Wijlen mijn opa is gestopt door iedere dag een uur later te beginnen. Als je dat nu per minuut doet dan kan je nog even genieten, maar houdt het toch vanzelf op.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:28 schreef Gellius het volgende:
Hij was dan ook gestopt, meen ik. Dat is flinker dan ik ben. Ik rook enkel nog na zessen. Maar rook.
Wat een eerlijk compliment.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:35 schreef mane het volgende:
[..]
. Het is onderdeel van je charme.
Op dit moment precies tweeëntwintig en een halve dag. En het gaat uitstekend. Af en toe zijn er momenten dat ik erg veel zin heb om te roken -- bijvoorbeeld als ik een dag heb geklust en vervolgens een kopje espresso drink na het eten -- maar die neiging duurt niet lang.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:10 schreef Gellius het volgende:
Hoe staat het met het roken, broer?
quote:Ziet u als een berg op tegen de stress en het organiseren van ruim 200 aandachtspunten van de verhuizing? Zoekt u ondersteuning van een professional die dagelijks bezig is met zaken die voor u nieuw zijn?
Dan stellen wij graag de Verhuisdirigente aan u voor. Zij geeft professioneel advies en coördineert alle facetten van het verhuisproces. Zij zorgt ervoor dat u weloverwogen en bewust kan kiezen voor een oplossing die het beste past bij uw wensen.
Niemand zei wat terug.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:13 schreef Ringo het volgende:
Wow! Heeft men hier een leven, dat 't zo stil is?
Ik niet in ieder geval.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:13 schreef Ringo het volgende:
Wow! Heeft men hier een leven, dat 't zo stil is?
Erg leuk, Dootje. Ik verheug me op 'The man without a chin playing the violin.'quote:Op donderdag 30 september 2010 00:29 schreef DO2 het volgende:
Even tussendoor:
[ afbeelding ]
Wel of niet grappig, mensen?
Roept u maar...
Tering JAM, dat had ik niet achter je gezocht! En het goede eiland ook nog.quote:
Het ging godzijdank 'ns een keer niet over voetbal.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
Jammer ook dat het niet over Contador ging bij DWDD.
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:51 schreef k_man het volgende:
Het ging godzijdank 'ns een keer niet over voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |