nu maar 50 minuten en 2 uur...quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:49 schreef douche-eendje het volgende:
Bijna... nog 4 uur en 10 minuten.
de tappenflap deed het wel, en bij de AH was er maar 1 kassa waar je kon pinnen...quote:
Wacht even... Het ding *werkte* gewoon?!quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
de tappenflap deed het wel, en bij de AH was er maar 1 kassa waar je kon pinnen...
van de ABN? ja die werkte wel... en iedereen ging natuurlijk bij AH pinnen, daar stond dus een takke rij. ik moest bij de dierenwinkel wat hebben, dus bij de ABN gepint en terug gegaan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wacht even... Het ding *werkte* gewoon?!![]()
Da's nieuw.
idd voor het eerst in tijdenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:18 schreef lynda het volgende:
Wacht deed de ABN en de ING het?
Zo van beide? Tegelijk?
Dat is dan voor het eerst sinds wij hier wonen![]()
2 uur en 30 minuten....quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:11 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
nu maar 50 minuten en 2 uur...
wat een ellende, een landelijk pin storing
quote:
Drama. Pfrt. Dramaqueen eerder.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:49 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
gaat een stuk beter. dinsdag en woensdag was het wel een drama vond ik.
maar goed, je weet hoe mannen zijn als ze ziek zijn
geen dancing queen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Drama. Pfrt. Dramaqueen eerder.
Nee, drama.quote:
yeps net weer een was erin gegooit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, drama.
De mt. Everest al beklommen?
Ik sta perplex.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:19 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
yeps net weer een was erin gegooit.
ach...quote:
Je bevestigt dus dat het reden voor mij is om perplex te staan?quote:
ach...quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je bevestigt dus dat het reden voor mij is om perplex te staan?
En dan kom je niet eens even een bakkie doenquote:
hij had blijkbaar haast om te rijden, en hier zijn bevindingen te meldenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
Er was een heeul nieuw topic
En:
[..]
En dan kom je niet eens even een bakkie doen![]()
![]()
Ach ja boeiend volgens mij was ik niet eens thuis, was gister ofzo?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:07 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
hij had blijkbaar haast om te rijden, en hier zijn bevindingen te melden
volgens mij wel... heb de helft niet gevolgd de laatste tijd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach ja boeiend volgens mij was ik niet eens thuis, was gister ofzo?
Ik zat de hele tijd te wachten op een uitnodiging van je, maar die kwam niet...quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan kom je niet eens even een bakkie doen![]()
![]()
Ik moest rijden rond die tijd dus was niet eens thuis geweestquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:36 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
volgens mij wel... heb de helft niet gevolgd de laatste tijd.
maar ik ga slapen welterusten
Jij bent altijd welkom (tussen 08.30 en 20.30)quote:Op zaterdag 25 september 2010 07:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zat de hele tijd te wachten op een uitnodiging van je, maar die kwam niet...
quote:
Gefeliciteerd met je nieuw barrelquote:
Auwquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Omver gereden door een fietser. Auw.
Was het een zilveren Honda Accord?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omver gereden door een fietser. Auw.
Tnxquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuw barrel![]()
Klaag hem aan voor 10.000 euro!quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwa, er is niks stuk ofzo, maar m'n hand is licht gekneusd en een beetje stijf nu. Gaat wel weer over.
Hoezo dat dan? Reed ie door ofzo?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik weet niet eens hoe 'ie eruitziet.
Ja. Geweldige stad, Amsterdam.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Reed ie door ofzo?
Wat een eikelquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwa, er is niks stuk ofzo, maar m'n hand is licht gekneusd en een beetje stijf nu. Gaat wel weer over.
wat een eikelquote:
Ik ga morgen al feesten dus vanavond even niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:56 schreef Bart het volgende:
Vanavond 90's feest. Wie gaat er allemaal?
ik ga boven een biertje doenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:56 schreef Bart het volgende:
Vanavond 90's feest. Wie gaat er allemaal?
Bovenquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:00 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik ga boven een biertje doen
quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Wendy en ik komen waarschijnlijk nog wel langs.
Moet eerst nog naar een verjaardag, maar heel veel scoutinglui die ik niet ken daar, dus meh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |