Eerst werd er geschoten met paintballgeweren omdat deze agressieve actievoerders met stokken, staven, en kattapulten en allerlei andere rotzooi van hamers tot messen aan boord stonden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:44 schreef moussie het volgende:
[..]
Oh ja? Ze hadden toch al die oproepen al gehad? Dus toen was het al duidelijk dat ze niet door konden varen. En wat ze gedaan hebben is stokken uitzagen, waarmee je dus boten die je willen enteren op een afstand kan houden, het is dan ook duidelijk te zien dat ze in eerste instantie daarvoor gebruikt zijn. Ja later, toen er al doden beneden lagen en de eerste Israëliërs naar beneden kwamen op het dek, toen zijn ze wel als wapen gebruikt.
Zo is het inderdaad gegaan en dat is op video vastgelegd. Maar die Israëli haters proberen zelfs dat nog om te draaien door het vermoeden aan te wakkeren dat er al vooraf geschoten zou zijn. Want iemand beweerde dat. De bewering wordt dus meer waarde aan gehecht dan de beelden zelf.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Eerst werd er geschoten met paintballgeweren omdat deze agressieve actievoerders met stokken, staven, en kattapulten en allerlei andere rotzooi van hamers tot messen aan boord stonden.
Israelische troepen zakten af aan boord en werden in elkaar geslagen en vanaf dat moment werd er geschoten, dus voordat de troepen met de echte wapens aan boord waren, was er inderdaad al geschoten maar niet meer dan terecht zoals het lijkt, je hoeft echt niet alles te verdedigen hoor Moussie in het belang van de Palestijnen, dit was gewoon een smerig Turks politiek spelletje.
Het is ook wel typisch, net in de tijd van vredesonderhandelingen, en zie hoe al die organisaties als Hamas en landen als Iran wanhopig vrede proberen te voorkomen omdat dan hun basis van inmenging in dit conflict of zelfs bestaansrecht soms niet meer aanwezig is.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:52 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Zo is het inderdaad gegaan en dat is op video vastgelegd. Maar die Israëli haters proberen zelfs dat nog om te draaien door het vermoeden aan te wakkeren dat er al vooraf geschoten zou zijn. Want iemand beweerde dat. De bewering wordt dus meer waarde aan gehecht dan de beelden zelf.
Dan ben je wel heel erg blind op 1 paard aan het wedden.
Het geeft wel aan hoe machteloos en wanhopig men de schuld in de schoenen probeert te schuiven van de Israëliërs.
je bedoelt zoiets als ditquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:46 schreef Wijze_appel het volgende:
- afzeiken omdat jou zijn/haar standpunt niet bevalt. Je weet wel, IQ-loos tokkie gedrag
en ditquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:57 schreef Wijze_appel het volgende:
Mouse... je zoekt spijkers op laag water. Ga eens wat nuttigs doen. Ik heb het idee dat je je te pletter verveeld.
?quote:
Lol .. je omschrijft het afzeiken van de ander eerst zelf als IQ-loos tookie gedrag, en daarna beweer je dat je met fatsoen een kans wou geven .. ben ik even blij dat je het laat rustenquote:Dat laatste zien we wel vaker van je. Ik wilde met fatsoen je de kans geven, maar je blijft bij dat gedrag. Prima. Ik laat het rusten.
ooh, en die dode die daar naar beneden gesleept werd nog voor de eerste militairen aan boord landen was vast .. ja wat?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Eerst werd er geschoten met paintballgeweren omdat deze agressieve actievoerders met stokken, staven, en kattapulten en allerlei andere rotzooi van hamers tot messen aan boord stonden.
Israelische troepen zakten af aan boord en werden in elkaar geslagen en vanaf dat moment werd er geschoten, dus voordat de troepen met de echte wapens aan boord waren, was er inderdaad al geschoten maar niet meer dan terecht zoals het lijkt, je hoeft echt niet alles te verdedigen hoor Moussie in het belang van de Palestijnen, dit was gewoon een smerig Turks politiek spelletje.
Ze hebben hun gezicht (zo noem ik het even, bestaansrecht is mij te veel) enkel te danken aan de rotzooi die ze schoppen. Hun bedoelingen voor eigen volk is uit het westen fout gekopieerde propaganda.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het is ook wel typisch, net in de tijd van vredesonderhandelingen, en zie hoe al die organisaties als Hamas en landen als Iran wanhopig vrede proberen te voorkomen omdat dan hun basis van inmenging in dit conflict of zelfs bestaansrecht soms niet meer aanwezig is.
Lol.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:03 schreef moussie het volgende:
[..]
ooh, en die dode die daar naar beneden gesleept werd nog voor de eerste militairen aan boord landen was vast .. ja wat?
Er was helemaal geen dode voordat ze aan boord waren, zoals gezegd konden ze niet schietend en tegelijk vanuit de helikopter naar beneden komen, en ten tweede schoten ze met stunguns en paintballgeweren. Jij had het over stokken om schepen af te houden, je zag duidelijk kettingen, messen en ze hadden zelfs zelf pistolen bij zich aangezien die niet door Israeliers in gebruik waren.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:03 schreef moussie het volgende:
[..]
ooh, en die dode die daar naar beneden gesleept werd nog voor de eerste militairen aan boord landen was vast .. ja wat?
Moussie heeft alleen al ongelijk omdat als de Israelische commando's werkelijk aan boord waren gekomen om te doden, ze heel andere wapens bij zich zouden hebben gehad, en er overigens ook geen gewonden aan Israelische kant zouden zijn gevallen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Er was helemaal geen dode voordat ze aan boord waren, zoals gezegd konden ze niet schietend en tegelijk vanuit de helikopter naar beneden komen, en ten tweede schoten ze met stunguns en paintballgeweren. Jij had het over stokken om schepen af te houden, je zag duidelijk kettingen, messen en ze hadden zelfs zelf pistolen bij zich aangezien die niet door Israeliers in gebruik waren.
ja vastquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:05 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Lol.
Dat was geen dode maar een gewonde die buiten bewustzijn was door een rookgranaat die op zijn koppie terecht kwam.
Get your facts straight.
Maar ja, het is 'maar' een militair die het zegt, die kent het verschil vast niet of zo?quote:"After they threw the stun grenades and approached the ship, people threw chairs at them and whatever came to hand. I tried to tell one of the Turks not to throw anything - I must still have been under the notion that they wouldn't try to board - but within a few minutes I already saw the first dead body. It was the Turkish photographer. He was killed even before the first soldier landed on the deck. That man was not even on the upper deck. He was not in any contact with the soldiers. He took a bullet in the forehead and then he was carried to the stern, where I was. When I saw him he was already dead."
Mag ik jou dan ook ongestraft vermoorden? Ik bedoel maar, in dictatoriale landen is het zoveel erger dus is het vast niet erg als ik het, in mindere mate, ook doe?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:44 schreef MouzurX het volgende:
Ondertussen in menig dictorial land:
1....
2..
3..
4..
5..
In die 5 sec wrs al meer dan 9 doden gevallen
Gast....., degene die dat zei was die zogenaamde ex-militair op de boot zelf,quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:42 schreef moussie het volgende:
[..]
ja vast
[..]
Maar ja, het is 'maar' een militair die het zegt, die kent het verschil vast niet of zo?
Inderdaad, het zou nergens op slaan, waarom zouden ze dan uberhaupt paintballgeweren bij zich hebben vraag je je af.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:38 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Moussie heeft alleen al ongelijk omdat als de Israelische commando's werkelijk aan boord waren gekomen om te doden, ze heel andere wapens bij zich zouden hebben gehad, en er overigens ook geen gewonden aan Israelische kant zouden zijn gevallen.
Het gaat om het feit dat jullie over dit incident uren lang lullen alleen maar omdat het israel is.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:53 schreef moussie het volgende:
[..]
Mag ik jou dan ook ongestraft vermoorden? Ik bedoel maar, in dictatoriale landen is het zoveel erger dus is het vast niet erg als ik het, in mindere mate, ook doe?
Zelfs 100% zeker.quote:
Zogenaamd? Je trekt wel alle registers open om de ander in diskrediet te brengen hé. En ja, hij verdedigt het afpakken van de wapens, niet het schieten ermee. Maar ja, tegenstanders van Israël hebben volgens jou blijkbaar geen enkel recht om zich te verdedigen, nog niet eens tegen een illegale entering in internationale wateren.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Gast....., degene die dat zei was die zogenaamde ex-militair op de boot zelf,
die stond even te verdedigen dat ze de wapens af aan het pakken waren van de soldaten
en je weet dat die wapens gebruikt werden om mee te schieten
kom op zeg kijk nog eens goed naar dat programma.
Omdat er dan geen enkele discussie zou zijn over schuld/onschuld.quote:Inderdaad, het zou nergens op slaan, waarom zouden ze dan uberhaupt paintballgeweren bij zich hebben vraag je je af.
Ik heb geen aversie tegen Israël lieverd, ik heb een aversie tegen de politiek die gevoerd wordt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:09 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Zelfs 100% zeker.
Als je zo blijft doorgaan moet je maar eens gewoon toegeven dat je alles wat Israël vrijpleit niet accepteert om je aversie tegen Israël. Dit is je kop in het zand steken.
Beste Moussie, er waren hoeveel boten in die vloot aanwezig, en op hoeveel boten is het fout gegaan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:13 schreef moussie het volgende:
[..]
Zogenaamd? Je trekt wel alle registers open om de ander in diskrediet te brengen hé. En ja, hij verdedigt het afpakken van de wapens, niet het schieten ermee. Maar ja, tegenstanders van Israël hebben volgens jou blijkbaar geen enkel recht om zich te verdedigen, nog niet eens tegen een illegale entering in internationale wateren.
[..]
Omdat er dan geen enkele discussie zou zijn over schuld/onschuld.
Maar komaan zeg, in internationale wateren, in het donker, hoe imbeciel ben je als je ervan uit gaat dat dat niet escaleert, temeer als je met stun-granaten ed aan de slag gaat ..
Lol.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:14 schreef moussie het volgende:
[..]
Ik heb geen aversie tegen Israël lieverd, ik heb een aversie tegen de politiek die gevoerd wordt.
juist, de bakermat van onze judeo-christelijke beschaving .. verbazingwekkend hé dat mensen daar meer binding mee hebben dan met een conflict in Tibet of zo, hoe zou dat nou kunnen komen toch ..quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat jullie over dit incident uren lang lullen alleen maar omdat het israel is.
Niet volgens diverse ooggetuigen en opnames die dat onderschrijven. Maar jij weet het uiteraard beter ..quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:17 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Lol.
Maar even terug. Die knul was geraakt door zon granaat container en dat sloeg hem knock-out.
Accepteer dat nu maar en houd op over dat Israël vooraf met scherp schoot en doden heeft gemaakt voor ze enterden. Dat is kul.
Tis meer dat jij woorden verdraaid en gewoon veel te ver gaat met je verzinsels. Daar reageren mensen op.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:18 schreef moussie het volgende:
[..]
juist, de bakermat van onze judeo-christelijke beschaving .. verbazingwekkend hé dat mensen daar meer binding mee hebben dan met een conflict in Tibet of zo, hoe zou dat nou kunnen komen toch ..
Kijk, dit verzin je weer ter plekke. Je haalt andere ooggetuige verslagen door elkaar en spint ze zo samen zodat ze jou uitkomen. Houd daar eens mee op.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:19 schreef moussie het volgende:
[..]
Niet volgens diverse ooggetuigen en opnames die dat onderschrijven. Maar jij weet het uiteraard beter ..
Als het niet aansluit met jouw visie is het niet objectief? Ik hoef niet nog nadrukkelijker te wijzen op de ironie, indien zo.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
Jammer. Ik had gehoopt op een objectief onderzoek.
Hadden ze de communicatie maar niet moeten jammen, dan hadden de opvarenden van elkaar gehoord dat al dat schieten losse flodders waren.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Beste Moussie, er waren hoeveel boten in die vloot aanwezig, en op hoeveel boten is het fout gegaan?
I rest my case!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |