Als hij deze week bij de Mitra groot inkoopt is hij de komende tijd voor ¤65 in de week klaarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:43 schreef fruityloop het volgende:
Met een beetje cola van de aldi erbij zal het vastwel te drinken zijn voor DRA.
Daar heb ik laatst een fles Canadese whisky van het merk MacBundy gekocht voor een euro of zes. Wat een bocht was dat! Al was het nog niet zo erg als een fles Aquavit die ze daar ook hadden.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Rij even naar Duitsland, scheelt echt veel per fles.
Duurquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:02 schreef chufi het volgende:
Momenteel als aanbieding 2lt. Ballantines voor 31 E bij de Vomar bij mij om de hoek
en toch hè... ik ken 't niet, maar is dit dan niet het ideale spul om mee te mixen of is het zelfs daar te goor voor?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:09 schreef CrashO het volgende:
[..]
Duur![]()
Deze week bij de Mitra, 1.5Liter van die Highland bird meuk, voor 15,99
Heb je dus 3 Liter voor ongeveer hetzelfde geld![]()
Ik heb geen idee, goedkoopste meuk die ik ooit gehad heb was Glenn Taloch, en dat vond ik al niet te zuipenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:20 schreef Flurry het volgende:
[..]
en toch hè... ik ken 't niet, maar is dit dan niet het ideale spul om mee te mixen of is het zelfs daar te goor voor?
quote:Dat je troep koopt heeft niets te maken met de lagere drankprijzen in Duitsland.Op dinsdag 19 oktober 2010 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar heb ik laatst een fles Canadese whisky van het merk MacBundy gekocht voor een euro of zes. Wat een bocht was dat! Al was het nog niet zo erg als een fles Aquavit die ze daar ook hadden.
quote:Mwah, ik heb wel eens Vat69 door de cola gegooid, maar dat verpestte de colaOp vrijdag 22 oktober 2010 12:16 schreef scarfac3 het volgende:
Voor het mixen van whisky met cola maakt het naar mijn mening niet zoveel uit welke ik neem.
quote:Ik puurOp vrijdag 22 oktober 2010 21:28 schreef Flurry het volgende:
[..]
Mwah, ik heb wel eens Vat69 door de cola gegooid, maar dat verpestte de cola
quote:Ik vind Grants op zich nog wel gaan.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:16 schreef scarfac3 het volgende:
neem je een blend dan zou ik geen goedkope whisky kopen.
quote:DIe's idd. wel goed te drinken.Ik vind The Black Grouse erg lekker om puur te drinken, lekker een smokey nasmaak.
quote:Ooit een keer een fles gekregen van m'n broer als cadeauIk heb laatst Blue Label geproeft en dat is echt meesterlijk, heeeeel zacht en een heeerlijke na smaak die blijft hangen en lekker blijft. niet te vergelijken, maar veel teduur.
quote:Die vind ik dan weer niet zo.Maar het licht erook aan wat je lekker vind, ik Jack Daniels ook lekker om puur te drinken, die heeft een beetje een krachtige smaak.
quote:TS vraagt dan ook niet om malt maar om blend. Daarnaast bezuining je per definitie al niet op _goede_ malt, anders was hij niet goed in the first place. Your argument is invalid.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:40 schreef Quinn_Dexter het volgende:
Op een goede malt moet je niet bezuinigen, punt
quote:Whatever....blend koop je niet, tenzij voor een irish whisky of voor eenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:52 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
TS vraagt dan ook niet om malt maar om blend. Daarnaast bezuining je per definitie al niet op _goede_ malt, anders was hij niet goed in the first place. Your argument is invalid.
quote:Ik vind een JW green of gold label anders best goed te pruimen op z'n tijd. True, met een malt is de prijs/kwaliteit verhouding een stuk beter, maar dat wil niet zeggen dat het een en al troep is in (premium) blend-land.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:01 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
Whatever....blend koop je niet, tenzij voor een irish whisky of voor eencola.........
quote:no pun assumedOp vrijdag 22 oktober 2010 23:03 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik vind een JW green of gold label anders best goed te pruimen op z'n tijd. True, met een malt is de prijs/kwaliteit verhouding een stuk beter, maar dat wil niet zeggen dat het een en al troep is in (premium) blend-land.
Mensen die huilen dat alleen single malts lekker zijn en de rest verrot is hebben duidelijk niet veel kaas (no pun intended) van whisky gegeten. Fabeltjes.
quote:Het punt is dat als je eenmaal veel malts geprobeerd hebt je ook die malts weer terug gaat proeven in een premium blend, inclusief al die eigenschappen en smaakjes die die malts bijzonder maken. Dus ja, qua prijs/kwaliteit verhouding niet optimaal, maar een goede blend is soms best interessantOp vrijdag 22 oktober 2010 23:11 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
no pun assumed
Maar een JW Green moet toch nog 35 euro kosten en een gold label bijna 50....voor dat soort bedragen kies ik dan toch liever een malt, en dan hoef ik niet eens te huilen
quote:met andere woorden, een gegeven blend niet in de mond kijken, maar verder gewoon voor een malt naar keuze gaanOp vrijdag 22 oktober 2010 23:13 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Het punt is dat als je eenmaal veel malts geprobeerd hebt je ook die malts weer terug gaat proeven in een premium blend, inclusief al die eigenschappen en smaakjes die die malts bijzonder maken. Dus ja, qua prijs/kwaliteit verhouding niet optimaal, maar een goede blend is soms best interessantZo kun je duidelijk port ellen in JW blue label terugvinden, bijvoorbeeld
quote:De fles zit er inderdaad goedkoop uit, maar het is best een goede whiskey voor de prijs. Beter dan beroemdere Ieren als Jamenson of de standaard Bushmills (Blackbush vind ik wel beter). Paddy is zacht, weinig uitgesproken maar heeft niet zo'n goedkope scherpe alcoholsmaak.Op donderdag 23 september 2010 13:09 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bij nalezen beseft dat je nu een hele domme opmerking hebt gemaakt, of niet?
Hint: uitstraling etiket =/ smaak!
quote:Vind eigenlijk de meeste ierse whiskey naar lijm smaken, en scherp, 4 roses vind ik dan weer ondrinkbaar bochtOp zaterdag 23 oktober 2010 10:53 schreef Gimmick het volgende:
[..]
De fles zit er inderdaad goedkoop uit, maar het is best een goede whiskey voor de prijs. Beter dan beroemdere Ieren als Jamenson of de standaard Bushmills (Blackbush vind ik wel beter). Paddy is zacht, weinig uitgesproken maar heeft niet zo'n goedkope scherpe alcoholsmaak.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |