abonnement Unibet Coolblue
pi_86777774
Ik vind dat TS een super mens is, hij begrijpt wat het 'zijn' is. Wie ben jij als mens om een ander mens te verbieden te kunnen 'zijn' wie ze wil zijn of wat ze wil doen? Alleen egoisten zeggen dat het niet normaal is om je vrouw/man dit te gunnen. Ik zou zeggen, probeer te genieten van je 'partner' in alle mogelijke situaties. Ik zelf zie graag dat mijn vrouw goed geneukt word en kan daar van genieten, maar andersom ook. Erg mooi dat je dit deelt op Fok TS ;)
  vrijdag 24 september 2010 @ 08:32:18 #52
8369 speknek
Another day another slay
pi_86778199
Ik zou het zelf nooit doen, maar als het is in de trant van 'ik wil haar vrijlaten dingen te doen', dan kan ik daar enigszins inkomen.. Alleen, je zei dat het ook iets is dat jij graag wilde. Als je cuckold bent, is het dan niet juist de jaloezie die het opwindend maakt? Maar je ervaart dus geen jaloezie?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_86779177
De gedachte alleen al, dat mijn vrouw iets met een ander zou doen brengt mij in moordlustige staat. Bezitterig, ja, traditioneel, ja, maar erg gelukkig en monogaam.

ieder z'n eigen, jij blij, wij blij. Succes ermee gozert.
  vrijdag 24 september 2010 @ 09:33:59 #54
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_86779230
Meh.... als ik toe mag kijken, wie weet.

Maar op deze manier lijkt me meer iets voor als we oud en lelijk zijn. Maar ieder z'n ding. Als je er beiden mee instemt, niks mis mee toch?
Intelligent, but fucked up.
pi_86779260
Vraagje aan TS, ben je onderdanig ingesteld?
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:00:37 #56
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_86781672
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:28 schreef Joye het volgende:
Het verhaal van topicstarter is niet echt een uitzondering hoor! Er is in Nederland een steeds groter wordende groep mensen die zich bezighouden met polyamorie. In eerlijkheid en openheid erkennen dat je van meer dan één persoon kunt houden, en daar ook een volwaardige liefdesrelatie mee kunt opbouwen. Het is niet de makkelijkste weg, maar als alle betrokken personen elkaar respecteren is het heel goed te doen ( en ik spreek uit ervaring). Zoek het internet maar een door op polyamorie. Er zal een wereld voor je opengaan.
Het woord "vreemdgaan" is alleen een beetje bizar omdat het met medeweten gebeurt van de vaste partner.Er is geen sprake van vreemdgaan maar van meervoudige relaties en/of liefde.
Steeds groter worden groep is overdreven het zijn de '90 niet.

En polyamorie faalt in 90% van de gevallen.
pi_86795316
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:00 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Steeds groter worden groep is overdreven het zijn de '90 niet.

En polyamorie faalt in 90% van de gevallen.
Waar heb je die cijfers vandaan? Ik ben actief op een forum over polyamorie en daar zijn de afgelopen jaren vele zeer stabiele relaties ontstaan. Ook uit eigen ervaring weet ik dat het heel erg goed kan werken. Ik kan niet voor iedereen spreken, maar als er geen sprake is van jaloezie, liegen en bedriegen is er veel gewonnen. Geld overigens voor elke vorm van relaties. Binnen gezinnen, onder vrienden, collega's maar ook met vaste partners of secundaire partners. En inderdaad, het zijn de '90 niet. Dit is een andere tijd met weer andere waarden en normen. In 2006 is een boek verschenen over polyamorie van Ageeth Veenemans ( Ik houd van twee mannen). Dat heeft voor veel mensen erkenning betekent in wat ze al voelden maar geen naam konden geven.
  vrijdag 24 september 2010 @ 17:03:39 #58
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_86795401
Maar polyamorie is wel heel wat anders dan een open relatie hebben. TS en zn vrouw beleven allebei plezier aan dat ze met een ander neukt als hij er niet bij is, ze heeft zover ik weet geen liefdesrelatie met haar toyboy
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 24 september 2010 @ 17:17:15 #59
308021 HTrockstar
Tweakotine-addict
pi_86795975
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 07:57 schreef Buikboor het volgende:
Ik vind dat TS een super mens is, hij begrijpt wat het 'zijn' is. Wie ben jij als mens om een ander mens te verbieden te kunnen 'zijn' wie ze wil zijn of wat ze wil doen? Alleen egoisten zeggen dat het niet normaal is om je vrouw/man dit te gunnen. Ik zou zeggen, probeer te genieten van je 'partner' in alle mogelijke situaties. Ik zelf zie graag dat mijn vrouw goed geneukt word en kan daar van genieten, maar andersom ook. Erg mooi dat je dit deelt op Fok TS ;)
oh noh... dus omdat jij 'gelukkig' bent me je open relatie is een mens welke hier anders tegen over staat opeens egoïstisch ?
ik zou mijn vriendin het ook niet gunnen om zo'n open relatie te hebben, wil ze dat wel graag dan verbreek ik de relatie.. :W
  Moderator vrijdag 24 september 2010 @ 17:58:35 #60
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_86797703
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 17:03 schreef Stefan het volgende:
Maar polyamorie is wel heel wat anders dan een open relatie hebben. TS en zn vrouw beleven allebei plezier aan dat ze met een ander neukt als hij er niet bij is, ze heeft zover ik weet geen liefdesrelatie met haar toyboy
Dat.
What can change the nature of a man?
pi_86797765
ik kan me meestal niet aan de indruk onttrekken dat de man in dergelijke relaties ermee instemt omdat hij denkt veel wijven te zullen neuken en nog met toestemming ook (en dus zal evt. jaloezie minder erg zijn, vaak de keerzijde van dergelijke relatieconstructies), maar dat in de praktijk de vrouw er tientallen kan neuken in een jaar terwijl de man blij moet zijn als hij er 2 of 3 weet te neuken. uitzonderingen zoals echte casanova's of bisexuelen daargelaten.

mijn mening, geen waardeoordeel. zal me aan mijn reet roesten wat anderen doen.
pi_86798662
ik vind ts maar een rare eerlijk gezegd
pi_86799527
Ik snap die behoefte om seks met anderen binnen een relatie te hebben nooit zo. Maar dat kan aan mij liggen.
  vrijdag 24 september 2010 @ 18:49:35 #64
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_86799670
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 17:17 schreef HTrockstar het volgende:

[..]

ch ?
ik zou mijn vriendin het ook niet gunnen om zo'n open relatie te hebben, wil ze dat wel graag dan verbreek ik de relatie.. :W
Waarna ze de vrijheid heeft om met iedereen te neuken, dus je gunt het haar wel. Alleen jij kan er niet mee omgaan.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 24 september 2010 @ 18:53:22 #65
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_86799834
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik snap die behoefte om seks met anderen binnen een relatie te hebben nooit zo. Maar dat kan aan mij liggen.
Nee, het is gewoon jouw belevingswereld en die is prima. Ik op mijn beurt snap weer niet de behoefte om binnen een relatie nooit de behoefte te hebben aan spannende dingen met iemand anders.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_86799914
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:04 schreef Re het volgende:
Naamtopic :') :P
dat dacht ik dus ook :+

maar ts; als jullie het leuk vinden is het toch goed? tis niet mijn ding, maar och, dat zijn wel meer dingen niet ;) vanwaar deze behoefte om dit te delen met de rest van fok?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86800057
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:53 schreef Stefan het volgende:

[..]



Nee, het is gewoon jouw belevingswereld en die is prima. Ik op mijn beurt snap weer niet de behoefte om binnen een relatie nooit de behoefte te hebben aan spannende dingen met iemand anders.
Ik ben sowieso niet iemand die het met iemand zou willen doen zonder gevoelens voor die persoon te hebben, dus daar zal het ook wel mee te maken hebben.
  vrijdag 24 september 2010 @ 19:03:23 #68
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_86800232
Denk het ook. Sommigen kunnen seks en liefde goed scheiden.
Overigens vind ik op 2 mensen tegelijk actief verliefd zijn weer een niks. Vermoeiend ook.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_86801412
Echt helemaal totaal niks voor mij. Maar als jullie je er goed bij voelen ^O^ waarom niet.

Mocht je vinden dat ze weer toe is aan een stevige beurt pm me dan ff
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:38:45 #70
8369 speknek
Another day another slay
pi_86804398
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:00 schreef apelul het volgende:
ik kan me meestal niet aan de indruk onttrekken dat de man in dergelijke relaties ermee instemt omdat hij denkt veel wijven te zullen neuken en nog met toestemming ook (en dus zal evt. jaloezie minder erg zijn, vaak de keerzijde van dergelijke relatieconstructies), maar dat in de praktijk de vrouw er tientallen kan neuken in een jaar terwijl de man blij moet zijn als hij er 2 of 3 weet te neuken. uitzonderingen zoals echte casanova's of bisexuelen daargelaten.

mijn mening, geen waardeoordeel. zal me aan mijn reet roesten wat anderen doen.
Inderdaad een belangrijke reden waarom ik nooit een open relatie zou beginnen. Mijn vriendin kan met gemak elk weekend iemand anders ketsen, ik mag blij zijn als ik in al die tijd een enkel meisje weet te vinden, en daar moet ik ook nog eens zoveel m'n best voor doen dat daar ook je relatie onder lijdt :').
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_86806870
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 09:31 schreef CorwinofAmber het volgende:
De gedachte alleen al, dat mijn vrouw iets met een ander zou doen brengt mij in moordlustige staat. Bezitterig, ja, traditioneel, ja, maar erg gelukkig en monogaam.

ieder z'n eigen, jij blij, wij blij. Succes ermee gozert.
+ 1
  vrijdag 24 september 2010 @ 21:39:25 #72
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86807380
TerugVind Backfire-that-gf-with-a-hot-16-yo!
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  vrijdag 24 september 2010 @ 21:58:44 #73
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_86808347
Ik krijg hier ook een ongelijkwaardig gevoel bij.
Verder niks tegen open relaties, maar ik zou juist niet willen weten wanneer mn vriend met iemand anders ligt te batsen....
Dat er ooit een keer vreemd wordt gegaan is denk ik niet te voorkomen en ik zou het er niet perse om uitmaken, maar zo gepland.... Niks voor mij
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_86809095
Vraag aan TS: Waarom is dit voor jou een positieve ervaring geweest? Ik neem aan dat zij gewoon een leuke avond heeft gehad en lekker heeft geneukt met een ander, dus afwisseling voor haar, maar waarom is dit positief voor jou dan? Omdat zij blij is?
  zaterdag 25 september 2010 @ 04:53:20 #75
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_86818897
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:58 schreef Murmeli het volgende:
Ik krijg hier ook een ongelijkwaardig gevoel bij.

Sja, het is een keuze.
Argument dat vrouwen meer seks kunnen hebben dan mannen want elke man wil met een vrouw maar vrouwen willen niet met elke man gaat niet per se op. Mannen kunnen ook naar de hoeren, voor 50e kunnen ze iedere chick neuken. En je kunt afspraken maken over de frequentie.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')