abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86824932
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 12:59 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Hij is net als jou nuttig bezig op fok!. Iets met pot en ketel ipv spijkers op laag water.
Zij ;)
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_86825006
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:01 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zij ;)
Sja... :')
pi_86825183
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 12:51 schreef moussie het volgende:

[..]

In internationale wateren? Dacht het niet!
Daarnaast lapt Israël andere gedeelten van die afspraak gewoon aan zijn laars, al jaren, want met de overname van Hamas waren al die oude afspraken toch van de baan, niet meer toepasselijk. En zich er dan nu ineens wel op beroepen?
In die wateren was de actie dus wel degelijk legaal.
Met de verkiezing van Hamas waren de totale Oslo-afspraken mbt Gaza al van de kaart.
pi_86825260
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:08 schreef DeParo het volgende:

[..]

Met de verkiezing van Hamas waren de totale Oslo-afspraken mbt Gaza al van de kaart.
Klopt.
pi_86825300
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:04 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Sja... :')
Sja, als jij het verschil niet kent tussen islamitisch en islamist kan ik het ook niet helpen .. neem eens een hap uit die appel, misschien dat het helpt?
pleased to meet you
pi_86825333
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:11 schreef moussie het volgende:

[..]

Sja, als jij het verschil niet kent tussen islamitisch en islamist kan ik het ook niet helpen .. neem eens een hap uit die appel, misschien dat het helpt?
Leg eens uit dan. Verlicht ons.
pi_86825492
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:08 schreef DeParo het volgende:

[..]

Beroep je dan ook niet op afspraken.
En nee, in die wateren was die actie dus niet legaal, het is een burgerschip in internationale wateren en dat willen enteren is piraterij. Als ze de goederen hadden willen controleren hadden ze maar overdag moeten komen en netjes om toestemming vragen of ze aan boord mogen komen.
pleased to meet you
pi_86825512
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:12 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Leg eens uit dan. Verlicht ons.
Je kan googelen neem ik aan?
pleased to meet you
  zaterdag 25 september 2010 @ 13:19:03 #159
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_86825560
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:11 schreef moussie het volgende:

[..]

Ach, hij noemde een tijdje terug in een topic iedereen die tegen Wilders was 'moslims' en ging hij ze nog pm'en. :')

Over te pletter vervelen gesproken.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_86825561
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:17 schreef moussie het volgende:

[..]

En nee, in die wateren was die actie dus niet legaal, het is een burgerschip in internationale wateren en dat willen enteren is piraterij. Als ze de goederen hadden willen controleren hadden ze maar overdag moeten komen en netjes om toestemming vragen of ze aan boord mogen komen.
O god mensen het was legaal/illegaal.

Weet je wat Israel daar van denkt: Je kan de boom in.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_86825579
quote:

[..]

Je kan googelen neem ik aan?
Kan ik inderdaad.

Komt die uitleg nog?
pi_86825618
quote:

[..]

Ik zeg toch dat volgens die afspraken, het Gaza-Jericho agreement, de actie wel legaal was.
Als je je had ingelezen had je geweten dat er in dit artikel voorwaarden stonden voor het geval een vijandig gezinde organisatie als Hamas de leiding zou pakken in bvb Gaza dus, het was een vijandig en agressief schip dat op een vreedzame manier had kunnen omkeren, de intentie was al genoeg om in te grijpen.
pi_86825810
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:19 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Kan ik inderdaad.

Komt die uitleg nog?
Ik heb wel wat beters te doen dan eigenwijze appels uitleg te geven over iets dat ze zelf binnen nog geen minuut kunnen googelen
pleased to meet you
  zaterdag 25 september 2010 @ 13:26:25 #164
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_86825812
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:19 schreef MouzurX het volgende:

[..]

O god mensen het was legaal/illegaal.

Weet je wat Israel daar van denkt: Je kan de boom in.
Dat is inderdaad waar. Op lange termijn daarentegen is deze uitspraak van de VN niet voordelig voor de internationale belangen van Israel.

Tot 5 jaar geleden konden mensen over zo een uitspraak alleen maar dromen, nu is Israel allang niet meer het brave jongetje van de klas, integendeel.

[ Bericht 0% gewijzigd door TeenWolf op 25-09-2010 13:31:27 ]
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_86825997
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:26 schreef moussie het volgende:

[..]

Ik heb wel wat beters te doen dan eigenwijze appels uitleg te geven over iets dat ze zelf binnen nog geen minuut kunnen googelen
Dat kan.

Maar ik ben niet eigenwijs hoor. Ik vind het gewoon redelijk dat uitspraken onderbouwd worden en niet afgeschoven worden op google. In de tijd dat je zo loopt te emmeren had je het ook kunnen posten. Tis maar net wat je belangrijker vind he, jij bitter persoontje?
pi_86826031
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:26 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Dat is inderdaad waar. Op lange termijn daarentegen is deze uitspraak van de VN niet voordelig voor de internationale belangen van Israel.

Tot 5 jaar geleden konden mensen over zo een uitspraak alleen maar dromen, nu is Israel allang niet meer het brave jongetje van de klas, integendeel.
Haha, moest ik toch even op reageren, hier laat je je onwetendheid maar weer duidelijk zien.
Dat de VN al decennia lang niet geschikt is in dit conflict laten de volgende resoluties wel zien.

http://en.wikipedia.org/w(...)mbly_Resolution_3379

http://en.wikipedia.org/wiki/UN_General_Assembly_Resolution_46/86

[ Bericht 0% gewijzigd door DeParo op 25-09-2010 13:41:11 ]
pi_86826056
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:32 schreef DeParo het volgende:

[..]

Haha, moest ik toch even op reageren, hier laat je je ontwetendheid maar weer duidelijk zien.
Dat de VN al decennia lang niet geschikt is in dit conflict laten de volgende resoluties wel zien.

Ach, de VN. Een stel kleuters die denken mee te mogen spelen.
pi_86826080
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:20 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat volgens die afspraken, het Gaza-Jericho agreement, de actie wel legaal was.
Als je je had ingelezen had je geweten dat er in dit artikel voorwaarden stonden voor het geval een vijandig gezinde organisatie als Hamas de leiding zou pakken in bvb Gaza dus, het was een vijandig en agressief schip dat op een vreedzame manier had kunnen omkeren, de intentie was al genoeg om in te grijpen.
Die vijandig gezinde organisatie was anders de officiële winnaar van de verkiezingen. En vijandig en agressief schip, waar haal je dat vandaan? Als vijandig en agressief in de planning had gezeten hadden ze zich wel wat beter bewapent lijkt me zo. En ja, als ik midden in de nacht aangevallen wordt op een plek waarop ik nog beschermt wordt door internationaal recht wordt ik ook vijandig en agressief.
pleased to meet you
  zaterdag 25 september 2010 @ 13:39:01 #169
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_86826233
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:32 schreef DeParo het volgende:

[..]

Haha, moest ik toch even op reageren, hier laat je je ontwetendheid maar weer duidelijk zien.

Heel makkelijk om met termen als 'onwetendheid' te smijten (verkeerd gespeld overigens) en heel leuk zo'n linkdump, maar je kunt ook in je eigen woorden zeggen waarom de VN 'decennia lang' niet geschikt is en de linkjes eventueel daarvoor als bronvermelding gebruiken.
pi_86826269
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:33 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Ach, de VN. Een stel kleuters die denken mee te mogen spelen.
Inderdaad!

quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:34 schreef moussie het volgende:

[..]

Die vijandig gezinde organisatie was anders de officiële winnaar van de verkiezingen. En vijandig en agressief schip, waar haal je dat vandaan? Als vijandig en agressief in de planning had gezeten hadden ze zich wel wat beter bewapent lijkt me zo. En ja, als ik midden in de nacht aangevallen wordt op een plek waarop ik nog beschermt wordt door internationaal recht wordt ik ook vijandig en agressief.
Dat ze winnen betekent niet dat je het hoeft te accepteren. Zeker niet als het in strijd is met de voorafgaande afspraken waarbij een dergelijk regime voor Israel niet te tolereren valt. Ik raad je aan nogmaals het gehele filmpje te bekijken, die mensen waren al wapens aan het verzamelen voordat er uberhaupt een Israelisch schip in de buurt was. Het was een smerig opgezet Turks spelletje daar.
pi_86826273
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:32 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Dat kan.

Maar ik ben niet eigenwijs hoor. Ik vind het gewoon redelijk dat uitspraken onderbouwd worden en niet afgeschoven worden op google. In de tijd dat je zo loopt te emmeren had je het ook kunnen posten. Tis maar net wat je belangrijker vind he, jij bitter persoontje?
Dus iedere keer dat jij kennis te kort komt moet iemand je komen uitleggen hoe het zit? Als je het niet snapt google je het, en als je het niet kan vinden kom je vragen .. beetje zelfstandigheid mag wel.
pleased to meet you
pi_86826325
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:39 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Heel makkelijk om met termen als 'onwetendheid' te smijten (verkeerd gespeld overigens) en heel leuk zo'n linkdump, maar je kunt ook in je eigen woorden zeggen waarom de VN 'decennia lang' niet geschikt is en de linkjes eventueel daarvoor als bronvermelding gebruiken.
Je totale punt is gewoon met die twee linkjes en met die twee resoluties te niet gedaan.
Dat was weer mijn laatste reactie op jouw posts voor een heel lange tijd.
  zaterdag 25 september 2010 @ 13:43:13 #173
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_86826360
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:42 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je totale punt is gewoon met die twee linkjes en met die twee resoluties te niet gedaan.
Dat was weer mijn laatste reactie op jouw posts voor een heel lange tijd.
sukkel. :')
pi_86826409
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:40 schreef DeParo het volgende:

[..]

Inderdaad!
[..]

Dat ze winnen betekent niet dat je het hoeft te accepteren. Zeker niet als het in strijd is met de voorafgaande afspraken waarbij een dergelijk regime voor Israel niet te tolereren valt. Ik raad je aan nogmaals het gehele filmpje te bekijken, die mensen waren al wapens aan het verzamelen voordat er uberhaupt een Israelisch schip in de buurt was. Het was een smerig opgezet Turks spelletje daar.
Oh ja? Ze hadden toch al die oproepen al gehad? Dus toen was het al duidelijk dat ze niet door konden varen. En wat ze gedaan hebben is stokken uitzagen, waarmee je dus boten die je willen enteren op een afstand kan houden, het is dan ook duidelijk te zien dat ze in eerste instantie daarvoor gebruikt zijn. Ja later, toen er al doden beneden lagen en de eerste Israëliërs naar beneden kwamen op het dek, toen zijn ze wel als wapen gebruikt.
pleased to meet you
pi_86826460
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:40 schreef moussie het volgende:

[..]

Dus iedere keer dat jij kennis te kort komt moet iemand je komen uitleggen hoe het zit? Als je het niet snapt google je het, en als je het niet kan vinden kom je vragen .. beetje zelfstandigheid mag wel.
Tuurlijk mag dat. Maar zo kun je alles zeggen en beweren. Er zal vast wel ergens een pagina te vinden zijn die de islam met een banaan vergelijkt. Gevonden middels google. Dus is het maar zo?

Als je andere de les wilt lezen omdat die volgens jou iets niet begrijpt kun je 2 dingen doen:
- diegene helpen met de juiste informatie, als je die meent te bezitten
- afzeiken omdat jou zijn/haar standpunt niet bevalt. Je weet wel, IQ-loos tokkie gedrag

Dat laatste zien we wel vaker van je. Ik wilde met fatsoen je de kans geven, maar je blijft bij dat gedrag. Prima. Ik laat het rusten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')