Ik heb geen rits aan. Zo'n joggingbroekquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Talie! Alles kits achter de rits?
Aaah vandaar dat ik je niet zag!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb wel een rits aan, zo'n spijkerbroek.
Ik hoefde namelijk niet naar de verloskundige vanmorgen.
Maar alles goed hier hoor!
Wel druk!
Lekkerquote:
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Daarom, en je mag weer dus?.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Al zou ik je best zwanger willen schoppen met onze Arische liefdeslustbeebie, T.
Ik zal dinsdag even vragen wanneer ik weer kan na de bevalling!quote:
Owhquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan moet [voeg naam kind in] wel gelijk aan de fles en niet aan je (goddelijk gegroeide) jester!
Kweenie. Zal een uitzoekenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien is dat ook maar bakerpraat, dat je niet drachtig kunt worden als je nog jestervoeding geeft.
Kun je kijken op het wat?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:20 schreef Tally het volgende:
weenie. Zal een uitzoeken
Maar goed dat ik het weet. Moeten we dan ook eens van bil.
Want dikke tetten.. En niet zwanger kunnen raken! FTW!
Kunnen we kijken op het *KLIKT*
Op moet zijn OF. Jeetje JKquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kun je kijken op het wat?
Ja maar als je me nu al niet begrijptquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
OHZO! Ik snapte het gewoon even niet.
Ik moet het ook niet van mijn hersens hebben, meer van mijn looks.
En mijn enorme p-nis.
Dan laat ik het wel merken in de zin van je haren beet pakken en je kop tussen mijn benen duwen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Een vrouw die weet wat ze wil en dat ook zegt. RRrrrrrr..
Mooi zo subtiel ben ik welquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat soort taal snap ik wel, inderdaad.
's Ochtends heb ik er dan al drie op he.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als je je ook aan de rest houdt, dan lust je die 4 bammetjes tussen de middag vanzelf wel, dunkt me.
Ik kan uit ervaring vertellen dat dat bakerpraat isquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien is dat ook maar bakerpraat, dat je niet drachtig kunt worden als je nog jestervoeding geeft.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
's Ochtends heb ik er dan al drie op he..
Het schema is als volgt:quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:38 schreef Joene het volgende:
7 boterhammen vreet ik net aan in een week ?
Ik was 1.80. En 81 is dan de bovengrens van een gezond BMI dus iets minder mag ook nog wel. Maar goed eerst dit maar eens halenquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:50 schreef Joene het volgende:
Mwah als ik voor 81 zou moeten gaan hoef ik niet echt mn best meer te doen denk ik
Vanochtend 82,4 , maar ik ben niet zo heel groot 1.78m dus ik zal wrs 78 mogen wegen ofzo.
Nouja, dieten. Gewoon normaal eten. Eigenlijk heel logisch wat ze zegt maarja.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:57 schreef Joene het volgende:
Hmmm ja ik moet er ook echt is ff iets actiefs mee gaan doen door middel van dieet , dan ben ik echt zo op gewicht
JA, dat bakerpraatje is nu 2,5 en ernstig bijdehandquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring vertellen dat dat bakerpraat is
ik wou bijna zeggen ik help het je hopen J. Maar dat is niet zo.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:01 schreef KingOfMars het volgende:
Ik reken op de christelijke wispelturigheid van het CDA om de boel alsnog te blokkeren J!
Dat helpt wel mee idd. Ik denk dat als ik zo een allochtoon was dat ik ook geen Wilders had gestemd.quote:
Alsof zo een vrouw over 28cm heen kan zakken J.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:09 schreef KingOfMars het volgende:
Aan de andere kant hadden we dan wel een piem0l van 28cm gehad J.
Haal er nog maar een cm of 8 af hoor J.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:09 schreef KingOfMars het volgende:
Nu moeten we het doen met een laffe 22cm!
Als je eerst koffie neemt en je krijgt dan last van je darmen en gaat dan lopen , heb je straalaandrijving J goed voor de tijden ?quote:Op woensdag 29 september 2010 08:48 schreef KingOfMars het volgende:
In die 35 minuten kan ik anders prima met een bak koffie op de bank hangen J!
Hardlopen wordt alleen verboden voor mensen met een donkere huidskleur. Hetgeen logisch is. Als die hardlopen hebben ze wat gestolen.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Succes KOM, neem het er nog even van nu hardlopen nog niet verboden is.
Vandaar ook mijn verwachting dat Bruin 1 kabinet Wilders Spruit 1 het algeheel gaat verbieden, gewoon, om er zeker van te zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Hardlopen wordt alleen verboden voor mensen met een donkere huidskleur. Hetgeen logisch is. Als die hardlopen hebben ze wat gestolen.
Succes.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:55 schreef KingOfMars het volgende:
Whehehe. Een beetje hulp zou niet gek zijn nee.
Maar! Ik ben omgekleed! Zij die doodgaan groeten u!
En toen hadden we de Bruine Rotterdammerquote:Op woensdag 29 september 2010 09:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In de jaren '50 deed immers niemand aan hardlopen, en Toen Was Geluk Nog Heel Gewoon!
Allebei je poten ?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:18 schreef KingOfMars het volgende:
Kweenie J. M'n voeten voelen alsof ze eraf gaan scheuren. Niet tof. T/m de 3km ging het wel maar daarna alleen maar pijn gehad en afwisselend gelopen en gewandeld. Kut.
Maar glucose te hoog of diabetes?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou.... glucose zoals verwacht te hoog en ook de HbA1c waarde. Sowieso dieet en hoogstwaarschijnlijk ook mediactie.
11.iets. Volgens diabetesfonds is dat diabetes en geen verhoging. Vanmiddag afspraak bij HA.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Maar glucose te hoog of diabetes?
Tja, er komt natuurlijk een keer een dag dat je de prijs betaald voor een ongezonde levensstijl. Hoewel diabetes type II meer met erfelijkheid te maken heeft dan met overgewicht.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:14 schreef KingOfMars het volgende:
Kom ik aan met m'n 6.5! Mooi kut S!
Dat is niet zo best. Sterkte ermee.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja, er komt natuurlijk een keer een dag dat je de prijs betaald voor een ongezonde levensstijl. Hoewel diabetes type II meer met erfelijkheid te maken heeft dan met overgewicht.
Maak je niet ongerust over een aangepast eetpatroon. Het overkwam mij ook en sindsdien heb ik juist veel ingrediënten en gerechten ontdekt, die ik vroeger niet zou hebben aangeraakt maar die ik nu ontzettend lekker vind.quote:gelukkig ben ik al gestopt met roken en drink ik nauwelijks. Maakt het weer een stukje makkelijker. Het is alleen jammer dat alles wat ik echt lekker vind slecht is en alles waar ik min of meer van walg goed is
Dat probleem heb ik met eten ook altijd.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat alles wat ik echt lekker vind slecht is en alles waar ik min of meer van walg goed is
Je hebt diabetes?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is niet zo best. Sterkte ermee.
[..]
Maak je niet ongerust over een aangepast eetpatroon. Het overkwam mij ook en sindsdien heb ik juist veel ingrediënten en gerechten ontdekt, die ik vroeger niet zou hebben aangeraakt maar die ik nu ontzettend lekker vind.
Ik ben net zo'n vretbalg. Echt een soort stofzuiger, ik maak altijd alle restjes enzo op.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:21 schreef KingOfMars het volgende:
Mijn probleem is juist dat ik alles lust.
ik lust ook alles (veel) maar de voorkeur voor de vette hap , snacks ,en koek en snoep is wel aanwezigquote:Op woensdag 29 september 2010 13:21 schreef KingOfMars het volgende:
Check.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:25 schreef Joene het volgende:
[..]
ik lust ook alles (veel) maar de voorkeur voor de vette hap , snacks ,en koek en snoep is wel aanwezig
Nee, een spierziekte. En daarvoor heb ik ook een aangepast dieet. Veel van wat ik lekker vond, mag niet meer (of met mate) en wat ik eigenlijk nooit at, werd juist aanbevolen.quote:
ik lust alles met matequote:Op woensdag 29 september 2010 13:21 schreef KingOfMars het volgende:
Ah ok. Als je diabetes had gehad had het wel interessant geweest hoe je dat met lange reizen deedquote:Op woensdag 29 september 2010 13:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee, een spierziekte. En daarvoor heb ik ook een aangepast dieet. Veel van wat ik lekker vond, mag niet meer (of met mate) en wat ik eigenlijk nooit at, werd juist aanbevolen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |