abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87321802
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:43 schreef fruityloop het volgende:
Met een beetje cola van de aldi erbij zal het vastwel te drinken zijn voor DRA. :Y
Als hij deze week bij de Mitra groot inkoopt is hij de komende tijd voor ¤65 in de week klaar :s)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:44:22 #102
39237 crew  H_T
2733
pi_87699436
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Rij even naar Duitsland, scheelt echt veel per fles.
Daar heb ik laatst een fles Canadese whisky van het merk MacBundy gekocht voor een euro of zes. Wat een bocht was dat! Al was het nog niet zo erg als een fles Aquavit die ze daar ook hadden.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 01:02:21 #103
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_87699839
Momenteel als aanbieding 2lt. Ballantines voor 31 E bij de Vomar bij mij om de hoek
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_87701123
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 01:02 schreef chufi het volgende:
Momenteel als aanbieding 2lt. Ballantines voor 31 E bij de Vomar bij mij om de hoek
Duur :P
Deze week bij de Mitra, 1.5Liter van die Highland bird meuk, voor 15,99 :')
Heb je dus 3 Liter voor ongeveer hetzelfde geld *O*

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2010 03:10:47 ]
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 08:20:07 #105
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_87701994
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 03:09 schreef CrashO het volgende:

[..]

Duur :P
Deze week bij de Mitra, 1.5Liter van die Highland bird meuk, voor 15,99 :')
Heb je dus 3 Liter voor ongeveer hetzelfde geld *O*
en toch hè... ik ken 't niet, maar is dit dan niet het ideale spul om mee te mixen of is het zelfs daar te goor voor?
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_87707053
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 08:20 schreef Flurry het volgende:

[..]

en toch hè... ik ken 't niet, maar is dit dan niet het ideale spul om mee te mixen of is het zelfs daar te goor voor?
Ik heb geen idee, goedkoopste meuk die ik ooit gehad heb was Glenn Taloch, en dat vond ik al niet te zuipen :P
pi_87708775
Ik vind red label goed te pruimen, als het dan toch goedkoop moet. Maar dan nog ga ik liever voor een Glenfiddich 12, wat een van de goedkopere single malts is die je kunt krijgen, maar wellicht boven de prijsklasse waar de TS in zoekt. Dingen als white lion vind ik echt te ranzig voor woorden. Glen talloch gaat nog.
Maargoed, ik ben van mening dat je beter 1 keer in de week een goede single malt kunt hebben, als iedere avond een glas van de meuk à 18 euro de liter. Altijd kwaliteit boven kwantiteit met whisky :)

[ Bericht 31% gewijzigd door Intrepidity op 19-10-2010 12:52:58 ]
pi_87826656
Voor het mixen van whisky met cola maakt het naar mijn mening niet zoveel uit welke ik neem. Als je het puur wil drinken daarintegen wel. Een single malt in over het algemeen altijd goed te doen door de zachte smaak, neem je een blend dan zou ik geen goedkope whisky kopen.

Ik vind The Black Grouse erg lekker om puur te drinken, lekker een smokey nasmaak.
Ik heb laatst Blue Label geproeft en dat is echt meesterlijk, heeeeel zacht en een heeerlijke na smaak die blijft hangen en lekker blijft. niet te vergelijken, maar veel teduur.

Maar het licht erook aan wat je lekker vind, ik Jack Daniels ook lekker om puur te drinken, die heeft een beetje een krachtige smaak.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:57:35 #109
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_87830112
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Daar heb ik laatst een fles Canadese whisky van het merk MacBundy gekocht voor een euro of zes. Wat een bocht was dat! Al was het nog niet zo erg als een fles Aquavit die ze daar ook hadden.
Dat je troep koopt heeft niets te maken met de lagere drankprijzen in Duitsland.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:59:49 #110
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_87830176
Kom net uit praag, literfles voor 4,60 ... gewoon levensgevaarlijk :P
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_87833159
4,60 euro met hoeveel % alcohol? gezien mijn treurige situatie voorlopig als het daarop aankomt :'(
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:28:02 #112
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_87847359
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:16 schreef scarfac3 het volgende:
Voor het mixen van whisky met cola maakt het naar mijn mening niet zoveel uit welke ik neem.
Mwah, ik heb wel eens Vat69 door de cola gegooid, maar dat verpestte de cola -O-
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_87847443
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:28 schreef Flurry het volgende:

[..]

Mwah, ik heb wel eens Vat69 door de cola gegooid, maar dat verpestte de cola -O-
Ik puur :'(, nog redelijk te zuipen, vat69 >:O

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2010 21:30:03 ]
pi_87850109
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:16 schreef scarfac3 het volgende:
neem je een blend dan zou ik geen goedkope whisky kopen.
Ik vind Grants op zich nog wel gaan.

quote:
Ik vind The Black Grouse erg lekker om puur te drinken, lekker een smokey nasmaak.
DIe's idd. wel goed te drinken.

quote:
Ik heb laatst Blue Label geproeft en dat is echt meesterlijk, heeeeel zacht en een heeerlijke na smaak die blijft hangen en lekker blijft. niet te vergelijken, maar veel teduur.
Ooit een keer een fles gekregen van m'n broer als cadeau :) Is zoals je zegt wel lekker, maar idd. z'n prijs absoluut niet waard.

quote:
Maar het licht erook aan wat je lekker vind, ik Jack Daniels ook lekker om puur te drinken, die heeft een beetje een krachtige smaak.
Die vind ik dan weer niet zo. :)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_87851199
Op een goede malt moet je niet bezuinigen, punt
Quinn Dexter
pi_87851670
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 22:40 schreef Quinn_Dexter het volgende:
Op een goede malt moet je niet bezuinigen, punt
TS vraagt dan ook niet om malt maar om blend. Daarnaast bezuining je per definitie al niet op _goede_ malt, anders was hij niet goed in the first place. Your argument is invalid.
pi_87851991
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:52 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

TS vraagt dan ook niet om malt maar om blend. Daarnaast bezuining je per definitie al niet op _goede_ malt, anders was hij niet goed in the first place. Your argument is invalid.
Whatever....blend koop je niet, tenzij voor een irish whisky of voor een w/cola.........
Quinn Dexter
pi_87852089
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 23:01 schreef Quinn_Dexter het volgende:

[..]

Whatever....blend koop je niet, tenzij voor een irish whisky of voor een w/cola.........
Ik vind een JW green of gold label anders best goed te pruimen op z'n tijd. True, met een malt is de prijs/kwaliteit verhouding een stuk beter, maar dat wil niet zeggen dat het een en al troep is in (premium) blend-land.
Mensen die huilen dat alleen single malts lekker zijn en de rest verrot is hebben duidelijk niet veel kaas (no pun intended) van whisky gegeten. Fabeltjes.
pi_87852391
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:03 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Ik vind een JW green of gold label anders best goed te pruimen op z'n tijd. True, met een malt is de prijs/kwaliteit verhouding een stuk beter, maar dat wil niet zeggen dat het een en al troep is in (premium) blend-land.
Mensen die huilen dat alleen single malts lekker zijn en de rest verrot is hebben duidelijk niet veel kaas (no pun intended) van whisky gegeten. Fabeltjes.
no pun assumed :)
Maar een JW Green moet toch nog 35 euro kosten en een gold label bijna 50....voor dat soort bedragen kies ik dan toch liever een malt, en dan hoef ik niet eens te huilen :)
Quinn Dexter
pi_87852464
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 23:11 schreef Quinn_Dexter het volgende:

[..]

no pun assumed :)
Maar een JW Green moet toch nog 35 euro kosten en een gold label bijna 50....voor dat soort bedragen kies ik dan toch liever een malt, en dan hoef ik niet eens te huilen :)
Het punt is dat als je eenmaal veel malts geprobeerd hebt je ook die malts weer terug gaat proeven in een premium blend, inclusief al die eigenschappen en smaakjes die die malts bijzonder maken. Dus ja, qua prijs/kwaliteit verhouding niet optimaal, maar een goede blend is soms best interessant :) Zo kun je duidelijk port ellen in JW blue label terugvinden, bijvoorbeeld :)
pi_87852793
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:13 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Het punt is dat als je eenmaal veel malts geprobeerd hebt je ook die malts weer terug gaat proeven in een premium blend, inclusief al die eigenschappen en smaakjes die die malts bijzonder maken. Dus ja, qua prijs/kwaliteit verhouding niet optimaal, maar een goede blend is soms best interessant :) Zo kun je duidelijk port ellen in JW blue label terugvinden, bijvoorbeeld :)
met andere woorden, een gegeven blend niet in de mond kijken, maar verder gewoon voor een malt naar keuze gaan ;)

Maar je hebt wel gelijk hoor...een JW blend is geen crime om te drinken
Quinn Dexter
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 01:04:42 #122
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_87856891
Blue label noemen in een topic over goedkope whisk(e)y :')
Kost rond de 200 euro per liter, goedkoop hoor :P
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 05:11:08 #123
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_87859440
Ik vind JW red en black label trouwens beide niet weg te krijgen. De duurdere JW labels heb ik daarom nooit geprobeerd. Mis ik dan toch iets of is de prijs/kwaliteits verhouding van JW sowieso beroerd?
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 10:53:01 #124
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_87861055
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:09 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je bij nalezen beseft dat je nu een hele domme opmerking hebt gemaakt, of niet?

Hint: uitstraling etiket =/ smaak!
De fles zit er inderdaad goedkoop uit, maar het is best een goede whiskey voor de prijs. Beter dan beroemdere Ieren als Jamenson of de standaard Bushmills (Blackbush vind ik wel beter). Paddy is zacht, weinig uitgesproken maar heeft niet zo'n goedkope scherpe alcoholsmaak.

I am a black hole shitting into the void
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 11:19:35 #125
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_87861508
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 10:53 schreef Gimmick het volgende:

[..]

De fles zit er inderdaad goedkoop uit, maar het is best een goede whiskey voor de prijs. Beter dan beroemdere Ieren als Jamenson of de standaard Bushmills (Blackbush vind ik wel beter). Paddy is zacht, weinig uitgesproken maar heeft niet zo'n goedkope scherpe alcoholsmaak.

[ afbeelding ]
Vind eigenlijk de meeste ierse whiskey naar lijm smaken, en scherp, 4 roses vind ik dan weer ondrinkbaar bocht
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')