Limburg een taalparadijs durven noemen.quote:Op zondag 26 september 2010 13:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
WheheheTS is jaloers op dit taalparadijs
'T sjunste oppe welt, wat d'r Herjod had jemaak, dat is oos Roda, wenn 't joale maak!quote:Op zondag 26 september 2010 13:29 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Limburg een taalparadijs durven noemen.
Nepduitserquote:Op zondag 26 september 2010 14:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
'T sjunste oppe welt, wat d'r Herjod had jemaak, dat is oos Roda, wenn 't joale maak!![]()
Iets van 148 dialectvarianten hadden we geloof ik?
Jij had blij moeten zijn dat je uitgenodigd werdquote:Op zondag 26 september 2010 11:19 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb een keer een bruiloft in Vaals gehad.
Ik kon er niemand verstaan
Gelukkig ben ik geen Duitser. Maar die lui uit de oostelijke mijnstreek kan ik wel waarderen ja. Uitstekend volk!quote:
Als Limburg kut is, is het toch juist fijn om een lul te zijn? Wat het probleem dan?quote:Op zondag 26 september 2010 09:39 schreef Mr_Mojo het volgende:
Sinds twee jaar woon ik in Maastricht (kom uit de randstad) en ik merk inderdaad dat eigenlijk heel Limburg, op Maastricht na, kut is.
Haten op carnaval, sowieso troll.quote:Op zondag 26 september 2010 09:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Zuid-Limburg![]()
De enige minpunten van Limburg: Oostelijk Zuid-Limburg en Carnaval
Pauperquote:
Heb jij mij een probleem zien maken?quote:Op zondag 26 september 2010 14:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als Limburg kut is, is het toch juist fijn om een lul te zijn? Wat het probleem dan?
Aauw wiekes hey heb ik zelfs eens gehoordquote:
Eventjes note aanvragen voor SWJ, kkbaggeraar dat het is.quote:Op zondag 26 september 2010 16:26 schreef SuperwormJim het volgende:
DOE NORMAAL TUUP AUWE!! REEG ME RAM OP HIER AUWHOER NIET HEY!
Ja die ook, reeg me ram op hierquote:Op zondag 26 september 2010 16:26 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op zondag 26 september 2010 16:26 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En dan Weert niet noemen, de kermishoofdstad van alles buiten Tilburg.
Inb4 té trotse Limburgers. Zo geweldig is Limburg nou ook weer niet, maar het is wel prima.
Onzin, Epen hoort er zeker niet bij net zoals Vijlen en Vaals. Echte twijfelgevallen zijn Simpelveld en Voerendaal.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:22 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Twijfelgevalletje. Het ligt ook aan de Oostelijke kant, maar nog nét buiten de beruchte regio.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |