Alle ballen verzamelenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:01 schreef KarinJ. het volgende:
Slechts 1 % van de bevolking heeft onze combinatie.....en nu 3 op een rijtje .....
De wereld zou een stuk mooier zijn geweest als we in de meerderheid waren.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:01 schreef KarinJ. het volgende:
Slechts 1 % van de bevolking heeft onze combinatie.....en nu 3 op een rijtje .....
He maar Skudkind, begrijp ik t goed dat je jezelf dus niet (helemaal) in dat beeld herkent?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:56 schreef skudkind het volgende:
INFJ
De test beschrijft me als een gevoelige pussy. Ik ben dezelfde type als Mahatma Ghandi blijkbaar.
Er gaat dus veel misbruik van me gemaakt worden door allerlei mensen in de toekomst. Yeah!
http://keirsey.com/handle(...)ps&tab=3&c=counselor
Geen gek idee om op die manier je gedachten / gevoelens wat meer te ontplooien. Levert alleen maar meer stof tot nadenken opquote:Op donderdag 23 september 2010 12:19 schreef KarinJ. het volgende:
Ja.
Ik lijk heel open, maar heb een innerlijke gedachtegang die ik niet gauw zal delen met anderen.
Ik zie bij mensen "door het masker heen", en vertel mensen vaak iets waar ze wat aan hebben.
Verder ben ik graag alleen ( maar nooit eenzaam) dan trek ik me terug in mezelf en word "wijzer".
Misschien zou ik wat meer moeten gaan schrijven over wat ik denk en voel......mmmm weer iets om over na te denken...haha
dat duurt nog even hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 10:41 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Is dat wel een goed idee met de problemen die je nu hebt? (Heb je postgeschiedenis een beetje gekeken).
Dat tweede gedichtje maakt wel ff een goed punt zeg...quote:Op donderdag 23 september 2010 12:41 schreef KarinJ. het volgende:
Ik heb twee levens
een hier in de tijd
en een daar voorbij
soms zeggen ze
tegengestelde dingen
naar wie zal ik luisteren?
Mensen zijn net cadeautjes
een verpakking en een inhoud
de meesten denken
dat de verpakking iets
zegt over wat erin zit.
Ik ben INFJ (alle 1% INFJ's hangen dus op dit forum rond) en tevreden, maar het lijkt me soms ook wel eens heerlijk om wat luchtiger en 'hier en nu' in het leven te staan, en me niet altijd druk te maken of ik anderen kwets -> een daagje in de huid van een ESTP kruipen, dus.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:00 schreef Keep_Walking het volgende:
Welke persoonlijke type vinden jullie het handigste om te zijn?
Je reactie sluit echter wel goed aan: pragmatisch en niet klakkeloos alles geloven wat je leestquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:37 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ik scoor altijd INTJ, maar vind dat er verdacht veel INTJ's zijn, misschien zijn die tests onbetrouwbaar, die moeten naar ik weet minstens 200 vragen hebben.
quote:Je persoonlijke type
Wanneer je deze voorkeuren combineert onstaan er 16 mogelijke typen. Hoe duidelijk je een bepaald type bent, hangt af van duidelijk je scores op de deelgebieden waren. Ligt je voorkeur je bij meerdere gebieden in het midden dan is je type niet eenduidig. Had je wel hele duidelijke voorkeuren op de deelgebieden dan is je type ook heel duidelijk.
Je type wordt samengesteld met de vier letters van de deelgebieden die je voorkeur hebben. Jouw Jung type is dus "ENFP".
Jung persoonlijkheidstest zakelijk afnemen?
Een uitgebreide versie van deze Jung persoonlijkheidstest met een omschrijving van de 16 kenmerken kun je als professional nu ook in je eigen huisstijl afnemen via de dienst Testlokaal
ENFP
Volgens het model van Jung zijn jouw voorkeuren: extraversion, intuition, feeling en perceiving. Dat wil zeggen, je hebt charisma en een scherp oog voor nieuwe mogelijkheden. Met je levensplezier en enthousiasme stimuleer je andere mensen. Je kunt goed inschatten wat andere mensen nodig hebben en geeft hen de waardering en hulp die ze nodig hebben. Je komt het meest tot je recht in activiteiten en beroepen waarin je je creativiteit en inzicht kwijt kunt. Beroepen die bij je passen zijn bijvoorbeeld: kunstenaar, leraar en consultant. Je leert het makkelijkste: door een combinatie van kijken, luisteren en samenwerken en door nieuwe mogelijkheden te onderzoeken. Valkuilen: je kunt verdrinken in je ideeën, en teveel tijd aan onzinnige dingen besteden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien wel maar ik denk dat je toch gelijk hebtquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:14 schreef Compatibel het volgende:
Ben ik nu een partypooper wanneer ik vertel dat de MBTI test al honderd miljoen miljard keer is afserveert door verschillende wetenschappers als zijnde niet wetenschappelijk?
Dit soort testen doe je ook meer voor de lol.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:14 schreef Compatibel het volgende:
Ben ik nu een partypooper wanneer ik vertel dat de MBTI test al honderd miljoen miljard keer is afserveert door verschillende wetenschappers als zijnde niet wetenschappelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |