ik ben geen alcoholistquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is er mis met >35 jarige alcoholisten die hun dagen op het internet slijten?
Hij was niet ouder dan 35.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is er mis met >35 jarige alcoholisten die hun dagen op het internet slijten?
Oh kut.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is het deel waar je tegenin gaat?
Nou idd, en vooral die Wquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowieso, volgens mij is een WOKNOK nou niet zo veel voorkomend en 'reeel' als een ODOL dat wel is.
Toedeloequote:Op vrijdag 24 september 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ome Loveless gaat even naar een ander pandje
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ome Loveless gaat even naar een ander pandje
Mijn mond vind ik wel prettig om te gebruiken bij het ontbijt.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn mond vind ik wel prettig om te gebruiken bij het ontbijt.
Hmm ik heb een glas Optimel naar binnen gewerkt en een boterham met filet americainquote:
En dat eet je normaal gesproken ook, of alleen vandaag?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm ik heb een glas Optimel naar binnen gewerkt en een boterham met filet americain
Nee vandaag, ik was laat wakker en dan krijg ik het wel naar binnen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dat eet je normaal gesproken ook, of alleen vandaag?
Omdat ik een vragenlijst aan het invullen was waar deze vraag langskwam en ik nieuwsgierig was naar het antwoord van anderenquote:
Veel is relatiefquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat vind ik nog vrij veel voor een vroege ochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |