Geen probleem hoor. Veel plezier ermeequote:Op dinsdag 5 april 2011 14:36 schreef KroodjeBip het volgende:
Je hebt een PM met de adresgegevens en het geld is reeds overgemaakt![]()
Sorry Beneli en very![]()
Thanks! Ik ben blij dat je jouw licht schijnt voor een anderquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:59 schreef IntensiveGary het volgende:
very, ik zal zo je link even lezen en kijken of ik wat licht in de duisternis kan brengen. Nadat ik mezelf een tik heb gegeven voor die waanzinnig flauwe woordgrap
Yepquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:05 schreef IntensiveGary het volgende:
Betaling is binnen, dus de doos gaat morgen op de post!
KB, veel plezier er mee! Laat je het nog even weten als alles binnen is?
Thanksquote:Op woensdag 6 april 2011 13:36 schreef IntensiveGary het volgende:
Zo, dat was even zweten. Bij een check of alles dat je nodig hebt er bij zat, kwam ik er achter dat er een balhoofd en bracket miste bij één van de twee softboxen. Na een uur zoeken uiteindelijk gevonden
Verder heb je mazzel; ik doe er een (kloon)gorillapod bij en een draadloze ontspanner die ook scherpstelt (werkte niet lekker op mn 1Ds2, misschien heb jij meer geluk)
Ik heb alles binnen gehadquote:Op woensdag 6 april 2011 13:56 schreef IntensiveGary het volgende:
Oh ja, ik denk dat het er morgen al is, uiterlijk overmorgen
Oeh, vergetenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:13 schreef KroodjeBip het volgende:
Ik heb alles binnen gehad![]()
Nu alleen nog de bonnetjes doormailen (ivm garantie) en het is rond ..
Is goed.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:30 schreef IntensiveGary het volgende:
U heeft mail
Ik mis er nog eentje, kon ik even niet vinden in de puinhoop die in inbox noemDus die hou je nog heel even van me tegoed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |