Nou....quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:41 schreef Joene het volgende:
Daar ben je toch gauw een halfuurtje zoet mee idd.
Istwat?quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
M'n nieuwe iPod verder inrichten.
Ja best een verbetering met m'n 1st Gen. Retina display, speaker, camera, iOS4. Ik had 8GB, nu 32. En ik kan iBooks nu gebruiken ipv stanza, sync makkelijker. Heb nu 355 boeken op m'n ipod staanquote:
Verschillende dingen. Ik neem 2 bakken mee om gewoon te koken (met bier of wijn), m'n moeder maakt wat gebakken mosselen, wat friet voor de kleintjes erbij, beetje stokbrood, etc.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:02 schreef Joene het volgende:
Ga je verschillende bereidingen doen met die mossels of gewoon een pan op tafel en gaan ?
Klinkt goed. Link naar die 355 boeken?quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja best een verbetering met m'n 1st Gen. Retina display, speaker, camera, iOS4. Ik had 8GB, nu 32. En ik kan iBooks nu gebruiken ipv stanza, sync makkelijker. Heb nu 355 boeken op m'n ipod staanEn lezen is met het retina display prettiger dan met m'n oude
momentjequote:Op zaterdag 25 september 2010 11:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Klinkt goed. Link naar die 355 boeken?
PM het anders ff!quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
momentje
Zie je niet op msn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |