Ik ben ook een schapenkop maar kom op heej FC Dordrechtquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel mooi gewonnen gister.
Schapenkoppen FTW
Erg boeiendquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Had ie nog wat boeiends te melden?
Hij stond ook op tril maar hij hobbelde in trilstand tegen een spijl van mijn bed en dat maakte een irritant, wakker makend geluidquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:30 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Zet die telefoon dan ook gewoon op trilstand![]()
Maar alles lekker, alleen soms te weinig tijd om hier rond te hangen
Dat heet realismequote:Op vrijdag 24 september 2010 09:31 schreef D. het volgende:
[..]
Gokken van niet is niet echt positief he
Mental imagequote:Op vrijdag 24 september 2010 09:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij stond ook op tril maar hij hobbelde in trilstand tegen een spijl van mijn bed en dat maakte een irritant, wakker makend geluid![]()
Nou leuk je dat je er weer bent
Oeeh zo'n bed moet ik hebben, nu het geluid niet meer werkt van m'n telefoonquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:32 schreef -Miauw- het volgende:
Hij stond ook op tril maar hij hobbelde in trilstand tegen een spijl van mijn bed en dat maakte een irritant, wakker makend geluid![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij bent wel een stout meisje"cuecumbergirl"
Ja, die IKEA-bedden zijn echt multifunctioneelquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh zo'n bed moet ik hebben, nu het geluid niet meer werkt van m'n telefoon![]()
Net even kort een achterkantje (van een boek) gelezen. ziet er wel oke uit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:36 schreef D. het volgende:
[..]
Lightning, van Dean Koontz
Was mijn eerste Koontz, maar ik ga ze nu allemaal proberen
De twee spijlen die ik heb, daar komt m'n telefoon niet bij in de buurt, want dan valt ie op de grondquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, die IKEA-bedden zijn echt multifunctioneel
Zijn ze echt eng, eng?quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:36 schreef D. het volgende:
[..]
Lightning, van Dean Koontz
Was mijn eerste Koontz, maar ik ga ze nu allemaal proberen
Ik had het achterkantje niet gelezen voor ik eraan begon.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Net even kort een achterkantje (van een boek) gelezen. ziet er wel oke uit.
Werk ze Bosquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:37 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar even een paar uur proberen te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |