Dat zeg ik. Laarzen hebben amper functie als je ze met een iPad vergelijkt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Op laarzen kun je heul geen e-books lezen toch?
Terwijl je met 2 ipads onder je voeten gewoon schone sokken houdt!quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Laarzen hebben amper functie als je ze met een iPad vergelijkt.
uh-uhquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Tis duidelijk dat E.T. van Linkse snit is.
Terwijl ik op mijn iPad surf!quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Fuck die iPad, je krijgt een pijpbeurt!
Gek idee ms maar Werken ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:53 schreef KingOfMars het volgende:
En wat de neuk doe je op je werk men.
Je weet dat ik in een productiebedrijf werk, ik hoofd ict ben en toch moet meewerkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:55 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je weet dat het zaterdagavond is?
Heb je daar geen personeel voor ofzo?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:55 schreef Joene het volgende:
Maar om in detail te treden, mn storage omgeving voorzien van 10,4 TB extra schijfruimte , wat g6jes van firmware updates voorzien, en mn etiketeerstations (40 stuks) voorzien van een nieuwe versie met wat softwareaanpassingen
Jawel , maar ik ben te aardig J. Bovendien heb ik zelf deze klerezooi hier inelkaar geknutseld en wordt ik liever niet morgen om 5:30 mn nest uitgebelt door een randdebiel die geen sticker uit zn apparaat krijg je weet toch.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Heb je daar geen personeel voor ofzo?
Hmmm ja ik heb Predator die nieuwe dus gedownload om te kijken als ik ooit een avondje tijd heb dus.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:59 schreef KingOfMars het volgende:
J ik wens je er veel succes mee maar ik ga de mediaspelert aantrappen weetje. En een biertje pakken.
Sommige mensen moeten inderdaad weten wanneer ze moeten stoppen.quote:Op zondag 26 september 2010 10:25 schreef Joene het volgende:
ik vind grote jesters best leuk maar dit is te
http://blaffert.net/blog/(...)-monster-titten.html
Herkenbaar dit weekend J...quote:Op zondag 26 september 2010 20:35 schreef Joene het volgende:
Ben je mooi klaar mee J.
Ik heb gvd maar 1 dag vrij gehaabt.
Succes man, ben blij dat ik er ff vanaf ben.quote:Op zondag 26 september 2010 20:43 schreef Joene het volgende:
Werken en Standby in 1 weekend , nu nog weekje standby.
Je mag hem ook wel bij mij inleveren?quote:Op zondag 26 september 2010 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... xbox360 gehad. Wat een teringherrie maakt dat ding zeg
Ja wel een leuk speelgoedje trouwensquote:Op zondag 26 september 2010 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... xbox360 gehad. Wat een teringherrie maakt dat ding zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |