Ik ookquote:
Ja, nee, ik niet, maar ik quote je evenquote:
Dit wordt de 2e keer. Spontaan ontstaan omdat we allemaal dachten het beste Sky-muziek te kunnen benoemen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, jullie doen dat vaker?Lache...
Ook wel een leuke bezigheid
Ow, nou, ok, vooruit, dan maar, toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, nee, ik niet, maar ik quote je even
Wij doen iedere jaar het introspel van radio 2quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit wordt de 2e keer. Spontaan ontstaan omdat we allemaal dachten het beste Sky-muziek te kunnen benoemen.
LAchequote:Op vrijdag 24 september 2010 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit wordt de 2e keer. Spontaan ontstaan omdat we allemaal dachten het beste Sky-muziek te kunnen benoemen.
quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een slechte muzieksmaak
quote:De minister van Justitie van Swaziland, Ndumiso Mamba, is ontslagen nadat hij in het bed van een echtgenote van koning Mswati III was aangetroffen. Media in zuidelijk Afrika berichtten al een week over het schandaal, maar in Swaziland zelf houdt de pers zich op de vlakte, berichtte vrijdag het Britse dagblad The Daily Mail.
Premier Sibusiso Dlamini heeft een korte persconferentie gegeven. Hij zei enkel dat Mamba is afgetreden als minister als gevolg van geruchten in het land.
Die begonnen toen de politie een week geleden een luxueus hotel binnenviel ten zuiden van de administratieve hoofdstad Mbabane. In het slaapvertrek van een van de veertien vrouwen van de koning, de 22-jarige ex-Miss Swaziland Nothando Dube, troffen veiligheidsfunctionarissen de minister onder het bed aan. Beelden van deze ontdekking zijn samen met de aanhoudende geruchten verspreid.
Ja, helemaal, precies, zo op Vrijdag, zo gewoontjes, zo lekkerquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nou, ok, vooruit, dan maar, toch?
Op het werk?quote:
Ik ben dan ook opgegroeid met muziek van Marco Borsato, Gordon, Paul de Leeuw, Trijntje, ed. Maar gelukkig ook wel met UB40, Toto en Bryan Adamsquote:
Nou, en of, wat je zegt, dus, daarom, inderdaadquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, helemaal, precies, zo op Vrijdag, zo gewoontjes, zo lekker
Go get the nutsquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb al een mooie lijst. Dank voor de hulp.
Ah, je geeft je ouders de schuldquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben dan ook opgegroeid met muziek van Marco Borsato, Gordon, Paul de Leeuw, Trijntje, ed. Maar gelukkig ook wel met UB40, Toto en Bryan Adams
Ja, zo dolletjes, hè meid.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:13 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, en of, wat je zegt, dus, daarom, inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Luchtquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:17 schreef iBenny het volgende:
Hoe haal je het makkelijkst die rotzooi tussen de toetsen van je laptop vandaan?
Geen idee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:17 schreef iBenny het volgende:
Hoe haal je het makkelijkst die rotzooi tussen de toetsen van je laptop vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |