Alleen jammer van die clipquote:
Boks, ouwequote:Op zondag 26 september 2010 19:14 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb honderd kogels honderd gewaere, neger ik kom uit Geleen
Je zit aan dr drugs.quote:Op zondag 26 september 2010 21:25 schreef martinus- het volgende:
Kerkrade heeft ergens nog wel karakter, heerlen, brunssum en hoensbroek zijn dan weer verdorven steden.
Rest van parkstad is ook niet verkeerd maar haalt het idd niet bij de Maastrichtse regionen.
De keren dat ik in oostelijk-ZL te vinden ben stuitte ik echter wel altijd op een bepaalde verbitterde mentaliteit waardoor alles lijkt te blokkeren, erg jammer.
En dat is beter?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:08 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, die spoiler
Ik kom uit Noord-Nederland, en daar is iedereen veel rechter voor z'n raap.
Dan ben jij net zo erg als die provinciaaltjes die nog nooit in de randstad zijn geweest.quote:Op zondag 26 september 2010 22:18 schreef mirved het volgende:
Een hoop tokkies die nog nooit buiten de randstad geweest zijn voelen zich weer verheven boven Limburg. Ik stel me jullie allemaal voor als van die apen uit Oh Oh cherso.
Dat zijn enkele autisten uit Staphorst en Urk. Ik ken niemand in NL die nog nooit in AMsterdam is geweest, en ik woon in de streek waar TS het over heeft. Dus die 'provinciaaltjes' die nooit in de Randstad komen zijn zeldzamer dan je misschien hooptquote:Op zondag 26 september 2010 22:20 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dan ben jij net zo erg als die provinciaaltjes die nog nooit in de randstad zijn geweest.
Niet alle randstedelingen. Alleen die ie mongolen hier die zo'n uitspraken doen over Limburg. Ik weet zelf ook wel dat er intelligente en normale mensen in de Randstad wonen maar die doen ook niet zo dom en verheven over Limburg.quote:Op zondag 26 september 2010 22:20 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dan ben jij net zo erg als die provinciaaltjes die nog nooit in de randstad zijn geweest.
Als je je al het randstadvolk als Oh Oh Cherso types voorstelt, ben je behoorlijk wereldvreemd in mijn ogen hoor.quote:Op zondag 26 september 2010 22:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat zijn enkele autisten uit Staphorst en Urk. Ik ken niemand in NL die nog nooit in AMsterdam is geweest, en ik woon in de streek waar TS het over heeft. Dus die 'provinciaaltjes' die nooit in de Randstad komen zijn zeldzamer dan je misschien hoopt
Dat was ik niet hequote:Op zondag 26 september 2010 22:24 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Als je je al het randstadvolk als Oh Oh Cherso types voorstelt, ben je behoorlijk wereldvreemd in mijn ogen hoor.
Mensen die in Nederland de term "provinciaaltjes" gebruikenquote:Op zondag 26 september 2010 22:20 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dat ook wel erg sterk aanwezig vind, met name mensen vanaf een jaar of 40. En eigenlijk is het flauwekul; mooie omgeving, behoorlijk wat bedrijvigheid ja, dat gelooft de rest van nederland niet, maar dat is toch echt zo, en midden in de euregio met duitsland en belgie om de hoek. En met de nieuwe buitenring eindelijk fatsoenlijk bereikbaar ook.quote:Op zondag 26 september 2010 22:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nogmaals: die verbitterde mentaliteit herken ik totaal niet terug in 045
't sjunste op de welt, wat d'r Herjod had jemaat dat is os Kirchroa wenn 't zingt en laatquote:Op zondag 26 september 2010 14:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
'T sjunste oppe welt, wat d'r Herjod had jemaak, dat is oos Roda, wenn 't joale maak!![]()
Iets van 148 dialectvarianten hadden we geloof ik?
Ha. De rand"stad". Londen. Tokyo. Lissabon. DAT zijn steden. Daarbij steekt de hele randstad af als een dorp.quote:Op zondag 26 september 2010 22:20 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Om je punt nog even wat te verduidelijken:quote:Op zondag 26 september 2010 23:54 schreef nattermann het volgende:
Amsterdam:
[ afbeelding ]
Tokyo:
[ afbeelding ]
"Provinciaaltje" !!
Je gaat hier beweren dat Heerlen of Brunssum een fraai centrum hebben? Heerlen timmert aan de weg met de nieuwe centrumplannen, heeft leuke festivals en een redelijk uitgaansleven maar om te spreken van een bruisende stad? C'monquote:Op zondag 26 september 2010 22:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je zit aan dr drugs.
Kerkrade heeft juist echt helemaal niets: een spuuglelijk centrum, de hele stad zit vol bejaarden en kerkraads tuig
In Heerlen (Hoensbroek is ook Heerlen), Brunssum enz is juist vanalles te doen.
Nogmaals: die verbitterde mentaliteit herken ik totaal niet terug in 045
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |