Eensquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:30 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, die is mooi. Melancholiek, maar mooi. Voor de rest vind haar nummers behoorlijk kut, eigenlijk, maar dat ene lieve liedje maakt een hoop goed.
Katequote:
ik vind dat toch niet staan bij een jongen. Ook al is het een hot bitch.. Sowieso zijn het lompe dingen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik ging net mijn pakken ophalen (waarvan er eentje nog niet klaar was maar goed) en er stond echt een ontzettend leuke jongen te werken achter de toonbank.... Komt ie achter de toonbank vandaan, draagt ie Uggs
Uggs voor mannenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik vind dat toch niet staan bij een jongen. Ook al is het een hot bitch.. Sowieso zijn het lompe dingen.
Maar goed, ik zal em ook niet afwijzen. Zo ben ik ook wel weer.![]()
hij zal ze gewoon bij de deur moeten uitrekkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik vind dat toch niet staan bij een jongen. Ook al is het een hot bitch.. Sowieso zijn het lompe dingen.
Maar goed, ik zal em ook niet afwijzen. Zo ben ik ook wel weer.![]()
Wat een ophef eigenlijk over die serie. De laatste weken zijn ze continu in het nieuws.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:03 schreef TheVulture het volgende:
Het origineel is eigenlijk al een parodie op zich... maar deze is echt briljant![]()
quote:
die ga jij toch zelf schieten komend weekend in berlijn ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:40 schreef mike_hunt het volgende:
Waar blijven de foto's eigenlijk?
ja het succes wordt goed uitgemolken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat een ophef eigenlijk over die serie. De laatste weken zijn ze continu in het nieuws.![]()
Bijna iedereen heeft het over die one liners.![]()
Maar goed, wat Matsoe Matsoe (wtf betekent dat eigenijk?) zei over meisjes en die kerstboom-analyse over aftuigen en in de brand steken...als marokkanen dat hadden gezegd dan wat het land te klein geweest.
Nee, ik denk dat je in de war bent met ieman d anders.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die ga jij toch zelf schieten komend weekend in berlijn ?
Er komt nog meer...quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja het succes wordt goed uitgemolken.
ze brengen al een single uit
vanaf 6 november liggen de ongecensureerde dvds in de winkels want dit willen we massaal met sinterklaas in onze schoen, en met kerst in onze kousenquote:
in 6e klas lagere school had ik blijkbaar al een crush op hem, want ik liep toen wel met Grease buttons rondquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:51 schreef mike_hunt het volgende:
![]()
According to the Enquirer, six more men have come forward since their original article on Travolta’s gaycapades emerged. All six men claim they were “intimate” with Travolta.
Travolta has yet to respond to the allegations, but sources say his wife is a “bundle of nerves” over the news.
Uh oh. Things be gettin' crazy in the Travolta house!
Eigenlijk wist iedereen dat al.
Welk feest is dat en waar?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanaf 6 november liggen de ongecensureerde dvds in de winkels want dit willen we massaal met sinterklaar in onze schoen, en met kerst in onze kousen
Dat gaat ook al jaren rond dat gerucht, maar dat geloof ik niet aangezien ik geen verhalen erover heb gehoord. Alhoewel het gerucht ging dat ze beiden door de Scientology-kerk 'in bescherming' werden genomen.quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in 6e klas lagere school had ik blijkbaar al een crush op hem, want ik liep toen wel met Grease buttons rondmaar dat was wel voor de laatste ijstijd, dus dat telt niet .... toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |