Pasta eet je ook met vork en lepel hoor.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Mes en vork natuurlijk, een lepel is voor soep
Echt niet, ork ork ork soep eet je met een .... ?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Mes en vork natuurlijk, een lepel is voor soep
Doe ik ook inderdaad. Maar volgens mij hoort het officieel niet. Ik ben er wel eens door Italianen om uitgelachen in elk geval. Officieel hoor je het slechts met een vork te eten, waarbij je de spaghetti om de vork draait met behulp van de rand van het bord. Een lepel gebruiken vinden ze voor amateurs.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:46 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Pasta eet je ook met vork en lepel hoor.
Die vind ik dan net zoals de mac naar een half uur heb je weer hongerquote:Op donderdag 23 september 2010 21:45 schreef Onverstoorbaar het volgende:
In dure restaurant zul je geen lasagne aantreffen.
Ik doe een horeca-opleiding en mijn leraren zeggen dat je pasta officieel met vork en lepel eet.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:48 schreef Lkw het volgende:
[..]
Doe ik ook inderdaad. Maar volgens mij hoort het officieel niet. Ik ben er wel eens door Italianen om uitgelachen in elk geval. Officieel hoor je het slechts met een vork te eten, waarbij je de spaghetti om de vork draait met behulp van de rand van het bord. Een lepel gebruiken vinden ze voor amateurs.
Alleen een vork en de rand van je bord.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:46 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Pasta eet je ook met vork en lepel hoor.
Nee, zeker niet. Daarom zeg ik ook nergens dat je zou moeten snijden. Maar goed, ik heb het van Italianen zelf, die geloof ik op zichzelf wel. Misschien verschilt het per streek in Italië.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:49 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Ik doe een horeca-opleiding en mijn leraren zeggen dat je pasta officieel met vork en lepel eet.
Je draait met je vork de pasta tegen je lepel aan. Pasta hoor je absoluut niet te snijden.
Italianen, klotevolk.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:53 schreef Lkw het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Daarom zeg ik ook nergens dat je zou moeten snijden. Maar goed, ik heb het van Italianen zelf, die geloof ik op zichzelf wel. Misschien verschilt het per streek in Italië.
Nee? Goh, heb het toch echt in chique restaurants gegeten, met verse witte truffel,quote:Op donderdag 23 september 2010 21:45 schreef Onverstoorbaar het volgende:
In dure restaurant zul je geen lasagne aantreffen.
quote:
Ik heb ooit eens een koksopleiding gevolgd, toen ze me daar wisten te vertellen dat je bouillon maakt met poeder heb ik mijn geld terug gevraagd.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:49 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Ik doe een horeca-opleiding en mijn leraren zeggen dat je pasta officieel met vork en lepel eet.
Je draait met je vork de pasta tegen je lepel aan. Pasta hoor je absoluut niet te snijden.
Inderdaad, onzin.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een koksopleiding gevolgd, toen ze me daar wisten te vertellen dat je bouillon maakt met poeder heb ik mijn geld terug gevraagd.
Sorry?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:00 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Inderdaad, onzin.
Ik zit nog maar pas op die school maar volgens mij gebruiken ze daar zo'n doek voor waar ze alle ingrediënten op gooien toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |