Van het hardlopen dus he, niet van het neuken.quote:Op maandag 27 september 2010 08:38 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds zere poten van woensdag.
Was het de reden dat je het weekend niet kon neuken ?quote:Op maandag 27 september 2010 08:38 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds zere poten van woensdag.
Automatiseringsmentaliteitquote:Op maandag 27 september 2010 08:38 schreef KingOfMars het volgende:
Je kent me J als het geen nut heeft hoeft het van mij niet he.
Neuh want op m'n rug liggen gaat nog wel gok ik zo.quote:Op maandag 27 september 2010 08:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Was het de reden dat je het weekend niet kon neuken ?
Misschien had (W)yppy last van jou poten ?quote:Op maandag 27 september 2010 08:40 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Neuh want op m'n rug liggen gaat nog wel gok ik zo.
Als je allebei op je rug wilt liggen schiet het niet echt op nee.quote:Op maandag 27 september 2010 08:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien had (W)yppy last van jou poten ?
Ah Yppy had ook wel in de it gekenne hoor ik al !quote:Op maandag 27 september 2010 08:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als je allebei op je rug wilt liggen schiet het niet echt op nee.
In de IT is niet zo'n probleem maar hoe kom je er uit!!!quote:Op maandag 27 september 2010 08:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Ah Yppy had ook wel in de it gekenne hoor ik al !
Die vraag heb ik me serieus een aantal keer gesteld de afgelopen periode.quote:Op maandag 27 september 2010 08:55 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
In de IT is niet zo'n probleem maar hoe kom je er uit!!!
Mogguh Geile !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |