Jawel, in mijn kindertijd vaak gekeken. Kan me trouwens niet herinneren dat ik er om heb moeten huilen maar ik kijk er niets gek van op als ik het wel heb gedaan, wat een depri tekenfilm is dat zeg.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:02 schreef Id_do_her het volgende:
Heeft hier echt niemand Scruffy gezien?
Inderdaad, als kind huilde ik er niet om maar later toen ik alles in de context kom plaatsen wel. Ik heb laatst de 'deprimomenten geteld, ik kwam op 7 uit.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:20 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Jawel, in mijn kindertijd vaak gekeken. Kan me trouwens niet herinneren dat ik er om heb moeten huilen maar ik kijk er niets gek van op als ik het wel heb gedaan, wat een depri tekenfilm is dat zeg.
Een laborant die een hond van een gezin probeert te stelen om nieuwe pistool patronen te testen op zijn schedel.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:19 schreef tralalala het volgende:
Bij Beethoven dat de hond weg moet.
Zel dat weg.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:32 schreef Kapitein_Tarrelbaard het volgende:
[..]
Een laborant die een hond van een gezin probeert te stelen om nieuwe pistool patronen te testen op zijn schedel.
Wat een belachelijt plok was het eigenlijk ook.
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:32 schreef Kapitein_Tarrelbaard het volgende:
[..]
Een laborant die een hond van een gezin probeert te stelen om nieuwe pistool patronen te testen op zijn schedel.
Wat een belachelijt plok was het eigenlijk ook.
quote:Op donderdag 23 september 2010 01:30 schreef FOKkû het volgende:
Edit: ik luister nu het Russische volkslied om me iets meer man te voelen.
Ik dacht dat je dit expres deed, dat je de t en de k omgewisseld had, vandaar.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:35 schreef Kapitein_Tarrelbaard het volgende:
[..]
Halon, vond je mein tiepoos oko zo moop?
Toegegeven.
Ze waren wel ernstig.
Neen ik denk dat een een exotische vorm van dyslexie heb ontwikkeld.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dit expres deed, dat je de t en de k omgewisseld had, vandaar.
Ja ik ook. Maar niet bij Seven Pounds. En ook niet bij die ultra-Amerikaanse shizzle als Extreme House Makeover.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:04 schreef CrssY het volgende:
Ik moest bijna huilen bij Seven Pounds (Will Smith)![]()
Ik wordt sneller emotioneel van iets dat heel mooi is, dan van iets wat zielig is. Bijvoorbeeld bij zoiets: ..
Tekenfilms met karakter, heerlijk!quote:Op donderdag 23 september 2010 14:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Inderdaad, als kind huilde ik er niet om maar later toen ik alles in de context kom plaatsen wel. Ik heb laatst de 'deprimomenten geteld, ik kwam op 7 uit.
Verbrandende puppies wth.
Ik wil hem ook graag nog een keer zien, helaas is de videoband van 20 jaar geleden al jaren spoorloos.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:58 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Tekenfilms met karakter, heerlijk!
Ik ga hem toch maar weer eens bekijken....
Dyslexotic.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:52 schreef Kapitein_Tarrelbaard het volgende:
[..]
Neen ik denk dat een een exotische vorm van dyslexie heb ontwikkeld.
Sorry hoor, meneer de veteraan.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:40 schreef Panzermaus het volgende:
In Vietnam heb ik mensen zien sterven voor mijn ogen en er geen traan om gelaten. Je bent gewoon een verwijfd product van de hedendaagse samenleving. Watje.
Aldus:quote:Op donderdag 23 september 2010 15:40 schreef Panzermaus het volgende:
In Vietnam heb ik mensen zien sterven voor mijn ogen en er geen traan om gelaten. Je bent gewoon een verwijfd product van de hedendaagse samenleving. Watje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |