Kalmpjes annetjequote:Op donderdag 23 september 2010 16:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Aww, arme Whoop. Hoe is het nu met haar?
Boor en Bink samen, geweldigen dat filmpje
![]()
Doet Boor ook dat als hij op iets nieuws afsluipt en dan zelf vindt dat ie wel heel stoer wat te dichtbij is en dan schrikt en een soort van terug deinst? Ik kan het niet helemaal goed uitleggen maar mijn ratten hebben dan hun neus bij het nieuwe object en springen dan opeens verschrikt op. Zo grappig om te zien.
Boor is voornamelijk stoer ende cool.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Aww, arme Whoop. Hoe is het nu met haar?
Boor en Bink samen, geweldigen dat filmpje
![]()
Doet Boor ook dat als hij op iets nieuws afsluipt en dan zelf vindt dat ie wel heel stoer wat te dichtbij is en dan schrikt en een soort van terug deinst? Ik kan het niet helemaal goed uitleggen maar mijn ratten hebben dan hun neus bij het nieuwe object en springen dan opeens verschrikt op. Zo grappig om te zien.
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Boor is voornamelijk stoer ende cool.
Maar soms schrikt hij van iets debiels ja (en daarna kijkt hij boos, omdat dat niet bij zijn imago past vindt hij zelf denk ik).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:19 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Greysheb je nageaapd
(hoe schrijf je dat nou
)
Nageaapt denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk toch! Dat wilde je toen al!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Neem jij een pup?quote:
Ja ik ookquote:Op donderdag 23 september 2010 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nageaapt denk ik
Leuk toch! Dat wilde je toen al!
Ehmm hij wil ieg verhuizen.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik snap niks van mijn meneer. Het liefst wil hij naar Zwitserland. Toen kwam hij opeens met huizen aan in Limburg. En nu heeft ie weer linkjes van appartementen in Rijswijk
Ja, lijkt me gezellig voor de kattenquote:
Hihi moest lachenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mljij was vast erg goed in begrijpend lezen op de basisschool.
Euh nee nog niet vanavond even doenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kleed Ml, staat dat in je huis topic?
Hebben ze je weer vrijgelaten?quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:43 schreef Greys het volgende:
Door Nigella wil je toch echt een instant Stepford Wife zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |