Laat ik eerst even twee dingen duidelijk maken.
1. Ik weet dat de iPad best wel wordt gehaat op Fok.
2. Ik weet dat veel van jullie mij als de irritantste fanboy van Fok zien.
3. Dit is geen trolltopic.
Drie dingen dus. In ieder geval, vlak voor of vlak na de introductie van de iPad kwam HP al met een soortgelijk product aanzetten: de HP Slate. Een tablet, vanuit de visie van HP bedacht, met meer aansluitmogelijkheden dan de iPad, draaiend op Windows 7, en bovenal, Flash. Volgens velen dus een echte "iPad killer".
Ik ben er nooit warm van geworden. Een touchscreen tablet met een desktop OS erop, zeer waarschijnlijk een lomp, lelijk HP design en een accuduur van waarschijnlijk niet langer dan 3 uur. Bagger dus, en in mijn ogen zeker geen concurrentie voor de iPad.
Daar hield mijn interesse dus op. Maar vandaag kwam ik per abuis een korte vroegtijdige review van de Slate tegen.
Kijk het (ik kon zelf mijn lachen moeilijk inhouden). En zeg mij nu, je hoeft de iPad van mij niet geweldig te vinden, maar is er werkelijk 1 van jullie die dit een BETER product vindt dan de iPad? Een CTRL-ALT-DEL knop? Een knop om het toetsenbord tevoorschijn te toveren? Denken de ontwerpers van die Slate nu echt, "Yes, hier heeft Apple geen antwoord op!

" of "Nou, voor die iPad hoeven we ook niet meer bang te zijn!

"??
Graag jullie gefundeerde mening over dit apparaat.