Ja, dat had ik je aangeraden, makker. Of nou ja, daarvoor mijn vader aan mij.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:21 schreef Ringo het volgende:
En vorig jaar ben ik verslingerd geraakt aan het werk van August Willemsen (1936-2007), die bekend is van zijn vertalingen van Portugese en Braziliaanse poëzie maar ook zelf veel moois heeft geschreven, met name dagboekachtig werk. Zijn Braziliaanse brieven is een aanrader. Ook Vrienden, vreemden, vrouwen vond ik een tof boek.
Dito en dito.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
maar had natuurlijk allang in bed moeten liggen want morgen volgt er weer zo'n uitputtende ambtenarendag.
Klopt, jij wees me op De Val, over zijn strijd tegen en dans met de alcohol.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, dat had ik je aangeraden, makker. Of nou ja, daarvoor mijn vader aan mij.
De laatste minuten op dat album vormen - wat mij betreft - het muzikale hoogtepunt van 2010.quote:
Ik blijk niet te kunnen antwoorden, je postbus is vol.quote:
Te vroeg opgestaan, aangezien ik al om half negen een afspraak had op m'n werk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:15 schreef Gellius het volgende:
En jullie? Hoe zijn jullie de ochtend begonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |