Ik weet zeker van wel.... al was het alleen maar omdat er naar aanleiding van een zinnetje:quote:
Weer voornamelijk "het valt allemaal wel mee" reacties gekomen zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:59 schreef Leandra het volgende:
Al met al begint het een beetje vermoeiend te worden en begint het feit dat er nog geen enkele blauwe is geweest die gevraagd heeft naar de username van die persoon die zowel via mij als via Spuitje probeert in de buurt te komen eigenlijk net zo storend te worden.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dat Mera ze dan op hun bek mept
Sterker nog, volgens mij zit ik het te playbacken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zit jij het ook in je hoofd zo raar uit te spreken?
Doe dit nou nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
De emmer was vol, tijd voor een nieuwe.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sterker nog, volgens mij zit ik het te playbacken._!
Probeer je Disana of mij nou te beledigen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Pitbull? Het klinkt meer als een jankende pauw ofzo. Veel te trots en erg overheersend
Je vergeet er 'Klaar!' bij te zettenquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
De emmer was vol, tijd voor een nieuwe.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je vergeet er 'Klaar!' bij te zetten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het over jou, ga niet over mensen praten die er niet zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Probeer je Disana of mij nou te beledigen?
Of probeer je vooral duidelijk te maken dat je Disana zelf eigenlijk ook niet kent, en geen flauw idee hebt hoe ze zich ergens in vast kan bijten?
Nee, er over praten (en dan ook nog eens in positieve zin) is not done, maar via via de personalia van die persoon achterhalen is geen enkel probleem....quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb het over jou, ga niet over mensen praten die er niet zijn.
Jij maakt er een probleem van.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, er over praten (en dan ook nog eens in positieve zin) is not done, maar via via de personalia van die persoon achterhalen is geen enkel probleem....
Mwah, ik hoefde niet zo door te emmeren als je goed gelezen had.... maar het wederom bagatelliseren door Pietje begon ik als storend te ervaren, dat heb ik gepost, dat Pietje daarop doorgaat met bagatelliseren is echt zijn keuze.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij maakt er een probleem van.Ik heb zoiets van: /care en negeren. En de rest geloof ik ook. Maar je moet altijd zo door-emmeren en je gelijk halen.
Als het je zo dwars zit, stuur Remlof dan een PM for god's sake en laat het gaan. Die pakt het heus wel op als hij denkt dat het nodig is.
Ja, men gebruikt een kennelijk om een mogelijke waarschijnlijkheid aan te duiden, en dat lijkt mij wel zo zorgvuldig als het gaat om iets wat niet met zekerheid vastgesteld is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Alinea's en kennelijkjes, tijd om weer wat anders te gaan doen, tot straks
Kennelijk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, men gebruikt een kennelijk om een mogelijke waarschijnlijkheid aan te duiden, en dat lijkt mij wel zo zorgvuldig als het gaat om iets wat niet met zekerheid vastgesteld is.
Sommige mensen daarentegen maken liever geen gebruik van nuance en vergeten daarbij de mogelijkheid dat het om iets onschuldigs zou kunnen gaan, of omgekeerd.... vergeten de nuance en sluiten daarmee uit dat het toch niet zo onschuldig zou kunnen zijn.
Zet er nog even een streep onder, dan voelt Remlof zich ook gelijk helemaal thuis in dit topicquote:
mee eensquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zit diegene nu jankend in een hoekje omdat haar missie niet gelukt is![]()
Ik vind het een rare en een beetje een enge situatie dat er een user die zich na de ziekenhuisopname heeft aangemeld verschillende malen aanbiedt naar het ziekenhuis te gaan.
Ik vind ook dat dit beter op een andere manier (via FA) gevraagd kan worden.
Maar wat doet het er toe wat ik vind
_____________________________________________quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zet er nog even een streep onder, dan voelt Remlof zich ook gelijk helemaal thuis in dit topic
met de bezem wel maar de rest hahaha nee geintje lekker hoor hoop ook met jouquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hey Tita![]()
Alles goed met de bezem?
Ja hoor, hier ook alles goed. Lekker vrij vandaag, huis schoon, was klaar, geen afspraken, dus lekker aanrommelen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met de bezem wel maar de rest hahaha nee geintje lekker hoor hoop ook met jou
geniet er maar ff lekker van, voor je het weet is de dag alweer omquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja hoor, hier ook alles goed. Lekker vrij vandaag, huis schoon, was klaar, geen afspraken, dus lekker aanrommelen.
Heerlijk. Zo even lunchen met man en kind. Heb er maar eentje vandaag. Ook wel eens lekker
Kut, ik wilde net eind van de middag even naar de nieuwe Adidaswinkel in de stad.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mocht er nog iemand van plan zijn iets te kopen, breng contanten mee want ik hoor net dat er een landelijke PIN storing is
Het staat nog nergens in het nieuws, want het schijnt nog geen uur aan de gang te zijn. Hoofd winkelsupport kwam erover klagen in het rookhok, die had KPN gebeld en die hadden gezegd dat het een landelijke storing was. Niemand kan pinnen, vlgens hen. Ik heb gelijk de telegraaf en fok! frontpage getiptquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kut, ik wilde net eind van de middag even naar de nieuwe Adidaswinkel in de stad.
Dat heeft dus geen zin, daarvan weet ik iig zeker dat het niet werktquote:
Welke melding?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk weer (deels) opgelost, want de melding was al van 11.24 vanmorgen.
Ik ben graag eigenwijsquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat heeft dus geen zin, daarvan weet ik iig zeker dat het niet werkt![]()
Niet nu iig, en als het idd landelijk is zal het wellicht nog wel even duren.
Ze zitten hiernaast echt met 8 man (normaal 2) de tientallen telefoontjes van boze winkeleigenaren aan te nemen.
Dat had ik gisteren al gedaan ghehehehequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou eerst even bij de bank gaan pinnen
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ook, maar ik moest het uitgeven!
quote:Dries Roelvink kan alimentatie niet meer betalen
Schnabbelkoning Dries Roelvink kan de betalingen aan zijn ex-vrouw niet meer ophoesten.
Foto: de telegraaf
Dries betaalt al anderhalf jaar de hypotheek van zijn ex-vrouw Luciënne, zo meldt het AD. De hypotheek bedraagt zo'n 1600 euro per maand.
Luciënne woont met zoons Davey en Donny. Dries vindt dat zijn ex-vrouw het huis moet verkopen. "Dan kan ik pas aan de financiële eisen voldoen."
De zanger beweert helemaal niet zo veel geld te verdienen. "Ik vraag 2500 euro voor een optreden van een half uur. Zelf krijg ik dan misschien maar 700 euro."
Een beetje commercieel bedrijf gaat het wel laten om de media in te lichten natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:54 schreef Deisyy het volgende:
Mij lijkt het niet zo slim om de consument niet te waarschuwen terwijl bekend is dat er een landelijke pinstoring is.
Tegenwoordig raakt men al van minder over de kook.
Hele magazijn vol met volle karrenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:57 schreef hondjes het volgende:
Sta je dan met een kar volgeladen, en geen geld bij je..
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hele magazijn vol met volle karren.
Je zal toch maar net een geweldig paar mooie laarzen hebben gevondenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:57 schreef hondjes het volgende:
Ik denk dat ik hier zo weg mag lopen met kar en al, mag ik later wel betalen. Bij de C1000 hebben ze zelfs geen muntjes in de karretjes. Kun je zo pakken!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:57 schreef hondjes het volgende:
Nee, het is alleen maar leuk als de pleuris da ist. En dan op je volle kar stampen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is je Ben & Jerry's al gesmolten in de rij voor de kassa?
Ooooh, dj Menno. Ja, wie kent hem niet?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Lol, ik smste het nieuws ook naar Qmusic () gewoon benieuwd wat ze ermee zouden doen, krijg ik een smsje terug van dj Menno
wehe
Neuh ik ook nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Ooooh, dj Menno. Ja, wie kent hem niet?
Ik niet. Wie is het?
De radio (best knap) pm't vrij regelmatig naar users als ze een uitgesproken mening hebben ofzo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neuh ik ook nietTis de gast waar ik nu naar zit te luisteren. Radio dj. Maar vind het wel grappig om te weten dat ze de berichtjes ook echt lezen en blijkbaar beantwoorden bij zo'n grote zender
Alweer een berichtje terug! Dat hij het gevonden had bij NOS en bedankt voor de tip. hihiquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:16 schreef Noek het volgende:
[..]
De radio (best knap) pm't vrij regelmatig naar users als ze een uitgesproken mening hebben ofzo.
Mij niet hoor. Gelukkig maar!
In Gouda loopt permanente beveiliging.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:00 schreef Noek het volgende:
Ik denk dat ik hier zo weg mag lopen met kar en al, mag ik later wel betalen. Bij de C1000 hebben ze zelfs geen muntjes in de karretjes. Kun je zo pakken!![]()
Kan niet wachten totdat de Roma hierheen komt.Reuring!
Tja boeren hè, die rijden zo met de tractor naar binnen dus dan heeft beveiliging weinig zin.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In Gouda loopt permanente beveiliging.
Menno!quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf, sta ik bij de supermarkt, kan ik gewoon niet pinnen vanwege een storing ofzo? Matige shit, 2x lopen...
Bij de C-mille??quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In Gouda loopt permanente beveiliging.
Moet je bij jullie al wel een muntje in de kar doen of zit je zo landelijk dat de karren nog munt-vrij zijn?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Tja boeren hè, die rijden zo met de tractor naar binnen dus dan heeft beveiliging weinig zin.
Maar we hebben wel een accordeon-kamper bij de C1000 en een krantjesverkoopster bij de Appie. Aardig spul, hele oude Mercedes. Ze zijn hier wat knieperig.
Je wist het toch? Je eigenste Mera kwam het hier meldenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf, sta ik bij de supermarkt, kan ik gewoon niet pinnen vanwege een storing ofzo? Matige shit, 2x lopen...
Ja, maar een beetje macho niet naar je vrouw luisteren is wel zo 2010 natuurlijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je wist het toch? Je eigenste Mera kwam het hier melden
Bij sommige winkels wel en bij sommige niet. Zo landelijk zit ik niet eens maar het is hier gewoon "anders".quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:29 schreef Leandra het volgende:
Moet je bij jullie al wel een muntje in de kar doen of zit je zo landelijk dat de karren nog munt-vrij zijn?
winkelcentrum jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de C-mille??![]()
Of bedoel je het winkelcentrum zelf, want de Lidl op de grens van Oosterwei is de enige supermarkt die ik hier met eigen beveiliging heb gezien.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik word gestalked door Dries Roelvink.
Oh, hij wil geld van me.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:51 schreef Leandra het volgende:
Nu.nl nos.nl en telegraaf.nl melden nog niets..... behalve dat Dries aan de grond zit, dus wellicht dat hij alle PIN-automaten gehackt heeft, dan kan hij tenminste aan zijn financiële verplichtingen blijven voldoen![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)_niet_betalen__.html
Wel lullig trouwens, voor zijn verse echtgenote; net een dure trouwerij gehad, blijkt het geld zo opperdepop dat zij hem moet gaan onderhouden.... nou ja, in goede en slechte tijden was de gelofte hè![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:26 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hihi, nee hoorBij ons in Klundert kon ik gewoon nog pinnen
Bij mij in Schubbekutteveen zijn de supermarktkarren ook muntvrij.... ook in de nieuwe supermarkt, maar mijn zusje (Amersfoort en Zeist als referentiekader) was daar zo'n 10 jaar geleden al helemaal in shock vanquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Bij sommige winkels wel en bij sommige niet. Zo landelijk zit ik niet eens maar het is hier gewoon "anders".
Ik hoorde laatst van iemand die toevallig hier aan het winkelen was, hij woont in Amersfoort, ze schrokken ervan hoe ze overal gegroet werden in winkels bij binnenkomst maar ook bij het verlaten van de winkel zonder dat ze iets hadden gekocht. Ik word kriegel van de onbeschoftheid van het winkelpersoneel in de grote steden. Vooral in kledingwinkels, het is geen NASA ofzo. Groeten verdomme!
Ik heb een buurvrouw gehad die me wel groette als ik haar in de portiek tegenkwam maar niet als we elkaar in de stad tegenkwamen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:50 schreef Leandra het volgende:
Ga dan lekker in je stad op vakantie ofzo, dan hoef je niemand te groeten.
LOL... of ze herkende je gewoon niet in het wildquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een buurvrouw gehad die me wel groette als ik haar in de portiek tegenkwam maar niet als we elkaar in de stad tegenkwamen.
ook vaagquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een buurvrouw gehad die me wel groette als ik haar in de portiek tegenkwam maar niet als we elkaar in de stad tegenkwamen.
We liepen recht op elkaar af en zij draaide haar hoofd weg. Ik groette haar en zij zei meteen "sorry, ik zag je niet". Yeah rightquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... of ze herkende je gewoon niet in het wild
Zelf ben ik ook wel een draak hoor want in Limburg blijf ik stug volhouden dat ik ze niet versta als ze tegen me praten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij mij in Schubbekutteveen zijn de supermarktkarren ook muntvrij.... ook in de nieuwe supermarkt, maar mijn zusje (Amersfoort en Zeist als referentiekader) was daar zo'n 10 jaar geleden al helemaal in shock van
Dat groeten is ook iets waardoor je (zeker buiten de vakanties) bij een boswandeling gelijk weet of je met "eigen" mensen of met toeristen te maken hebt.... toeristen groeten niet eens als je op 3 km de enige ander in een bos bent![]()
Ga dan lekker in je stad op vakantie ofzo, dan hoef je niemand te groeten.
Ja, dan is het wat anders... dan lijkt het erop dat ze zich of schaamt met je gezien te worden, of er zelf in een dusdanige staat bijliep dat ze liever niet door je gezien werdquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We liepen recht op elkaar af en zij draaide haar hoofd weg. Ik groette haar en zij zei meteen "sorry, ik zag je niet". Yeah right
Ek vegstoa da jeen klop von!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Zelf ben ik ook wel een draak hoor want in Limburg blijf ik stug volhouden dat ik ze niet versta als ze tegen me praten.![]()
Maar hier groet men elkaar dus ook. Met hardlopen weleens kut maar vaak weet ik er nog een groet uit te persen.
Ja, het is als stedeling wel even wennen... als er langs een van die boerenbinnenweggetjes een oud boertje staat te staan aan de rand van de weg dan zwaai ik ook.... ongeacht in wiens auto ik rijd (hoewel hij mijn eigen auto inmiddels wel zo vaak heeft zien langskomen dat die erbij hoort) en er wordt gewoon altijd teruggezwaaid, het hoort erbij.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Zelf ben ik ook wel een draak hoor want in Limburg blijf ik stug volhouden dat ik ze niet versta als ze tegen me praten.![]()
Maar hier groet men elkaar dus ook. Met hardlopen weleens kut maar vaak weet ik er nog een groet uit te persen.
Dat klinkt als een logische verklaring.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dan is het wat anders... dan lijkt het erop dat ze zich of schaamt met je gezien te worden,
Nah, denk het niet want het was een knappe vrouw.quote:of er zelf in een dusdanige staat bijliep dat ze liever niet door je gezien werd
het ligt er wel een beetje slappies bij Ian, daar heb je toch niks aan, dat wordt proppen en dan floept het er zo weer uitquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Tijd voor een subtiele vrijdagmiddag WAT DE FUCK![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hihi bloemistquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:06 schreef CarOnline het volgende:
Heh shit, nou moet ik op zoek naar de bloemist hier maar ik lag zo lekker te lezen op de bank![]()
Nou moet ik met Kindje samen op de fiets en geen idee waar die bloemist is en ook niet of ze pompoenetjes hebben![]()
Waarom zeg ik ook dat soort dingen net voor ik lui word!
Je moet er niet op gaan zitten, ransbak. Het is een geschenk voor bijvoorbeeld Vaderdagquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het ligt er wel een beetje slappies bij Ian, daar heb je toch niks aan, dat wordt proppen en dan floept het er zo weer uit
Oh ja, moet er iemand nog bloemen?quote:
Het zou wel leuk zijn om te kijken hoe lang ze er dan over doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja, moet er iemand nog bloemen?
Kan ze zo versturen vanuit Duitsland
Nou ja, misschien was ze dronken, stoned, met de buurman van de andere kant samen, weetikveel....quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat klinkt als een logische verklaring.
[..]
Nah, denk het niet want het was een knappe vrouw.
Ook leuk om te geven aan iemand na een mislukte besnijdenis, zo te zien.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moet er niet op gaan zitten, ransbak. Het is een geschenk voor bijvoorbeeld VaderdagVoor leuke herinneringen enzo
Staat er toch bij?
Nee! Voor vaaaaaderdagquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moet er niet op gaan zitten, ransbak. Het is een geschenk voor bijvoorbeeld VaderdagVoor leuke herinneringen enzo
Staat er toch bij?
ja ppfftttttttttttt staat er toch bij?? zegt ie ook nog, jeweettochpppffttttdatanderetaaltjesikdatnietkanontcijfferen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Staat er toch bij?
Ja graag, maar ik heb liever niet dat je mijn naam, of iets wat er op lijkt, dan ergens gaat posten...quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik! Ik! Ik! Ik!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
De bron is mijn eigen Archief Der Dubieuze Zaken en andere Nutteloze Contributies.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:10 schreef Toverheks het volgende:
( en je moet de BRONVERMELDING er bij zetten want anders krijgt FOK een proces aan hun broek)
Ja, en tegenwoordig is roken minimaal net zo gevaarlijk als seks, dus het is eigenlijk een tegenvaller dat die penis niet met condoom geleverd wordtquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee! Voor vaaaaaderdag![]()
Vroeger kleiden we een asbak, gewoon
zet het er dan bijquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De bron is mijn eigen Archief Der Dubieuze Zaken en andere Nutteloze Contributies.
Tientje, da's geen geld!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar goed, geen Vaderdag Penis voor Heksje?
Wat dacht je dan van de geweldige PantyPurse?!![]()
[ afbeelding ]
leukquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar goed, geen Vaderdag Penis voor Heksje?
Wat dacht je dan van de geweldige PantyPurse?!![]()
[ afbeelding ]
Nou, en je hebt fucking geluk vandaag want ik heb nóg een perfect product voor je gevonden, mijn beste Haks!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
leukvoor als ik boodschapjes ga doen
Echt?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:13 schreef Noek het volgende:
En als iemand je vraagt om mijn gegevens, CarO, geef het ze!
Wil je het adres hier, of per PM of zal ik het je even mailen of SMSen??quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:15 schreef CarOnline het volgende:
Oke als Leandra mij dan het adres van Voek (tis geheim voor wie dus ik doe het even zo) stuurt dan kan een onbekende ze even langs brengen
Jaaaaa, mijn beste Laysa, niets is te gek voor mijn Archief Der Dubieuze Zaken en andere Nutteloze Contributies!!!quote:
Volgens mij kriebelt die stof van dat kussen enorm op je blote huidquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jaaaaa, mijn beste Laysa, niets is te gek voor mijn Archief Der Dubieuze Zaken en andere Nutteloze Contributies!!!
Zelfs voor Remlof hebben we wat liggen!
[ afbeelding ]
Yay!
Ja leuk, ben dol op bezoek! Hoe meer zieke zielen hoe meer vreugd, zeg ik altied moar zo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:18 schreef CarOnline het volgende:
Echt?
Oh maar dat mag niet, dan vind Leandra me een belhamel. Een vlegel! Een stouterik! Een deugnietje![]()
En dan krijg ik klapjes van Pietje
Remlofs nwe liefdequote:Op vrijdag 24 september 2010 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jaaaaa, mijn beste Laysa, niets is te gek voor mijn Archief Der Dubieuze Zaken en andere Nutteloze Contributies!!!
Zelfs voor Remlof hebben we wat liggen!
[ afbeelding ]
Yay!
Dat ligt waarschijnlijk een beetje aan het soort kleed.... ik zou niet op ieder kleed zomaar een BBQ-borstel loslaten, zeker niet als het een kleed is met ehm.... hoe heet dat?? van die ronde polen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:20 schreef Toverheks het volgende:
Zet het toch maar ff hier neer, ik heb een rood kleed onder de salontafel, en ja Jaap en Bert liggen er graag op maar die haren he, elke dag op mijn knieen om maar alles eraf te stofzuigen enzo, las ik van de week ergens je moet gewoon zo een barbeque schoonmaakborstel gebruiken helemaal top en de haren kleven daar aan.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja leuk, ben dol op bezoek! Hoe meer zieke zielen hoe meer vreugd, zeg ik altied moar zo.
Je kan een sanatorium beginnenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja leuk, ben dol op bezoek! Hoe meer zieke zielen hoe meer vreugd, zeg ik altied moar zo.
dit ik wel hoogpolig maar niet van die rondjes ach ik weet het ook niet hoe je dat noemt Leandra maar ik snap je, maar op dit kleed werkt het perfekt .quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt waarschijnlijk een beetje aan het soort kleed.... ik zou niet op ieder kleed zomaar een BBQ-borstel loslaten, zeker niet als het een kleed is met ehm.... hoe heet dat?? van die ronde polen?
Klotehormonen, zelfs simpele dingen als "deur" kan ik soms het woord al van kwijt zijn
en dan kom ik jou weer bezoeken, nog ff en Noek moet subsidie aanvragen om de tent draaiende te houdequote:Op vrijdag 24 september 2010 15:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan kan ik zeker weten langskomen
Ik ken een heel gezellig vrolijk liedje over een sa-na-to-riumquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je kan een sanatorium beginnen![]()
Mooi woord he.
Ik las vroeger een boekje en toen lag Minke in het sa-na-to-rium.
Net zo'n lastig woord als deodorant. Wat weer voor kwam in Minoes. Van Annie M.G.
Doe maar wat extra, er is al een topic om een busreis te organiseren.quote:
Ik ben net ge-pm'd door een chauffeur die de bus wel wil rijden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe maar wat extra, er is al een topic om een busreis te organiseren.
Op bezoek bij Noek, wie gaat er mee?
Neem zoveel mogelijk pm'ers mee ook hè. Maakt niet of ze net een minuut geregistreerd zijn, neem mee!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
En dan neem ik de blommen van Caro mee
* Mooi
hoop dat ie dan ook Amsterdam kan weten te vindenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben net ge-pm'd door een chauffeur die de bus wel wil rijden.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Neem zoveel mogelijk pm'ers mee ook hè. Maakt niet of ze net een minuut geregistreerd zijn, neem mee!
Wann feest!![]()
En dan met alle zotten Twister spelen en ondertussen proberen ze mijn poten te breken maar ik doorzie dat wel. Oooh, zin an!
Heeft hij zijn account speciaal aangemaakt om je dat te kunnen PM'en??quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben net ge-pm'd door een chauffeur die de bus wel wil rijden.
Met een gezellig muziekje op de radioquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoop dat ie dan ook Amsterdam kan weten te vindenik wil mee, ik wil mee
Ja, neem je Joaquin ook mee want die heeft geen baard meer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Noek?![]()
Mag ik ook op je feestje komen?
Ieh, dat zijn viese mense! Van die zwervers!quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:35 schreef CarOnline het volgende:
Ieh, dat zijn viese mense! Van die zwervers!
Die stelen en stinken!
Aroma
Tof, ik ga op zoek naar de bloemist.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:35 schreef Noek het volgende:
Nou, ik ga alvast op pad voor wat lekkere dingen en een shotgun. Tot later, vrienden!
Kut, het was een Baard der Bazen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, neem je Joaquin ook mee want die heeft geen baard meer.
[ afbeelding ]
Baas!
hey ja gesjelligquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met een gezellig muziekje op de radio
Komen we lekker opgefokt aan
Tot later Kliekjequote:Op vrijdag 24 september 2010 15:35 schreef Noek het volgende:
Nou, ik ga alvast op pad voor wat lekkere dingen en een shotgun. Tot later, vrienden!
quote:
Jouw kliek klikte naar mijn kliek dat er een klik was hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is Noek lid van een kliekje
dan bedank ik deze keer, wil niet bij een kliekje
hahhahaquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jouw kliek klikte naar mijn kliek dat er een klik was hoor
Bij ons ben je juist bij de toffe kliek als je achterin zit, want dan kun je kattenkwaad uithalen want ver weg van de chauffeur hequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:01 schreef Leandra het volgende:
Hoeveel kliekjes gaan er eigenlijk in de bus?? En is er ook een klieklozenhoekje? Achterin ofzo.... of ziet men al die klieklozen bij elkaar dan ook weer als kliekje?
OMG... ik ben niet voldoende ingelezenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:05 schreef Laysa het volgende:
Laten we maar ophouden over kliekjes voordat er iemand dit gaat doorklikken aan een zeker iemand
Ik refereerde naar het Amerikaanse openbaar vervoerssysteem van de eerste helft van de vorige eeuwquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bij ons ben je juist bij de toffe kliek als je achterin zit, want dan kun je kattenkwaad uithalen want ver weg van de chauffeur he
Die meldt zich vanzelf weer....Die piraatquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... ik ben niet voldoende ingelezen
Welk "een zeker iemand" bedoel je?? Doe eens even PM'en
Gabber Tiet - Gabbermeidenquote:
Nou wees blij, de kans dat er tegen die tijd een gijzeling plaatsvindt is bij deze kleiner.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:18 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Gezellig, wil ik volgende week even naar Valencia.
Godver, ik las "panda" in de url.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:29 schreef hondjes het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)an-Prada-een-hit.htm
Koop dan gelijk deze platformschoenen, ben je ..hot..in Indonesia...
Maar de schoenen vind je wel mooi?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godver, ik las "panda" in de url.
Je moet je toch zorgen gaan maken als je door FOK! al beroepsmatige afwijkingen gaat zien....quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godver, ik las "panda" in de url.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die meldt zich vanzelf weer....Die piraat
Ik ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik snap m nou pas... ik moet nog wennen aan de nieuwe avatar
quote:
Ik heb er nachtmerries vanquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik snap m nou pas... ik moet nog wennen aan de nieuwe avatar
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Oooooh, de Grote Boze Teun.
Ik begreep het al niet.
quote:Man rijdt op agenten in
VLAARDINGEN - De politie Rotterdam-Rijnmond heeft donderdag een 33-jarige Rotterdammer aangehouden voor poging tot doodslag op twee agenten. Dat heeft de politie vrijdag gemeld.
De twee agenten wilden de man erop aanspreken dat hij in zijn auto op het Schoutplein in Vlaardingen zat te masturberen. De man startte daarop zijn auto en reed met hoge snelheid in op de agenten. Hij ramde hierbij de politieauto. De agenten kwamen met de schrik vrij.
Diverse andere politieauto's zetten de achtervolging in om de man staande te houden. Hierbij verloor een agent de macht over het stuur en reed tegen een hek. Een andere politieauto die met sirene reed, raakte de wagen van een vrouw die geen voorrang verleende.
Bij dit ongeluk raakten de vrouw en een agent gewond. Zij moesten naar het ziekenhuis worden gebracht.
De masturberende man is uiteindelijk aangehouden. Hij wordt verdacht van schennis en poging tot doodslag. De politie Haaglanden heeft een onderzoek ingesteld.
Ik krijg ze er nog wel van.... ik heb werkelijk zitten nadenken over wie of wat je bedoelde, en dat is voor mij niet standaard dat ik er dan niet uitkomquote:
Voordeel: zij krijgen binnenkort ook nieuwe burenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:56 schreef Laysa het volgende:
Ik heb nwe buren...en die zijn nu laminaat aan het leggen
DK vindt mij ook vaak onnavolgbaarquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik krijg ze er nog wel van.... ik heb werkelijk zitten nadenken over wie of wat je bedoelde, en dat is voor mij niet standaard dat ik er dan niet uitkom
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ...Maandag weet ik ws al iets meerquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voordeel: zij krijgen binnenkort ook nieuwe buren![]()
![]()
Niet-zwanger was ik er waarschijnlijk ook wel uitgekomen, maar als ik soms een woord als "deur" al niet anders kan benoemen dan "dat ding wat je open moet doen om van de ene ruimte naar de andere te gaan" dan ben ik zeg maar "niet zo scherp" als normaalquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
DK vindt mij ook vaak onnavolgbaar....ik vond hem zelf wel goed eik
![]()
Ik hoop zo dat het doorgaat, zou geweldig zijnquote:[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ...Maandag weet ik ws al iets meer
Ff snel nu teun niet kijktquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet-zwanger was ik er waarschijnlijk ook wel uitgekomen, maar als ik soms een woord als "deur" al niet anders kan benoemen dan "dat ding wat je open moet doen om van de ene ruimte naar de andere te gaan" dan ben ik zeg maar "niet zo scherp" als normaal![]()
![]()
![]()
[..]
Ik hoop zo dat het doorgaat, zou geweldig zijn
* Grinnikquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet zijn we een vermeend kliekje
Ik grinnik ff niet eikquote:
Wat nou karma? Niet iedereen gunt een ander ellende!quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik grinnik ff niet eik![]()
Nunspeets moppie verslaafd aan alle pillen die eindigen op pam. Besteld ze overal via internet. Daarnaast spuit ze zelf één of andere vloeistof in die bedoeld was voor haar vorig zomer jaar overleden vriend (zal wel morfine zijn), loopt ze als een zombie door het huis, is verward, wil geld lenen voor een nieuwe auto terwijl ze contant zomaar drie Maserati's kan kopen. Ben dus vanmiddag met twee a-viertjes aan symptomen naar haar huisarts gestapt die nu hulptroepen gaat inschakelen.
Karma hè![]()
PS. Weet nu vermoedelijk wel waar die bloedspatten vandaan kwamen
Speelt al een tijdje, langzaam maar zeker krijg ik er de vingers achter. Bovendien is ze door die dooie vriend ook nog eens regelmatig in elkaar gemept en door een huisvriend seksueel te grazen genomen. Notabene vanaf het AMC (waar haar vriend langzaam lag dood te gaan) onderweg naar huis. Het is met gemak een lijst van hier tot Tokioquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat nou karma? Niet iedereen gunt een ander ellende!
kut man...en heftig....
Sterkte!
Dat dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:41 schreef Laysa het volgende:
Ow ...die bloedspatten?...Naalden ofzo?
Bwoauh heftig zeg....En dan nu een welgemeend advies: Zet het hier verder niet meer want jullie hebben met zn alle nog wel eens de neiging om elkaar om de oren te meppen met dingen die jullie hier vertellen...das heel erg overbodig.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Speelt al een tijdje, langzaam maar zeker krijg ik er de vingers achter. Bovendien is ze door die dooie vriend ook nog eens regelmatig in elkaar gemept en door een huisvriend seksueel te grazen genomen. Notabene vanaf het AMC (waar haar vriend langzaam lag dood te gaan) onderweg naar huis. Het is met gemak een lijst van hier tot Tokio
"Ze" moeten hier vooral doen wat ze niet laten kunnen, het liefst zo vilein mogelijk. Daarmee zetten ze zichzelf vooral in de zeik, mij interesseert het simpelweg geen ruk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bwoauh heftig zeg....En dan nu een welgemeend advies: Zet het hier verder niet meer want jullie hebben met zn alle nog wel eens de neiging om elkaar om de oren te meppen met dingen die jullie hier vertellen...das heel erg overbodig.
ik hoop dat iemand haar professioneel verder kan helpen
Tis lief en aardig en goed bedoeld teun en niet gaan janken dat dat niet hoeft want dan heb je dikke vette pechquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
"Ze" moeten hier vooral doen wat ze niet laten kunnen, het liefst zo vilein mogelijk. Daarmee zetten ze zichzelf vooral in de zeik, mij interesseert het simpelweg geen ruk.
Hier kan ik niets mee Heks, vraag mij af of er überhaupt wel iemand is die er iets mee kan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:48 schreef Toverheks het volgende:
pppffttt Godver teun, wat heftig man en wat zielig voor haar, hoop echt dat mede dankzij jou zij er gewoon bovenop klimt.
je kan er wel wat mee Teun, en hebt dat inmiddels ook gedaan, je hebt haar huisarts ingeschakeld gewoon klasse van jequote:Op vrijdag 24 september 2010 17:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier kan ik niets mee Heks, vraag mij af of er überhaupt wel iemand is die er iets mee kan.
Afijn, ga maar weer even kijken ginds
al ben ik de draad ff kwijt, heb ik al vaker als ik iets lees, kijk waar dat vandaan komt door op die quote dan te klikken en zo terug lees door de pagina'squote:
aha, dit gaat over de vriendin van Teun, ik dacht over de buurvrouwquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:48 schreef Toverheks het volgende:
pppffttt Godver teun, wat heftig man en wat zielig voor haar, hoop echt dat mede dankzij jou zij er gewoon bovenop klimt.
wat lopen er toch veel verrotte types op deze aardbol echt als ik het zo lees bibbers en ongeloof dat een mens elkaar zoveel verdriet kan aan doen, en je vriendin gewoon de dupe van alles is. bah
In en intriest. En alle ratten lopen er omheen te dartelen, want ze heeft geld plenty. Zo ook bankmedewerkers en kredietverstrekkers.quote:
Ja in dit geval kon je gewoon op dezelfde pagina blijvenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
aha, dit gaat over de vriendin van Teun, ik dacht over de buurvrouw
tering Teun, dochter weet niet beter, weet niet hoe oud dochter is, maar als ze oud genoeg is om iets te begrijpen leg haar dan asjeblieft uit dat het niet normaal is als een man een vrouw slaat en andersom.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In en intriest. En alle ratten lopen er omheen te dartelen, want ze heeft geld plenty. Zo ook bankmedewerkers en kredietverstrekkers.
Die bank is het volgende adres waar ik komende week even een afspraak mee ga maken. Stelletje mongolen, die moeten welhaast die situatie kennen (klein dorp, goede klant, veel contact). Misselijk, misselijk, misselijk.
Dochter zegt tegen mij: "Geef haar gewoon een knal, deed overleden vriend ook"
Is die dochter minderjarig ofzo? Dat ze zelf de belangen van haar moeder niet kan behartigen bij banken en dergelijke?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In en intriest. En alle ratten lopen er omheen te dartelen, want ze heeft geld plenty. Zo ook bankmedewerkers en kredietverstrekkers.
Die bank is het volgende adres waar ik komende week even een afspraak mee ga maken. Stelletje mongolen, die moeten welhaast die situatie kennen (klein dorp, goede klant, veel contact). Misselijk, misselijk, misselijk.
Dochter zegt tegen mij: "Geef haar gewoon een knal, deed overleden vriend ook"
Dochter is 19. Volgens de huisarts is het ok als ik naar die bank stap (heb het met hem overlegd)quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is die dochter minderjarig ofzo? Dat ze zelf de belangen van haar moeder niet kan behartigen bij banken en dergelijke?
Zelf naar de lokale Rabobank stappen om even te vertellen wat je ervan denkt lijkt mij iig niet de beste manier...
Besef je dan wel dat je in principe geen enkel recht van spreken namens haar hebt, en dat de kans bestaat dat ze je als een ongewenste vreemdeling beschouwen, en simpelweg de politie bellen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dochter is 19. Volgens de huisarts is het ok als ik naar die bank stap (heb het met hem overlegd)
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
En nu echt weg, voordat ze mij weer 400.000 keer belt waar ik ben of blijf
Ze heeft dus wel houvast aan jou, das al een begin.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
En aan haar telefoon ook gelukkig....quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze heeft dus wel houvast aan jou, das al een begin.
Ja natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
"Ze" moeten hier vooral doen wat ze niet laten kunnen, het liefst zo vilein mogelijk. Daarmee zetten ze zichzelf vooral in de zeik, mij interesseert het simpelweg geen ruk.
Dat je dat trekt, dat getrek aan jequote:Op vrijdag 24 september 2010 18:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bovendien is ze door die dooie vriend ook nog eens regelmatig in elkaar gemept ...
Ja, gedaan. Ik geloof dat ik eckt eckt alle crap live heb gezien.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Reageer ff in m'n topic Noek, dan lijkt 't net wat.
nee, vind het zwaar klote voor hemquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zit Teun ook niet mee vwb de keuze van z'n vriendinnetjes, zeg.
soort zoekt soort. Zeggen ze.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zit Teun ook niet mee vwb de keuze van z'n vriendinnetjes, zeg.
denk je nu echt dat je daarvan gelukkig wordt, van dure spullen etc. ach ik weet je antwoord al ja dus.quote:
Jij wordt toch ook gelukkig van je salontafel met glasplaat ........ nou, ik met m'n Maseratiquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk je nu echt dat je daarvan gelukkig wordt, van dure spullen etc. ach ik weet je antwoord al ja dus.
Van een Maserati wordt niemand blij. Ja, degene die de werkplaatsrekeningen naar je toestuurt, die wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk je nu echt dat je daarvan gelukkig wordt, van dure spullen etc. ach ik weet je antwoord al ja dus.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij wordt toch ook gelukkig van je salontafel met glasplaat ........ nou, ik met m'n Maserati
Die was er wel in jouw maat?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:57 schreef Copycat het volgende:
Dus toen maar de Limited Edition Kazaar van Nespresso gekocht.
Jij bent gewoon jaloers dat jij geen Maserati hebt en ikke .......quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van een Maserati wordt niemand blij. Ja, degene die de werkplaatsrekeningen naar je toestuurt, die wel.
ff gegoogeld maar daar zou ik ook blij van wordenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:57 schreef Copycat het volgende:
Ze hadden de rode Adidas Gazelle niet in mijn maat. Dus toen maar de Limited Edition Kazaar van Nespresso gekocht. En met een ex-excollega (die me in een heel ver verleden heeft aangenomen) een biertje gepakt.
Is ook leuk.
John de Mol had er één maar die heeft-ie gauw weer van de hand gedaan. Te duur in onderhoud.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat jij geen Maserati hebt en ikke ................... shit
John de Molquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
John de Mol had er één maar die heeft-ie gauw weer van de hand gedaan. Te duur in onderhoud.
Het was even wringen, maar ze staan enig!quote:
Je mag toch niet rijden onder invloedquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:01 schreef Jian het volgende:
[..]
John de MolTeun z'n aanstaande koopt er eerdaags 3
Jep, bijlezen zal jequote:
ghèghèghèquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je mag toch niet rijden onder invloed
Wat vroeg Noek nou?quote:
moet je Noek vragen wat ze vroeg ik weet het niet val net weer binnen.quote:
, sorryquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:18 schreef beequeen het volgende:
Boven je stand neuken is nooit handig.
handstandneukenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:18 schreef beequeen het volgende:
Trapje erbij! En gaan met die pretbanaan!quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:18 schreef beequeen het volgende:
Voor je het weet zit je in DWDD je vriendinnetje te verdedigen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:18 schreef beequeen het volgende:
Oh, dat standje ken ik niet. Have fun.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor je het weet zit je in DWDD je vriendinnetje te verdedigen.
O, dan ga ik morgen nog even gauw voor een behandeling naar de kliniek.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Botox neuken schijnt helemaal in de zijn.![]()
zeker de kliniek van Venessa, pas op met die bende he, alleen leuke appelwangentjes laten opspuiten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, dan ga ik morgen nog even gauw voor een behandeling naar de kliniek.
Dit gaat over koffie, zeker?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:30 schreef Copycat het volgende:
Kazaar is helemaal goedgekeurd, als straffe ristretto. Zoals het Nespressodametje me adviseerde. Want dan komt die cremalaag zo goed tot haar recht!
Boven je stand neukenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:18 schreef beequeen het volgende:
Boven je stand neuken is nooit handig. De Rog van Zuiderweg is een goed voorbeeld.![]()
Nederland kiest weer steeds meer voor "gewoon" vers gezette koffie, desnoods van zelf gemalen bonen, las ik. De padjes en kuipies etc. raken weer uit !quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit gaat over koffie, zeker?
Nu nog al die coffeecompany's en aanverwanten sluiten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Nederland kiest weer steeds meer voor "gewoon" vers gezette koffie, desnoods van zelf gemalen bonen, las ik. De padjes en kuipies etc. raken weer uit !
Maak je geen zorgen, ik ben niet zo'n Senseo fanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |