En dan zit je te wachten met die vieze meuk in je haar en dan valt er weer net een pluk 'naar beneden' .quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:48 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Vaak wordt het dan toch een beetje vlekkerig.
Gewoon allemaal doen dan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil mijn haar ook weer verven, maar weet niet welke kleur.
Jep.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En dan zit je te wachten met die vieze meuk in je haar en dan valt er weer net een pluk 'naar beneden' .
is niet meer zo kort. Maar vooral donker haar.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Kort haar kan je inderdaad prima zelf verven.
niet met mijn haarkleurquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:48 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Vaak wordt het dan toch een beetje vlekkerig.
laat je het groeien?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is niet meer zo kort. Maar vooral donker haar.
Ik zit altijd helemaal onder.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En dan zit je te wachten met die vieze meuk in je haar en dan valt er weer net een pluk 'naar beneden' .
pics!quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:52 schreef ArTiC het volgende:
Way before emo bestond heb ik mijn haar ooit eens zwart geverfd
Nee, we hebben een reeks omdat we al 1872 topic hebben volgeluld.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heeft Eindhoven een reeks omdat er zoveel 'speciaaltjes' wonen?
Vroeger heette dat gothic.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:52 schreef ArTiC het volgende:
Way before emo bestond heb ik mijn haar ooit eens zwart geverfd
Daar heb ik heul geen pics van...dat is 15 jaar geleden ofzoquote:
Ok respectquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, we hebben een reeks omdat we al 1872 topic hebben volgeluld.
Daarom heet dit topic ook 1873quote:
je dacht dat we bij 1863 waren begonnen?quote:
Ik roep al 5 jaar dat ik het lang wil laten groeien maar steeds had ik er genoeg van en liet ik het weer kort(er) knippen.quote:
Neuh...maar niet van dat heule kortequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:56 schreef -moppie- het volgende:
Op de een of andere manier moet een vrouw gewoon lang haar hebben.
hihi toen ik zulks haar had is Colt vlieft op mij geworden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Neuh...maar niet van dat heule korte
Vrouwen met stekeltjes.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Neuh...maar niet van dat heule korte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |