quote:Religie
1731 - Paus Clemens XII creëert vijf nieuwe kardinalen.
1759 - Paus Clemens XIII creëert 22 nieuwe kardinalen, onder wie de Italiaanse curieprelaat Giovanni Vincenzo Antonio Ganganelli.
http://nl.wikipedia.org/wiki/24_september
Ja!quote:Op donderdag 23 september 2010 23:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
dus je bent m niet kwijt, dat scheelt weer he
Trusten wijffie!quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:05 schreef Laysa het volgende:
nah bedtijd....En Liesel...trek je het niet zo aan. je doet het gewoon goed
Dat Yvonne zich genoodzaakt ziet dit subforum een weekend dicht te doen en we verder moeten als RLS 2.0quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
En dan zou ik het op prijs stellen als er een 4 topics tellende rel ontstaadt, om mijn kadootjes.
Het liefst met een aantal bans en een aftredende mod,
Gewoon drama all over the place.
dan regel ik dat voor jequote:Op vrijdag 24 september 2010 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
Fipo!
[..]
Ja!
Gelukkig want ik stelde mij al voor dat jij dan in het ziekenhuis lag en niemand wist iets, en dat je dan later zou zegen: nou, maar liesje heeft mijn nummer hoor.
Gelukkig hebben genoeg mensen mijn nummer, hoef ik mij geen zorgen te maken als ik ooit in het ziekenhuis beland, Ik wil graag wel kadootjes en kaarten, veel!![]()
!
Oh wacht!quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wil een vliegtuigje met een sleeptekst als ik in het ziekenhuis beland.
dat regelt Mooiiiiiiiii dan welquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wil een vliegtuigje met een sleeptekst als ik in het ziekenhuis beland.
slaap lekker lievquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:05 schreef Laysa het volgende:
nah bedtijd....En Liesel...trek je het niet zo aan. je doet het gewoon goed
Ja zeg! Dan komt er een vliegtuigje voorbij met "Huub & Lieke Forever!"quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat regelt Mooiiiiiiiii dan wel
oh Liekequote:Op vrijdag 24 september 2010 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja zeg! Dan komt er een vliegtuigje voorbij met "Huub & Lieke Forever!"
* proestquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja zeg! Dan komt er een vliegtuigje voorbij met "Huub & Lieke Forever!"
maar heb nog steeds de mand met bezemsteel op balkon staan en de plantjes groeien nog steeds, dat had mooiiiiii maar mooi geregeldquote:
Ja dat weet ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar heb nog steeds de mand met bezemsteel op balkon staan en de plantjes groeien nog steeds, dat had zei geregeld
Ik heb een emo PI nodig hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit, god die stem van Amanda ook.![]()
![]()
![]()
quote:Multifunctionele boeren boeren goed
DEN HAAG - Nederlandse boeren halen hun inkomsten steeds meer uit nevenactiviteiten op het gebied van recreatie, toerisme, natuurbeheer of als zorgboerderij. Het aantal multifunctionele landbouwbedrijven nam niet toe, maar de omzet steeg in de periode 2007-2009 naar 411 miljoen euro.
Dat komt neer op een groei van bijna 30 procent vergeleken met de eerste meting in 2007, zo bleek donderdag uit onderzoek in opdracht van de Taskforce Multifunctionele Landbouw.
Voorzitter Roel Cazemier: „Het inkomen van de gemiddelde agrariër daalde in 2009. Dat de multifunctionele landbouw het beter doet, is goed voor de gehele agrarische sector en voor bv Nederland. Opvallend is ook dat door groei van de multifunctionele landbouw de relatie tussen boer en maatschappij herstelt.”
Ook demissionair minister Gerda Verburg (LNV) is blij met deze ontwikkelingen.
Ik las hoerenquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Al vaker aangegeven, boeren met visie, dat is de toekomst![]()
Bron: Telegraaf.nl
[..]
Ja, dat begreep ik en prima, maar hoe je koffie zonder suiker kunt drinken is mij onduidelijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:21 schreef hondjes het volgende:
Dacht dat je voor ons koffie ging zetten
Schat, ik ben de suiker wel 's vergeten en lag anderhalve week te kokken in een hoekjequote:Op vrijdag 24 september 2010 08:29 schreef hondjes het volgende:
Probeer het maar een keer.![]()
Zal je zien , dat je nooit meer suiker neemt.
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:51 schreef Leandra het volgende:
Môgguh![]()
M'n ouders zijn vandaag 45 jaar getrouwd![]()
Ik denk dat ik dat niet meer ga halen, dan moeten we wel heel snel trouwen en dat hadden we pas over een paar jaar in de planning
Dat wordt interessant, als die nevenactiviteiten gaan ontwikkelen.... wat had je zo ingedachten? Rondleidingen over de Wallen, compleet met een bezoek aan een (achter)kamertje?quote:
Thnx, krijg alleen net een SMSje van Jr. dat de opa van z'n vriendin gisteravond is overleden....quote:
Dat laatste is naar ik aanneem goed nieuws?? Wat gaat er daarna gebeuren?quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:24 schreef Deisyy het volgende:
Leandra gefeliciteerd met je paps en mams![]()
Iedereen een goedemorgen, mijn koffie is gebracht. zwart, zoals koffie bedoeld is![]()
Vandaag de laatste bestraling van mijn zus, dus vanavond kaas racletten
zomg wat een heldquote:Op donderdag 23 september 2010 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn vriendje wil een salontafel met een glasplaat.
Ik heb hem keihard uitgelachen.
Helaas betekent dat geen ander dus beter nieuws dan er al was, maar wij grijpen gewoon alles aan om een gezellige avond te hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat laatste is naar ik aanneem goed nieuws?? Wat gaat er daarna gebeuren?
Er wordt idd nogal persoonlijk gehapt op een algemene opmerking (die ik me gezien de situatie wel kan voorstellen)....quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:45 schreef Copycat het volgende:
Ik las in de laatste post van Piet in het cadeautjes topic geen randzaken, maar jankzakken. Klopt wel beter.
Het is inderdaad triestheid ten top, het wordt bijna hilarischquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:45 schreef Copycat het volgende:
Ik las in de laatste post van Piet in het cadeautjes topic geen randzaken, maar jankzakken. Klopt wel beter.
Thanksquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:45 schreef Copycat het volgende:
Heel veel zussenplezier vanavond, Deisyy!
In zo'n situatie kan ik me er echt niets hilarisch bij voorstellen, nog ff en ik moet een beetje huilen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:47 schreef Deisyy het volgende:
Het is inderdaad triestheid ten top, het wordt bijna hilarisch![]()
Een heel logische opmerking ook. Maar ik denk dat het een beetje de natuur van sommige (...) mensen is; alles op zichzelf te betrekken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:47 schreef Leandra het volgende:
Er wordt idd nogal persoonlijk gehapt op een algemene opmerking (die ik me gezien de situatie wel kan voorstellen)....
Dramaqueen!quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
In zo'n situatie kan ik me er echt niets hilarisch bij voorstellen, nog ff en ik moet een beetje huilen.
Ik vermoed dat Disana straks (behalve om het feit dat een of andere randdebiel/ramptoerist kennelijk graag contact met haar, en gegevens van haar wil hebben) best kan lachen om het hele drama wat er gemaakt wordt om het bezorgen van een bloemetje.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In zo'n situatie kan ik me er echt niets hilarisch bij voorstellen, nog ff en ik moet een beetje huilen.
blommetje in een donker gatquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:51 schreef Copycat het volgende:
Dramaqueen!
Mot je een blommetje? Dat stuur ik dan via een bevriende bloemist in Oostenrijk op.
Ja, alsof dat een valide argument is voor de treurigheid alom. Dan maar een dramaqueen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Disana straks (behalve om het feit dat een of andere randdebiel/ramptoerist kennelijk graag contact met haar, en gegevens van haar wil hebben) best kan lachen om het hele drama wat er gemaakt wordt om het bezorgen van een bloemetje.
Ik weet niet of hij die extra service erbij levert ... Je kunt het vragen als ie over drie weken aan de deur staat!quote:
Ik denk dat gewoon van meet af aan met officiële kanalen gewerkt had moeten worden. Geen vriendje van die dit wel kan regelen. Dan gaan mensen er veel te persoonlijk inzitten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, alsof dat een valide argument is voor de treurigheid alom. Dan maar een dramaqueen.
Hou je bek 's over mij, trut.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een heel logische opmerking ook. Maar ik denk dat het een beetje de natuur van sommige (...) mensen is; alles op zichzelf te betrekken.
En dan te bedenken dat ik er gisteren met Spuitje al per PM was uitgekomen dat het "aanbod" meer vreemd en vaag was dan lief, zeker omdat we er inmiddels ook uitwaren dat het aanbod aan zowel haar als mij van dezelfde persoon kwam....quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een heel logische opmerking ook. Maar ik denk dat het een beetje de natuur van sommige (...) mensen is; alles op zichzelf te betrekken.
Jij blijft met je vettige klauwtjes van mijn titel af, heur.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, alsof dat een valide argument is voor de treurigheid alom. Dan maar een dramaqueen.
Hij schrijft er 'dus dat' oid onder. Dan is hij het met de strekking van je post eens.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:52 schreef Toverheks het volgende:
bedoel je mijn post Pietje, omdat je die gequot had.
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, laten we 't niet nog eens dunnetjes over doen.
Naar een ander onderwerp, hoeist met school?quote:
We smeren er nog een dikke laag op!quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, laten we 't niet nog eens dunnetjes over doen.
Je hebt echt opdrachten te weinig of niet, ga eens aan je werk vlegelquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
We smeren er nog een dikke laag op!
oke, ik schrok al. had ook beter op me handen kunnen blijven zitten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij schrijft er 'dus dat' oid onder. Dan is hij het met de strekking van je post eens.
Vooralsnog is het grootste deel van de treurigheid Spuitje die drama maakt van het bezorgen van een bloemetje, en het feit dat er algemeen verzocht wordt geen gegevens door te geven, en dat wordt dan nog een keer aangevuld met constant opmerkingen van Maanvis, die wel overal commentaar op heeft maar niet meedoet aan de actie....quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke druk, zo vlak voor de vakantiequote:Op vrijdag 24 september 2010 09:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je hebt echt opdrachten te weinig of niet, ga eens aan je werk vlegel.
nou vind ik onzin, als ik een fout maak mag ik daar heus wel over aangesproken worden, als ik te ver ga met mijn posten mag dat ook.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Welkom in RLS 2.0, waar we terechte opmerkingen niet maken omdat we rekening moeten houden met elkaars gevoelens.
Ik heb het niet over jou.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou vind ik onzin, als ik een fout maak mag ik daar heus wel over aangesproken worden, als ik te ver ga met mijn posten mag dat ook.
Waarvan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wie kan er hier screenshots van een filmpje maken?
Ik heb een beetje met spoed hulp nodig
oh. nou dan lees ik weer wat ik niet moet lezen, ja sommige dagen ppfftt geeft niet dank je wel Ian.quote:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/250813quote:
Nee natuurlijk niet, maar wel een goed argument om er geen drama van te makenquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zou moeten lukken, geef maar tijdsindicaties aan en wil je full screen? Kwaliteit van het filmpje is niet geweldig namelijk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/250813
Van een moment dat de ondernemers leuk in beeld zijn en een moment dat er zoveel mogelijk schappen in de winkel te zien zijn.
Ja, filmpje doet het dus bij mij niet, anders had ik het zelf wel ff gedaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou moeten lukken, geef maar tijdsindicaties aan en wil je full screen? Kwaliteit van het filmpje is niet geweldig namelijk.
mag ie wel opschietenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
En dan voor half 11 als het kan![]()
Dankjewel lovequote:Op vrijdag 24 september 2010 10:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeaux, ongeveer elke situatie op de screenshot gezet. Weinig gezellig lachende mensen in dit filmpje, als ik dat er even bij mag vermelden.
Ik zal wel moeten anders kan ik heel m'n lay-out aanpassenquote:
Ja, dat wel, vooral omdat het geopperd werd omdat het een stuk simpeler zou zijn dan Fleurop bellen en een bloemetje te laten bezorgen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:46 schreef Copycat het volgende:
Maar we weten nu wel te uit en te na hoeveel moeite het een persoon allemaal wel niet heeft gekost!
Kellogs met een oude fietsquote:
Hij begon met zijn kwade hoofdjequote:Op vrijdag 24 september 2010 10:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Leave Pietje alone!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee, daar ben ik weer overheen gegroeid. In de lente krijgt dat wellicht een opleving. Broodje met gerookte achterham of zo.quote:
Hoe kan je koffie nou kapot stampen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
De 'snelste' koffie (5sec) werd vooraf gezet, kapot gestampt
Ja ey? Waarom heb ik nog steeds geen verzoekje de username van diegene door te geven zodat er even een klooncheck gedaan kan worden??quote:
Gisteravond in bed gekeken op de iPad.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niemand heeft natuurlijk keuringsdienst van waarde gezien gister, lieten ze zien hoe automatenkoffie gemaakt werd. De 'snelste' koffie (5sec) werd vooraf gezet, kapot gestampt en zo in die machine gegooid. Beetje heet water erbij, en goh waarom smaakt die koffie toch zo oud en smerig.
Doe eens niet zo interessant, TV in de slaapkamer hebben is heftig genoegquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gisteravond in bed gekeken op de iPad.
Als het op een kleedje wordt verkocht en je ervoor betaald hebt kan dat gewoon, hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe kan je koffie nou kapot stampen?
Die heb ik ook!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:52 schreef Leandra het volgende:
Doe eens niet zo interessant, TV in de slaapkamer hebben is heftig genoeg
"Meheheh"quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als het op een kleedje wordt verkocht en je ervoor betaald hebt kan dat gewoon, hoor.
Ik wel en nietquote:
Maar ik heb dan weer geen digitale televisie. Of HD recorder. Of zo.quote:
Ja hoor, heb ik er een keer geen fuck mee te maken ga je nog met je always beschuldigende vingertje naar mij wijzen. Iemand vraagt om een adres, en nu moeten we 'm stenigen ofzo? Meer dan 'een gevoel' dat 't niet pluis is is er niet. Diegene heeft nog steeds niets gedaan wat maar in de buurt komt van een ban of whatever je op doelt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:50 schreef Leandra het volgende:
Ja ey? Waarom heb ik nog steeds geen verzoekje de username van diegene door te geven zodat er even een klooncheck gedaan kan worden??
Nu duidelijk is dat dezelfde persoon zowel via mij als Spuitje geprobeerd heeft daar te komen waar ze niet hoort te zijn vind ik dat eigenlijk wel het minste....
Ik snap best dat FOK! er geen information security officer op nahoudt, maar dat iets/iemand die zo overduidelijk niet pluis bezig is daar mee wegkomt omdat het als "onbelangrijk" wordt afgedaan vind ik wel triest.
Ey!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja hoor, heb ik er een keer geen fuck mee te maken ga je nog met je always beschuldigende vingertje naar mij wijzen. Iemand vraagt om een adres, en nu moeten we 'm stenigen ofzo? Meer dan 'een gevoel' dat 't niet pluis is is er niet. Diegene heeft nog steeds niets gedaan wat maar in de buurt komt van een ban of whatever je op doelt.
En nee ik ga niet op m'n blote knieen om een of ander naampje te achterhalen, simpelweg omdat 't me niet interesseert. Je beschuldigende vingertje richting ons vind ik dan wel weer te treurig voor woorden.
Sorry dat ik er nu toch weer over begin, het was sterker dan m'n moraal.
Nou nee, je loopt iedere keer zowel hier als in het bloementopic te roepen dat het voldoende en klaar is, maar dat er mogelijk een probleem is met iemand die tot 2 keer toe op slinkse wijze in contact te komen met, danwel personalia te achterhalen is kennelijk geen probleem?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja hoor, heb ik er een keer geen fuck mee te maken ga je nog met je always beschuldigende vingertje naar mij wijzen. Iemand vraagt om een adres, en nu moeten we 'm stenigen ofzo? Meer dan 'een gevoel' dat 't niet pluis is is er niet. Diegene heeft nog steeds niets gedaan wat maar in de buurt komt van een ban of whatever je op doelt.
En nee ik ga niet op m'n blote knieen om een of ander naampje te achterhalen, simpelweg omdat 't me niet interesseert. Je beschuldigende vingertje richting ons vind ik dan wel weer te treurig voor woorden.
Sorry dat ik er nu toch weer over begin, het was sterker dan m'n moraal.
Ah, fijn dat gelijk duidelijk is dat iemand die op achterbakse wijze probeert gegevens van een andere user te achterhalen kennelijk ook in jouw ogen geen enkel probleem is.quote:
Ik word gewoon soms een beetje moe van je ellenlange verhalen en verslaving aan het woord "kennelijk" als je een punt wil maken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, fijn dat gelijk duidelijk is dat iemand die op achterbakse wijze probeert gegevens van een andere user te achterhalen kennelijk ook in jouw ogen geen enkel probleem is.
Altijd handig om te weten.
En dat allemaal gratis en voor niets, dankzij Fok!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:54 schreef Jian het volgende:
Het is gewoon één groot feest dat bloementopic. Ik lach me rot om de dramaqueen's, de aandachtshoeren, de emotie, de verontwaardiging.Tis allemachtig prachtig, wat een komedie
![]()
Nou, ik heb me in deze nog heel rustig gehouden, en ja, ik vind het nogal kwalijk als (zoals gisteren ook al bleek) een mod het wel van belang vindt dat een beetje heen en weer drama zo snel mogelijk ophoudt, maar het feit dat iemand gegevens cq contact wil hebben dat volstrekt ongepast is als volledig ondergeschikt beschouwt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik word gewoon soms een beetje moe van je ellenlange verhalen en verslaving aan het woord "kennelijk" als je een punt wil maken.
Nee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:05 schreef Copycat het volgende:
Gaan we nu serieus hier ook elkaar in de haren vliegen om dat stomme boeketje en die engnek(in) die nul op rekest heeft gekregen?
Ik kan nog steeds niet uitsluiten dat de bedoelingen van die persoon goed zijn. Dus nee ik ga geen personalia van die persoon achterhalen, daarmee zou ik dezelfde fout maken als diegene mogelijkerwijs zou doen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:01 schreef Leandra het volgende:
Nou nee, je loopt iedere keer zowel hier als in het bloementopic te roepen dat het voldoende en klaar is, maar dat er mogelijk een probleem is met iemand die tot 2 keer toe op slinkse wijze in contact te komen met, danwel personalia te achterhalen is kennelijk geen probleem?
Het betreft (ook al diverse malen gemeld) een user die een account heeft van na de opname van Disana, die voorstellen doet die meer wijzen op een debiele vorm van ramptoerisme dan werkelijk goede bedoelingen.
Daarbij is Disana soms nogal pittig en kan ik me prima voorstellen dat er ook andere redenen voor zulke verzoeken zijn, iig geen redenen die werkelijk bol staan van de goede bedoelingen.
Als je dan toch telkens aan het sussen bent, dan zou het iig niet misstaan even wat onderzoek te laten verrichten naar iemand die iig overduidelijk dingen wil die niet gepast zijn.
Want het doen van een klooncheck is precies hetzelfde als proberen achter iemands adresgegevens komen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet uitsluiten dat de bedoelingen van die persoon goed zijn. Dus nee ik ga geen personalia van die persoon achterhalen, daarmee zou ik dezelfde fout maken als diegene mogelijkerwijs zou doen.
Ja, want een kloonscan is ook echt op de grens van het ethisch toelaatbare.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet uitsluiten dat de bedoelingen van die persoon goed zijn. Dus nee ik ga geen personalia van die persoon achterhalen, daarmee zou ik dezelfde fout maken als diegene mogelijkerwijs zou doen.
Schattig. Naïef, maar schattig.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind dat je niet gelijk uit moet gaan van the worst case scenario.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik heb me in deze nog heel rustig gehouden, en ja, ik vind het nogal kwalijk als (zoals gisteren ook al bleek) een mod het wel van belang vindt dat een beetje heen en weer drama zo snel mogelijk ophoudt, maar het feit dat iemand gegevens cq contact wil hebben dat volstrekt ongepast is als volledig ondergeschikt beschouwt.
Ik kan niets met de uitkomst. Als wie 't is gaan we 'm bannen en als wie 't is is 't allemaal prima en zijn de bedoelingen goed? Welke uitkomst dan ook, ik kan 'm niet op waarde schatten.quote:
De wonderen zijn Klundert nog niet uit!quote:
Ik niet hoor, je hebt alleen nog niets leuks gezegd. Je valt in het niet bij RLS 2.0-gatequote:Op vrijdag 24 september 2010 11:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ze negeren mij hier, stelletje onnatuurlijke homo's
De weedplantages wel, godverdomme.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
De wonderen zijn Klundert nog niet uit!
Zo'n kloonscan zou er aan bij kunnen dragen om op waarde te kunnen schatten, liefje.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kan niets met de uitkomst. Als wie 't is gaan we 'm bannen en als wie 't is is 't allemaal prima en zijn de bedoelingen goed? Welke uitkomst dan ook, ik kan 'm niet op waarde schatten.
Ik heb 't over de stap erna. Stel er komt Ian_Nick uit de kloonscan. Moet ik dan zeggen "goh Ian heeft wel eens woorden gehad met Disana, we pleuren 'm in de prullenbak"?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo'n kloonscan zou er aan bij kunnen dragen om op waarde te kunnen schatten, liefje.
Nee, want Ian_Nick heeft geen ban omdat hij als een mongool loopt te schelden en te bedreigen in NWS.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb 't over de stap erna. Stel er komt Ian_Nick uit de kloonscan. Moet ik dan zeggen "goh Ian heeft wel eens woorden gehad met Disana, we pleuren 'm in de prullenbak"?
Want dat is het argument om te bepalen of iemand kwade bedoelingen heeft bij het achterhalen van personalia?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee, want Ian_Nick heeft geen ban omdat hij als een mongool loopt te schelden en te bedreigen in NWS.
Nee, een kloon van een gebande mag sowieso in de prullenbak. Ben je nog niet helemaal wakker ofzo? Wat de neuk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Want dat is het argument om te bepalen of iemand kwade bedoelingen heeft bij het achterhalen van personalia?
Ik niet!quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ze negeren mij hier, stelletje onnatuurlijke homo's
Ik snap er ook geen kudt van.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:15 schreef Jian het volgende:
Pietje werkt tegen, de vraag is waarom,
Okay, dus geen kloonscan, maar als er dan toch heel naïef vanuitgegaan wordt dat de bedoelingen wel goed zullen zijn, dan staat het mij dus vrij de naam van die user te posten, compleet met de pogingen tot contact?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kan niets met de uitkomst. Als wie 't is gaan we 'm bannen en als wie 't is is 't allemaal prima en zijn de bedoelingen goed? Welke uitkomst dan ook, ik kan 'm niet op waarde schatten.
Maar jouw vermoedens zitten er best vaak naastquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:13 schreef Copycat het volgende:
Mijn vermoedens gaan nog steeds een bepaalde richting uit.
Ik zeg ook niet dat ik een PM wil posten, ik vraag of ik de naam mag posten van degene die mij voorgesteld heeft mee te gaan op bezoek bij Disana, en die aan Spuitje "aangeboden" heeft die bloemen dan wel te brengen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
PM's mogen niet gepost worden, dat weet jij net als ik, al tig jaar.
Maar goed dat Pietje niet kán kloonscannen dan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nog steeds eens met Pietje. En ik denk dat hoe meer iedereen gaat zeggen "boehoe Pietje luistert niet naar mij", hoe kleiner de kans wordt dat hij dat gaat doen, inderdaad.
Nee, de discussie is op deze manier al treurig genoeg. Een heksenjacht zou de ultiem trieste climax zijn. Je bent beter dan dat, hoop ik. Ondanks dat we 't oneens zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik een PM wil posten, ik vraag of ik de naam mag posten van degene die mij voorgesteld heeft mee te gaan op bezoek bij Disana, en die aan Spuitje "aangeboden" heeft die bloemen dan wel te brengen?
Afgezien van het feit dat Pietje zelf niet eens een kloonscan kan doen natuurlijk.....quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nog steeds eens met Pietje. En ik denk dat hoe meer iedereen gaat zeggen "boehoe Pietje luistert niet naar mij", hoe kleiner de kans wordt dat hij dat gaat doen, inderdaad.
Maar dan klop je alsnog op de verkeerde deur en moet je het rode of donkerblauwe deurtje hebben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:19 schreef Copycat het volgende:
Wat is er nu op tegen om even een kloonscan te laten doen? Weet je meteen zeker of je wel of niet met een gebande te maken hebt. Ik snap de terughoudendheid niet. Kloonscan staat toch niet gelijk aan schandpaal?
Pietje heeft toegang tot FC.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:20 schreef Noek het volgende:
Maar dan klop je alsnog op de verkeerde deur en moet je het rode of donkerblauwe deurtje hebben.
Ik ben idd beter dan dat, ik heb immers nog nergens de naam of een link naar zijn/haar account gepost, maar ik ben zo fatsoenlijk gebleven in de hoop dat het wel van boven zou worden opgepakt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, de discussie is op deze manier al treurig genoeg. Een heksenjacht zou de ultiem trieste climax zijn. Je bent beter dan dat, hoop ik. Ondanks dat we 't oneens zijn.
Tuurlijk mag datquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik een PM wil posten, ik vraag of ik de naam mag posten van degene die mij voorgesteld heeft mee te gaan op bezoek bij Disana, en die aan Spuitje "aangeboden" heeft die bloemen dan wel te brengen?
Alsof überhaupt iemand Disana zou willen bezoekenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Een kloonscan kan geen kwaad, maar het is ook nergens voor nodig als niemand die mongeaul een adres geeft.
Maar in dat geval doet hij/zij wel een puicke poging naar de "oudste Fok!ker" titel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:25 schreef Noek het volgende:
Nou Remlof, haal er een scan overheen en dan blijkt de gebande al 100 jaar via een andere provider te internetten.
Een kloonscan zegt alsnog vaak jack shit maar goed..
Zucht, neeee maar hij is wel de enige mod hier aanwezig die het even kan verzoeken. Tenminste ik neem aan dat dat de reden is dat hij er nu ineens bij betrokken wordt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar goed dat Pietje niet kán kloonscannen dan.
Ja, want iemand met echt goede bedoelingen kan gewoon in het topic posten natuurlijk... maar dat gebeurt niet, er wordt alleen maar achterlangs contact gezocht met mensen die op een of andere manier wellicht wel makkelijker binnen zouden kunnen komen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Piet kan helemaal geen kloonscan doen en ik ga met Pietje mee deze keer. 't Is vooral geneuzel van users in dat topic, verder is er niets aan de hand
Sowwyquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zucht, neeee maar hij is wel de enige mod hier aanwezig die het even kan verzoeken. Tenminste ik neem aan dat dat de reden is dat hij er nu ineens bij betrokken wordt.
Als je elke vreemde user op Fok! moet gaan scannen wens ik je alvast een prettige kerst 2016quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want iemand met echt goede bedoelingen kan gewoon in het topic posten natuurlijk... maar dat gebeurt niet, er wordt alleen maar achterlangs contact gezocht met mensen die op een of andere manier wellicht wel makkelijker binnen zouden kunnen komen.
Alleen het feit al dat iemand niet het fatsoen heeft om zulke dingen op normale wijze te vragen cq aan te bieden maakt het al vreemd.
Maar dat had dan toch ook rechtstreeks gespeeld kunnen worden ipv dit drama. Pm naar Remlof, luister dan, die en die wil iets. Wie is dat??quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zucht, neeee maar hij is wel de enige mod hier aanwezig die het even kan verzoeken. Tenminste ik neem aan dat dat de reden is dat hij er nu ineens bij betrokken wordt.
We hebben 4x meer lurkers dan posters of zo, voor jou is dat normaal. Voor die tigvoud anderen niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:27 schreef Leandra het volgende:
Alleen het feit al dat iemand niet het fatsoen heeft om zulke dingen op normale wijze te vragen cq aan te bieden maakt het al vreemd, en gezien we een forum zijn is posten een normale wijze.
Zonder drama!? Waarom zou je hier dan nog komen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar dat had dan toch ook rechtstreeks gespeeld kunnen worden ipv dit drama. Pm naar Remlof, luister dan, die en die wil iets. Wie is dat??
En dan gaat Remlof scannen en vertelt hij niet wie het is, want dat is ook nog eens zo.![]()
Oooh boh.![]()
Valt nog mee, het speelt van afgelopen maandag, en vooral van woensdag.... en daar kwam ik gisteren pas achter.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je zit er anders wel met ernstige haast achteraan.
Ja, en weet je waarom!? Omdat we een stel hysterische mongolen bij elkaar zijn en dat is leuk voor het volk, dus hou op met dat tegen proberen te houden!quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We hebben 4x meer lurkers dan posters of zo, voor jou is dat normaal. Voor die tigvoud anderen niet.
Al mijn anonieme fans, wat doe je?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, en weet je waarom!? Omdat we een stel hysterische mongolen bij elkaar zijn en dat is leuk voor het volk, dus hou op met dat tegen proberen te houden!
Ik trek me dan ook terug. Ik wil weg uit deze discussie.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zonder drama!? Waarom zou je hier dan nog komen? [ afbeelding ]
Maar je zit er wel achteraan om die ene user na te laten trekken. En je vraagt of de naam gepost mag worden. Da's toch wel een béétje heksenjacht of wat?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Valt nog mee, het speelt van afgelopen maandag, en vooral van woensdag.... en daar kwam ik gisteren pas achter.
Maandag heb ik, behalve telefoninsch tegen BQ, nergens melding van gemaakt, maar 2 keer in 3 dagen vind ik dan wel weer over een bepaalde grens.
Ik wist het! De teringlijers.quote:
Preciesquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar dat had dan toch ook rechtstreeks gespeeld kunnen worden ipv dit drama. Pm naar Remlof, luister dan, die en die wil iets. Wie is dat??
En dan gaat Remlof scannen en vertelt hij niet wie het is, want dat is ook nog eens zo.![]()
Oooh boh.![]()
En voor hen is het ook normaal om via PM een verzoek/aanbod tot ziekenbezoek of bloemen bezorgen neer te leggen als het gaat over iemand die al in het ziekenhuis lag voor zij een account aanmaakten?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We hebben 4x meer lurkers dan posters of zo, voor jou is dat normaal. Voor die tigvoud anderen niet.
Dat op het moment dat diegene het woord "adres" tiept dat hij zo PATS BOEM heul zijn LCD monitor in zijn guitige mikkie krijgt!quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:32 schreef Jian het volgende:
Misschien kunnen we een soort digitale val opzetten ?![]()
Ik weet ook niet precies wat dat is, maar dat lees ik wel eens in boeken
allochtonen, ik wist 'tquote:
Nee, Pietje suggereerde dat ik op het punt zou staan een PM te posten, en zei dat ik wist dat dat niet mocht, waarop ik vroeg of ik dan wel de naam mag posten....quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar je zit er wel achteraan om die ene user na te laten trekken. En je vraagt of de naam gepost mag worden. Da's toch wel een béétje heksenjacht of wat?
Als niemand een adres doorgeeft is er niets aan de hand.
Riiiiiiiiight...quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Het kan natuurlijk ook zijn dat diegene gewoon het wachtwoord van zijn/haar originele account vergeten is. Wat mij overigens nooit zou gebeuren.
/care.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, Pietje suggereerde dat ik op het punt zou staan een PM te posten, en zei dat ik wist dat dat niet mocht, waarop ik vroeg of ik dan wel de naam mag posten....
Dat was dus een reactie op een post waarin iets gesuggereerd was wat ik sowieso al niet van plan was.
wtf, ik suggereer helemaal niks ik zeg alleen dat ik hoop dat je beter bent dan dat. Dat is toch echt wat anders.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:34 schreef Leandra het volgende:
Nee, Pietje suggereerde dat ik op het punt zou staan een PM te posten, en zei dat ik wist dat dat niet mocht, waarop ik vroeg of ik dan wel de naam mag posten....
Dat was dus een reactie op een post waarin iets gesuggereerd was wat ik sowieso al niet van plan was.
Het was vooral de combinatie sussen en het als volstrekt onbelangrijk afdoen wat er door iemand geprobeerd wordt....quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Oooh boh.![]()
Ja, eikel. Omdat een bepááld persoon het nodig vond meer dan 300 ava's te gaan zitten maken alleen maar voor een paar veren in zijn reedt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bek dicht, trut. Jij hebt ook al maanden niets fatsoenlijks meer weten te painten.
Da's meer creativiteit dan we de laatste tijd in jouw posts zien!quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:37 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Ja, eikel. Omdat een bepááld persoon het nodig vond meer dan 300 ava's te gaan zitten maken alleen maar voor een paar veren in zijn reedt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:37 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Ja, eikel. Omdat een bepááld persoon het nodig vond meer dan 300 ava's te gaan zitten maken alleen maar voor een paar veren in zijn reedt.
Jongens, jongens... dit werkt toch niet zo? We moeten onze krachten bundelen, anders overleven we nooit tussen al die rare mensen hier!quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's meer creativiteit dan we de laatste tijd in jouw posts zien!
Je hebt gelijk. Sorry.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:39 schreef -Panda- het volgende:
[..]
[..]
Jongens, jongens... dit werkt toch niet zo? We moeten onze krachten bundelen, anders overleven we nooit tussen al die rare mensen hier!Begraaf de strijdbijl en verenigt u!
Doe het voor de kinderen!
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:37 schreef Laysa het volgende:
Schopje BNW? Of THRU?
![]()
Raad de user....best een leuk spel
Ik kreeg via de PM ook allemaal nieuwe vrienden toen ik genoeg van het geklungel met de streams bij SV had. Allemaal users die ik nog nooit had zien posten maar die wilden dat ik toch bij de eerste uitzending van Jaap zou zijn en me allemaal programma's wilden toesturen. Heel apart.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:36 schreef Jian het volgende:
Misschien is het gewoon een hele lieve mevrouw die geen vriendinnen heeft en die dacht weet je wat die Leandra en die BQ lijken mij wel aardig, misschien als ik met ze mee ga dan worden zij mijn nieuwe vriendinnen.(niet dat ze dat nu nog wil natuurlijk
)
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:40 schreef hondjes het volgende:
[..]
![]()
Misschien Shar inschakelen...of hoe dat mens heet.
Begint het met een A..of C
Als je het allemaal zo goed weet, kom het dan zelluf doen!quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kreeg via de PM ook allemaal nieuwe vrienden toen ik genoeg van het geklungel met de streams bij SV had. Allemaal users die ik nog nooit had zien posten maar die wilden dat ik toch bij de eerste uitzending van Jaap zou zijn en me allemaal programma's wilden toesturen. Heel apart.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:40 schreef hondjes het volgende:
[..]
![]()
Misschien Shar inschakelen...of hoe dat mens heet.
Begint het met een A..of C
Oh, deze post was voor iemand anders bedoeld en kwam out of the blue zomaar de SC binnen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
wtf, ik suggereer helemaal niks ik zeg alleen dat ik hoop dat je beter bent dan dat. Dat is toch echt wat anders.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
PM's mogen niet gepost worden, dat weet jij net als ik, al tig jaar.
Huhquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kreeg via de PM ook allemaal nieuwe vrienden toen ik genoeg van het geklungel met de streams bij SV had. Allemaal users die ik nog nooit had zien posten maar die wilden dat ik toch bij de eerste uitzending van Jaap zou zijn en me allemaal programma's wilden toesturen. Heel apart.
Je stelt goddomme zelf de vraag of 't mag? Die naam heb je via een pm, want diegene had nooit gepost, zeg je zelf.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:42 schreef Leandra het volgende:
Oh, deze post was voor iemand anders bedoeld en kwam out of the blue zomaar de SC binnen?
En zit diegene nu jankend in een hoekje omdat haar missie niet gelukt isquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:36 schreef Jian het volgende:
Misschien is het gewoon een hele lieve mevrouw die geen vriendinnen heeft en die dacht weet je wat die Leandra en die BQ lijken mij wel aardig, misschien als ik met ze mee ga dan worden zij mijn nieuwe vriendinnen.(niet dat ze dat nu nog wil natuurlijk
)
ik ken maar 1 Panda, en dat wil ik wel zo houden, is me allemaal al verwarrend genoegquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Team Ian uit maar één persoon bestaat
De éérstvolgende die post dat ze "al dagen achter haar pc zit te janken om het gebeuren" kots ik onder.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zit diegene nu jankend in een hoekje omdat haar missie niet gelukt is![]()
Als je zo naïef bent te denken dat wij wel leuke nieuwe vriendinnen zouden zijn dan weet je dusdanig weinig van FOK! en FOK!kers in dit kringetje dat ze Disana ook absoluut niet kent....quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:36 schreef Jian het volgende:
)
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ken maar 1 Panda, en dat wil ik wel zo houden, is me allemaal al verwarrend genoeg
Het feit dat de topics op Fok! door lurkers worden gevolgd alsof het GTST is, is compleet nieuw voor je?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, echt! Voor mij volstrekt onbekende users die ook nooit in SV-gerelateerde topics postten.
Ik zit al 3 dagen kotsend achter mijn pc door dit gezeikquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De éérstvolgende die post dat ze "al dagen achter haar pc zit te janken om het gebeuren" kots ik onder.
Team Deissy!quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit al 3 dagen kotsend achter mijn pc door dit gezeik
Ik vond vampiers altijd eng, vroeger dan hè. Nu niet meer, je hebt nu hele coole, zoals Blade en Edward van Twilightquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het een rare en een beetje een enge situatie dat er een user die zich na de ziekenhuisopname heeft aangemeld verschillende malen aanbiedt naar het ziekenhuis te gaan.
I
Nee, maar dat dat soort users er zich via de pm tegenaan bemoeien wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het feit dat de topics op Fok! door lurkers worden gevolgd alsof het GTST is, is compleet nieuw voor je?
QFT.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zal blij zijn als Gert terug is, die heeft al dat volk hier tenminste onder controle en in de hand![]()
-1quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vond vampiers altijd eng, vroeger dan hè. Nu niet meer, je hebt nu hele coole, zoals Blade en Edward van Twilight
die zijn wel erg, jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De éérstvolgende die post dat ze "al dagen achter haar pc zit te janken om het gebeuren" kots ik onder.
Is toch leuk voor die mensen ook, als ze een beetje contact met hun idool hebben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, maar dat dat soort users er zich via de pm tegenaan bemoeien wel.
Kan wel zijn, maar er is nogal een verschil tussen een PM posten (inhoud dus) of posten dat je een PM hebt gehad van user X.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je stelt goddomme zelf de vraag of 't mag? Die naam heb je via een pm, want diegene had nooit gepost, zeg je zelf.
Ga dat kind nou uitpoepen!quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:50 schreef Leandra het volgende:
Daarbij snap ik niet waarom een user met 0 posts, maar die wel via 2 verschillende users probeert Disana binnen te komen (die ziek is en zich sowieso niet kan verweren) zo beschermd moet worden.
Misschien moet ik eerst groot worden wil ik het niet meer eng vindenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vond vampiers altijd eng, vroeger dan hè. Nu niet meer, je hebt nu hele coole, zoals Blade en Edward van Twilight
Ik denkt niet dat het Lobasca is, want ik denk dat Lobasca die info niet van een derde nodig heeft.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga dat kind nou uitpoepen!Waar maak je je nou druk om, joh
Je kan niet echt van beschermen spreken in dit geval of wel? Ik mis Lobasca ook, maar dit is gewoon niet hetzelfde
Beter nog, degenen met de minste stemmen moet bij iemand een bloemetje laten bezorgenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien moeten we een systeem introduceren waarbij al onze trouwe lurkers op hun favoriete user kunnen stemmen. En degene met het minste stemmen moet een week lang bepaalde features inleveren.
Aaaaaargh, Goed.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denkt niet dat het Lobasca is, want ik denk dat Lobasca die info niet van een derde nodig heeft.
Ze mogen me állemaal mailenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:52 schreef Laysa het volgende:
Wisten jullie dan niet dat dat soort ''users'' samen reizen? Die komen van andere sites en die hebben zich dan vastgezogen aan een user die wel met regelmaat post...Scarry shit hoor
Ja maar die persoon wordt dan eerst ergens in een willekeurig land in europa gedropt...Het moet wel iets moeilijker zijn vind ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter nog, degenen met de minste stemmen moet bij iemand een bloemetje laten bezorgen
Leandra mag le bébé nog niet uitpoepen, daaar moet ze zeker nog een week of 8 mee wachten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga dat kind nou uitpoepen!Waar maak je je nou druk om, joh
Je kan niet echt van beschermen spreken in dit geval of wel? Ik mis Lobasca ook, maar dit is gewoon niet hetzelfde
Je wil niet weten hoeveel pm ik kreeg van vreemden tijdens de Bunker en SV als ze me weer eens moesten hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, maar dat dat soort users er zich via de pm tegenaan bemoeien wel.
Ik heb eigen cheerleadersquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:52 schreef Laysa het volgende:
Wisten jullie dan niet dat dat soort ''users'' samen reizen? Die komen van andere sites en die hebben zich dan vastgezogen aan een user die wel met regelmaat post...Scarry shit hoor
Ik ben zwanger, wat denk je zelf??quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aaaaaargh, Goed.
Klaar nu.
Geef toe: je slikt medicijnen of niet?
Dan gaat ze de kribbe veilen ofzo, maar zo raar op alles reageren zoals ze nu doet moet ze mee stoppen, ik herken haar niet meer terugquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leandra mag le bébé nog niet uitpoepen, daaar moet ze zeker nog een week of 8 mee wachten.
Ik weet vrij zeker van niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:55 schreef Leandra het volgende:
Hoewel ik er vrij zeker van ben dat ik niet-zwanger ook zo gereageerd zou hebben...
Ja, maar dan niet in Frankrijk, van daaruit lukt het zeker nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar die persoon wordt dan eerst ergens in een willekeurig land in europa gedropt...Het moet wel iets moeilijker zijn vind ik
Ik heb je ook zomaar zitten pm'en.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel pm ik kreeg van vreemden tijdens de Bunker en SV als ze me weer eens moesten hebben![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet in Frankrijk, van daaruit lukt het zeker niet
Hihiquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet in Frankrijk, van daaruit lukt het zeker niet
Pitbull? Het klinkt meer als een jankende pauw ofzo. Veel te trots en erg overheersendquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben zwanger, wat denk je zelf??
Je had het beter op hormonen kunnen gooien, dat kan ik niet ontkennen.
Hoewel ik er vrij zeker van ben dat ik niet-zwanger ook zo gereageerd zou hebben...
Disana waarschijnlijk ook, als een pitbull
En dat Mera ze dan op hun bek meptquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef Toverheks het volgende:
( zie het helemaal voor me, krijsende jankende fans die Ian alleen al willen aanraken)
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:52 schreef Laysa het volgende:
Stervende Giraffe!quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Pitbull? Het klinkt meer als een jankende pauw ofzo. Veel te trots en erg overheersend
Ja, maar jij was ook betrokken. Van mij wisten zelfs een aantal users in de SC nog niet dat ik Kees_K was. Die lurkers wisten dat al welquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel pm ik kreeg van vreemden tijdens de Bunker en SV als ze me weer eens moesten hebben![]()
![]()
We gaan raden tot het goed is!quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:59 schreef Laysa het volgende:
Zal ik anders de naam van die user neer zetten...dat verwacht natuurlijk niemand![]()
Garpje...echt ...serieus
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Stervende Giraffe!![]()
Lekker knapperige giraffe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |