Beetje moet toch kunnen?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ieuw, ik vind hakken bij vrouwen erg mooi, maar zodra er plateau bij komt kijken dan vind ik het een beetje te sletterig.
Plat, gesloten, ongeïnteresseerd. Ik snap wel wat je in hem zietquote:Op donderdag 23 september 2010 14:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij is zo'n platte Amsterdammer
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
iee vind je? vind het lelijk
ja dat ja en plagend beledigend. hij noemt me 'slome', 'kutje', 'opgevoerde tuinkabouter' en toen ik em aardappel noemde omdat ie zo vaag deed noemde hij me 'afgekeurde sperzieboon'quote:Op donderdag 23 september 2010 14:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Plat, gesloten, ongeïnteresseerd. Ik snap wel wat je in hem ziet
Ik hou ook niet van roze schoenen neequote:Op donderdag 23 september 2010 14:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind je? Dit vind ik mooi:
[ afbeelding ]
En dit dus niet:
[ afbeelding ]
Onweerstaanbare aantrekkingskracht jaquote:Op donderdag 23 september 2010 14:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja dat ja en plagend beledigend. hij noemt me 'slome', 'kutje', 'opgevoerde tuinkabouter' en toen ik em aardappel noemde omdat ie zo vaag deed noemde hij me 'afgekeurde sperzieboon'
oooh zo, jij wil een sletquote:Op donderdag 23 september 2010 14:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
had het niet specifiek over die schoenen hoor
whahaquote:Op donderdag 23 september 2010 14:21 schreef flying-dutchman het volgende:
[ afbeelding ]
veel succes FF
Ah, daar is hij dus wel heel open inquote:Op donderdag 23 september 2010 14:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja dat ja en plagend beledigend. hij noemt me 'slome', 'kutje', 'opgevoerde tuinkabouter' en toen ik em aardappel noemde omdat ie zo vaag deed noemde hij me 'afgekeurde sperzieboon'
soort zoekt soort hequote:Op donderdag 23 september 2010 14:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oooh zo, jij wil een slet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg, FFT, doe je zelfrespect nou eindelijk eens een plezier en breek definitief met deze loser.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja hequote:Op donderdag 23 september 2010 14:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Onweerstaanbare aantrekkingskracht ja
Jij dacht dat hij Hockey zo'n leuke sport vindt?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oooh zo, jij wil een slet
hmm dat denk ik wel vaak ja. en dan heeft ie ineens uitleg en daarna gaat het weer fout en zo blijft het doorgaanquote:Op donderdag 23 september 2010 14:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Iemand die écht om je geeft en bij je wil zijn 'doet' dit dus niet, slimpie.
En wanneer besef je dat dit soort gedrag in relaties nooit beter, alleen erger wordt.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:24 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm dat denk ik wel vaak ja. en dan heeft ie ineens uitleg en daarna gaat het weer fout en zo blijft het doorgaan
zelfrespect? heb ik dat?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeg, FFT, doe je zelfrespect nou eindelijk eens een plezier en breek definitief met deze loser.
Nee, duidelijk nietquote:
wat is zijn nummer, doen wji het wel voor jequote:Op donderdag 23 september 2010 14:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zelfrespect? heb ik dat?
Dat dus!!quote:Op donderdag 23 september 2010 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeg, FFT, doe je zelfrespect nou eindelijk eens een plezier en breek definitief met deze loser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |