quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:55 schreef KingOfMars het volgende:
Maar goed, Taly wil eigenlijk altijd wel natuurlijk..
Laatste tijd weinig.quote:
Ja hoor heb ik geen problemen meequote:Op zaterdag 25 september 2010 13:02 schreef KingOfMars het volgende:
Maar je kunt toch nog wel op je rug liggen neem ik aan?
Ik zal het hubbie zeggen, dat jij er ook geen problemen mee heb.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:06 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb er ook geen problemen mee als jij op je rug ligt hoor.
Ter info, dus.
Ja moet je wel willen neukenquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:08 schreef KingOfMars het volgende:
Prima. Dat neukt toch een stuk relaxter, me dunkt.
Ik heb toch ook niet gezegd dat het aan jou ligtquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja hey ik heb er nu alles aan gedaan he!
Moet ik 'm anders ff bellen om 'm te vertellen dat -ie echt alle steun heeft? Dat alle oldbies achter 'm staan enzo? (Niet letterlijk natuurlijk - of dat moet -ie juist willen?)quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb toch ook niet gezegd dat het aan jou ligt
pffff, kan je d'r niet inruilen voor 1 van 20 met prompte prammen die van kinky sex en digitale gadgets houdt?quote:
Zal ik dat ook even vragen anders?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
pffff, kan je d'r niet inruilen voor 1 van 20 met prompte prammen die van kinky sex en digitale gadgets houdt?
Ik zou het gewoon even overleggen KOM. Zo gaat dat in goede huwelijken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zal ik dat ook even vragen anders?
Ik bewaar het voor vanavond bij de borrel.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon even overleggen KOM. Zo gaat dat in goede huwelijken.
Nog niet dus J! Iets met geld ofzo?!quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:51 schreef Joene het volgende:
Heb ze hem al gekocht dus die ipad ? , stond er net nog mee me in me handen bij de icente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |