Volgens de bijsluiter twee maanden, naar mijn mening hoogstens enkele dagen/weken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:14 schreef Burnster het volgende:
Als de roa ook nog effect heeft na de kuur, voor hoe lang blijft dit dan effect hebben?
Diabox, jij heb het over blijvend maar ik neem aan dat dit effect ook in de loop der maanden/jaren afneemt ofniet?
Zolang je endocriene systeem nog in ontwikkeling is is er 'n reeele kans dat het terugkomt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:19 schreef lieveliesje90 het volgende:
Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je roa hebt geslikt voor je 18e is de kans heel erg groot dat het terug komt. Dat vertelden ze mij meteen. Ik hoop voor je dat het weg gaat!
Hoeft niet per definitie, ligt er natuurlijk aan wat je comulatieve dosis was in je eerste kuur. Sowieso was je dus 17 toen je je eerste kuur had? Grotere kans dat het terugkomt uiteraard.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:56 schreef Soulagement het volgende:
Ik ben nu bezig met m'n tweede kuur (eerste is al 3 jaar geleden). Volgens mijn dermatoloog moet ik nu een langere kuur doen om te zorgen dat het deze keer definitief wegblijft.
Ja, klopt. Ik heb eigenlijk geen idee meer. Maar het verloopt nu wel prima zonder dat ik al te veel last heb van bijwerkingen (wat spierpijn en droge huid/lippen) dus ik vind alles best.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:57 schreef Diabox het volgende:
[..]
Hoeft niet per definitie, ligt er natuurlijk aan wat je comulatieve dosis was in je eerste kuur. Sowieso was je dus 17 toen je je eerste kuur had? Grotere kans dat het terugkomt uiteraard.
Bij enkele ontstekingen gewoon benzoylperoxide gebruiken. Als het erger wordt uiteraard weer dermatoloogquote:Op zondag 26 september 2010 14:14 schreef dreamzk het volgende:
Zoals iedereen hier, begint het bij mij ook een beetje terug te komen. Ik ben al gestopt met roken om die factor uit te schakelen en het heeft zeker een beetje geholpen. Heb alleen een grote pijnlijke ontsteking bij mn haarlijnKijk het nog wel even aan of ik weer opnieuw naar de derma ga want ik heb geen zin om onnodig een nieuwe kuur te doen.
Uploaden op het internet.quote:
Ik zou me pas zorgen beginnen te maken bij meerdere hoorquote:Op zondag 26 september 2010 18:54 schreef Deventer__ het volgende:
KUT na 4 maanden helemaal niks geen puisten te hebben gehad heb ik nu een kleintje op m'n wang. Hopen dat het hier bij blijft want anders wordt het tijd voor een kuur 2.
Nee, dat blijft zelfs langer zitten.quote:Op zondag 26 september 2010 18:43 schreef Stie het volgende:
Ik ben afgelopen donderdag begonnen met roaccutane... Helpt dat ook tegen de roodheid(vurig donkerrood) dat er overblijft als de acne weg is? Momenteel zitten mijn hele wangen onder rode na-kleuren...
Weken, sommige enkele maanden.quote:Op zondag 26 september 2010 19:03 schreef Stie het volgende:
Langer als in paar weken of langer als in jaren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |