Op moet zijn OF. Jeetje JKquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kun je kijken op het wat?
Ja maar als je me nu al niet begrijptquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
OHZO! Ik snapte het gewoon even niet.
Ik moet het ook niet van mijn hersens hebben, meer van mijn looks.
En mijn enorme p-nis.
Dan laat ik het wel merken in de zin van je haren beet pakken en je kop tussen mijn benen duwen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Een vrouw die weet wat ze wil en dat ook zegt. RRrrrrrr..
Mooi zo subtiel ben ik welquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat soort taal snap ik wel, inderdaad.
's Ochtends heb ik er dan al drie op he.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als je je ook aan de rest houdt, dan lust je die 4 bammetjes tussen de middag vanzelf wel, dunkt me.
Ik kan uit ervaring vertellen dat dat bakerpraat isquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien is dat ook maar bakerpraat, dat je niet drachtig kunt worden als je nog jestervoeding geeft.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
's Ochtends heb ik er dan al drie op he..
Het schema is als volgt:quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:38 schreef Joene het volgende:
7 boterhammen vreet ik net aan in een week ?
Ik was 1.80. En 81 is dan de bovengrens van een gezond BMI dus iets minder mag ook nog wel. Maar goed eerst dit maar eens halenquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:50 schreef Joene het volgende:
Mwah als ik voor 81 zou moeten gaan hoef ik niet echt mn best meer te doen denk ik
Vanochtend 82,4 , maar ik ben niet zo heel groot 1.78m dus ik zal wrs 78 mogen wegen ofzo.
Nouja, dieten. Gewoon normaal eten. Eigenlijk heel logisch wat ze zegt maarja.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:57 schreef Joene het volgende:
Hmmm ja ik moet er ook echt is ff iets actiefs mee gaan doen door middel van dieet , dan ben ik echt zo op gewicht
JA, dat bakerpraatje is nu 2,5 en ernstig bijdehandquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring vertellen dat dat bakerpraat is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |