Ik weet zeker van wel.... al was het alleen maar omdat er naar aanleiding van een zinnetje:quote:
Weer voornamelijk "het valt allemaal wel mee" reacties gekomen zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:59 schreef Leandra het volgende:
Al met al begint het een beetje vermoeiend te worden en begint het feit dat er nog geen enkele blauwe is geweest die gevraagd heeft naar de username van die persoon die zowel via mij als via Spuitje probeert in de buurt te komen eigenlijk net zo storend te worden.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dat Mera ze dan op hun bek mept
Sterker nog, volgens mij zit ik het te playbacken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zit jij het ook in je hoofd zo raar uit te spreken?
Doe dit nou nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
De emmer was vol, tijd voor een nieuwe.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sterker nog, volgens mij zit ik het te playbacken._!
Probeer je Disana of mij nou te beledigen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Pitbull? Het klinkt meer als een jankende pauw ofzo. Veel te trots en erg overheersend
Je vergeet er 'Klaar!' bij te zettenquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
De emmer was vol, tijd voor een nieuwe.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je vergeet er 'Klaar!' bij te zetten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het over jou, ga niet over mensen praten die er niet zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Probeer je Disana of mij nou te beledigen?
Of probeer je vooral duidelijk te maken dat je Disana zelf eigenlijk ook niet kent, en geen flauw idee hebt hoe ze zich ergens in vast kan bijten?
Nee, er over praten (en dan ook nog eens in positieve zin) is not done, maar via via de personalia van die persoon achterhalen is geen enkel probleem....quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb het over jou, ga niet over mensen praten die er niet zijn.
Jij maakt er een probleem van.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, er over praten (en dan ook nog eens in positieve zin) is not done, maar via via de personalia van die persoon achterhalen is geen enkel probleem....
Mwah, ik hoefde niet zo door te emmeren als je goed gelezen had.... maar het wederom bagatelliseren door Pietje begon ik als storend te ervaren, dat heb ik gepost, dat Pietje daarop doorgaat met bagatelliseren is echt zijn keuze.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij maakt er een probleem van.Ik heb zoiets van: /care en negeren. En de rest geloof ik ook. Maar je moet altijd zo door-emmeren en je gelijk halen.
Als het je zo dwars zit, stuur Remlof dan een PM for god's sake en laat het gaan. Die pakt het heus wel op als hij denkt dat het nodig is.
Ja, men gebruikt een kennelijk om een mogelijke waarschijnlijkheid aan te duiden, en dat lijkt mij wel zo zorgvuldig als het gaat om iets wat niet met zekerheid vastgesteld is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Alinea's en kennelijkjes, tijd om weer wat anders te gaan doen, tot straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |