Beoordeeld en goed bevonden. En de school bezocht waar Spruit 1 einde jaar naar toe gaat, heel fijne school.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:15 schreef Gellius het volgende:
En jullie? Hoe zijn jullie de ochtend begonnen?
Neenee, ik doe daar niet aan mee, en ik begin mijn identiteit met de dag meer te ontlenen aan het feit dat ik NIET naar oh oh cherso kijk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:55 schreef Frollo het volgende:
Da's ook wat, ik ben een paar weken weg en heel Nederland blijkt Oh Oh Cherso te kijken.
Zo onaangepast is dat kereltje niet, volgens mij. Ik vind vooral z'n taaltje erg mooi.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:30 schreef TitusPullo het volgende:
Wat een obligate voorliefde voor onaangepasten, Ringo.
Daarin heb je gelijk: hem vind ik de meest sympathieke van het stel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:32 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zo onaangepast is dat kereltje niet, volgens mij. Ik vind vooral z'n taaltje erg mooi.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Neenee, ik doe daar niet aan mee, en ik begin mijn identiteit met de dag meer te ontlenen aan het feit dat ik NIET naar oh oh cherso kijk.
Een wát?quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:52 schreef TitusPullo het volgende:
een You Tube- verjaardagsfeestje,
Ik ben bang dat dit raadsel niet meer opgelost gaat worden, k_man.quote:
Serieus?quote:Op zondag 26 september 2010 13:21 schreef TitusPullo het volgende:
Zo'n verjaardagsfeest dat uiteindelijk grotendeels bestaat uit de vertoning van filmpjes die voorhanden zijn op YouTube.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:26 schreef Thisbe het volgende:
Nee, ik blijf een Brabo. Een zachte g is veel eleganter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |