweg, en ik rij met 120 al 4000 toeren...er zit helaas geen 6e versn bij.quote:Op zondag 26 september 2010 18:22 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hehe, herkenbaar, bij stevig doorrijden heb ik dat ook, denk als ik m'n best doe 1 op 15 wel te halen is.
Gelukkig heb ik geen toerenteller, ik heb maar 4 versnellingenquote:Op zondag 26 september 2010 18:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Joa idd, maar de meeste km die ik maak zijn op de snelweg, en ik rij met 120 al 4000 toeren...er zit helaas geen 6e versn bij.
Maar maar jij kunt ook motor rijden en die zijn zuinigerquote:Op zondag 26 september 2010 19:03 schreef omearos het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen toerenteller, ik heb maar 4 versnellingenverbruik wisselt bij mij ook tussen 1 op 11 en 1 op 15
Waar moet je vandaan komen dan?quote:Op zondag 26 september 2010 19:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou, weer naar huis. Onderweg wat te eten fixen en zodra ik thuis ben (23:00) naar bed
die zit altijd op ruim 1 op 15quote:Op zondag 26 september 2010 19:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Maar maar jij kunt ook motor rijden en die zijn zuiniger
En dan moeten oldtimers van de weg omdat ze zo slecht voor het milieu zouden zijnquote:Op zondag 26 september 2010 19:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik bedoel maar![]()
Mijn andere vervoer doet max 1op4
en toch zijn het euro5 motorenquote:Op zondag 26 september 2010 19:36 schreef omearos het volgende:
[..]
En dan moeten oldtimers van de weinig omdat ze zo slecht voor het milieu zouden zijn
is ook niet te vergelijkenquote:Op zondag 26 september 2010 19:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
en toch zijn het euro5 motoren![]()
ong 440pk met 12.8l denk ikMaarja die trekken totaal ook zon 40t voort he
Trein naar Nijverdal hè.quote:Op zondag 26 september 2010 19:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hmm das toch geen 4u met auto? Of ben je met de trein?
Daarom vind ik het ook niet zo heul erg dat de auto ong 1op11 doetquote:Op zondag 26 september 2010 19:41 schreef omearos het volgende:
[..]
is ook niet te vergelijkennet zoals motor en auto, tenzij je goldwings neemt
Autoquote:
zijn die ook mee naar Leiden?quote:Op zondag 26 september 2010 19:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zeg dat tegen m'n pa en/of ma
ik zit met de motor ook op 1 op 12 ofzo, maar dat is ook aardig doorrijdenquote:
M'n pa moet daar zo nodig zijn als hij in Nederland is en m'n ma woont in Nijverdal hè.quote:
Ik moet om de 150km tanken (tank van 10 liter) en ik kan motorrijders die net zo vaak moeten tanken met een grotere tankquote:Op zondag 26 september 2010 19:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik zit met de motor ook op 1 op 12 ofzo, maar dat is ook aardig doorrijden
net als met auto's verschilt het per model en per bestuurderquote:Op zondag 26 september 2010 19:54 schreef Redbaron het volgende:
Ik dacht dat een motor zuiniger was en dus meer km kon rijden met zo een kleine tank
[ afbeelding ]
ah ok, ik vind een naked bike ala Duc Monster wel geylll, maar die zellen vast wel een slokkie lustenquote:Op zondag 26 september 2010 19:57 schreef omearos het volgende:
[..]
net als met auto's verschilt het per model en per bestuurder
quote:Op zondag 26 september 2010 20:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Pas avondeten om 21:30 zuigt stierenballen
Nee, natuurlijk nietquote:Op zondag 26 september 2010 20:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Davidtevreden over speelronde 7?
Nee, wij en FCT hadden moeten winnen..quote:Op zondag 26 september 2010 20:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet tevreden dat de stand zo gebleven is, qua onderling verschil?
PSV op 17, Ajax op 16, Twente op 15 en Groningen op 14; dat had ik nog wel goed gevondenquote:Op zondag 26 september 2010 20:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, wij en FCT hadden moeten winnen..
PSV en FCT mogen van mij vanaf nu elke wedstrijd winnen. Onderling wedstrijden gelijke spelenquote:Op zondag 26 september 2010 20:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
PSV op 17, Ajax op 16, Twente op 15 en Groningen op 14; dat had ik nog wel goed gevonden
dacht ik niet hè!quote:Op zondag 26 september 2010 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV en FCT mogen van mij vanaf nu elke wedstrijd winnen. Onderling wedstrijden gelijke spelen
PSV staat nu 2 punten voor op FC Twente, als we onderling gelijk spelen en verder alles winnen, eindigt PSV boven FC Twente na 34 wedstrijdenquote:
Ja, weet ik. Ik zie nog steeds het probleem nietquote:Op zondag 26 september 2010 21:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
PSV staat nu 2 punten voor op FC Twente, als we onderling gelijk spelen en verder alles winnen, eindigt PSV boven FC Twente na 34 wedstrijden
Remcoquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 21:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
RemcoIk voel me kut en dat komt door Kim. Ik had beter niet op Hyves kunnen gaan net.
Ze heeft me iets geflikt maar ondanks dat hou ik zo ontzettend veel van haar maar ze ontloopt me en ik snap het gewoon niet.
quote:Op zondag 26 september 2010 21:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
RemcoIk voel me kut en dat komt door Kim. Ik had beter niet op Hyves kunnen gaan net.
Ze heeft me iets geflikt maar ondanks dat hou ik zo ontzettend veel van haar maar ze ontloopt me en ik snap het gewoon niet.
lijkt me niet meer dan logisch dat ik ik daar dus wel een probleem in ziequote:Op zondag 26 september 2010 21:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Ik zie nog steeds het probleem niet
uhmm, ik heb eigenlijk geen idee wie Kim isquote:Op zondag 26 september 2010 21:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kim is mijn dochter.quote:Op zondag 26 september 2010 21:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lijkt me niet meer dan logisch dat ik ik daar dus wel een probleem in zie
[..]
uhmm, ik heb eigenlijk geen idee wie Kim ismaar als zij jou iets geflikt heeft en je ontloopt, terwijl je ontzettend veel van haar houdt; dan snap ik dat je je kut voelt
oei, dat maakt het nog een stuk heftigerquote:Op zondag 26 september 2010 21:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kim is mijn dochter.
Ik had dit niet moeten posten hier, sorry, emoties enzo. Lief dat jullie me troosten.
Ga psytrance luisterenquote:Op zondag 26 september 2010 21:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dankje Remco.
Tralalalaaaaaaaaa nu wil ik aan leuke dingen denken
ff zien een keer!quote:Op zondag 26 september 2010 19:50 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik moet om de 150km tanken (tank van 10 liter) en ik kan motorrijders die net zo vaak moeten tanken met een grotere tank
Wanneer gaan we samen touren?
Mijn week duurt nu al 15 dagen aan 1 stuk hoorquote:Op maandag 27 september 2010 07:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat heb je meestal op maandag he
boehoeequote:Op maandag 27 september 2010 07:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn week duurt nu al 15 dagen aan 1 stuk hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |