quote:Religie
1731 - Paus Clemens XII creëert vijf nieuwe kardinalen.
1759 - Paus Clemens XIII creëert 22 nieuwe kardinalen, onder wie de Italiaanse curieprelaat Giovanni Vincenzo Antonio Ganganelli.
http://nl.wikipedia.org/wiki/24_september
Ja!quote:Op donderdag 23 september 2010 23:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
dus je bent m niet kwijt, dat scheelt weer he
Trusten wijffie!quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:05 schreef Laysa het volgende:
nah bedtijd....En Liesel...trek je het niet zo aan. je doet het gewoon goed
Dat Yvonne zich genoodzaakt ziet dit subforum een weekend dicht te doen en we verder moeten als RLS 2.0quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
En dan zou ik het op prijs stellen als er een 4 topics tellende rel ontstaadt, om mijn kadootjes.
Het liefst met een aantal bans en een aftredende mod,
Gewoon drama all over the place.
dan regel ik dat voor jequote:Op vrijdag 24 september 2010 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
Fipo!
[..]
Ja!
Gelukkig want ik stelde mij al voor dat jij dan in het ziekenhuis lag en niemand wist iets, en dat je dan later zou zegen: nou, maar liesje heeft mijn nummer hoor.
Gelukkig hebben genoeg mensen mijn nummer, hoef ik mij geen zorgen te maken als ik ooit in het ziekenhuis beland, Ik wil graag wel kadootjes en kaarten, veel!![]()
!
Oh wacht!quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wil een vliegtuigje met een sleeptekst als ik in het ziekenhuis beland.
dat regelt Mooiiiiiiiii dan welquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wil een vliegtuigje met een sleeptekst als ik in het ziekenhuis beland.
slaap lekker lievquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:05 schreef Laysa het volgende:
nah bedtijd....En Liesel...trek je het niet zo aan. je doet het gewoon goed
Ja zeg! Dan komt er een vliegtuigje voorbij met "Huub & Lieke Forever!"quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat regelt Mooiiiiiiiii dan wel
oh Liekequote:Op vrijdag 24 september 2010 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja zeg! Dan komt er een vliegtuigje voorbij met "Huub & Lieke Forever!"
* proestquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja zeg! Dan komt er een vliegtuigje voorbij met "Huub & Lieke Forever!"
maar heb nog steeds de mand met bezemsteel op balkon staan en de plantjes groeien nog steeds, dat had mooiiiiii maar mooi geregeldquote:
Ja dat weet ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar heb nog steeds de mand met bezemsteel op balkon staan en de plantjes groeien nog steeds, dat had zei geregeld
Ik heb een emo PI nodig hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit, god die stem van Amanda ook.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |