abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86829610
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 15:22 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Als het niet aansluit met jouw visie is het niet objectief? Ik hoef niet nog nadrukkelijker te wijzen op de ironie, indien zo.
Andersom werkt het net zo.
Als het wel aansluit bij jouw visie is het opeens wel objectief?

Gebed zonder einde.
pi_86829688
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 15:22 schreef moussie het volgende:

[..]

Hadden ze de communicatie maar niet moeten jammen, dan hadden de opvarenden van elkaar gehoord dat al dat schieten losse flodders waren.
Kom op Moussie, je weet dat er foute elementen aan boord waren van dat schip, ik respecteer serieus jouw kennis en de wil om je verder te informeren. Maar laat je aub niet op een dergelijke manier leiden dat je alles gaat veroordelen wat Israel doet, maar dan ook alles, zelfs als ze duidelijk voor iedereen niet fout zitten in jouw ogen. Uiteindelijk kunnen we natuurlijk zeggen dat dit elite-team de situatie helemaal verkeerd heeft beoordeeld. Maar je kan echt niet zeggen dat het onschuldige mensen aan boord waren van dit specifieke schip.
pi_86829800
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 15:26 schreef DeParo het volgende:

[..]

Kom op Moussie, je weet dat er foute elementen aan boord waren van dat schip, ik respecteer serieus jouw kennis en de wil om je verder te informeren. Maar laat je aub niet op een dergelijke manier leiden dat je alles gaat veroordelen wat Israel doet, maar dan ook alles, zelfs als ze duidelijk voor iedereen niet fout zitten in jouw ogen. Uiteindelijk kunnen we natuurlijk zeggen dat dit elite-team de situatie helemaal verkeerd heeft beoordeeld. Maar je kan echt niet zeggen dat het onschuldige mensen aan boord waren van dit specifieke schip.
Ik zal zeker niet ontkennen dat er enkele fanatiekelingen zaten op die boot, maar dat doet niets af aan de afloop van de gebeurtenissen. Ik bedoel maar, zelfs Israël geeft toe dat ze het volkomen verkeerd hebben aangepakt, en dat staat dan los van alle andere vraagstukken.
pleased to meet you
pi_86829877
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 15:17 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Lol.

Maar even terug. Die knul was geraakt door zon granaat container en dat sloeg hem knock-out.
Accepteer dat nu maar en houd op over dat Israël vooraf met scherp schoot en doden heeft gemaakt voor ze enterden. Dat is kul.
Volgens een getuigenverklaring van Libanese cameraman aan boord ging het mis toen de zogenaamde vredesactivisten commando's mee naar beneden namen.

quote:
Activists on a Gaza-bound Turkish ship seized four Israeli marines before other commandos stormed aboard using live ammunition, a Lebanese cameraman said in an account on Thursday that echoed elements of Israeli testimony.
volledig artikel
pi_86829948
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 15:34 schreef Mylene het volgende:

[..]

Volgens een getuigenverklaring van Libanese cameraman aan boord ging het mis toen de zogenaamde vredesactivisten commando's mee naar beneden namen.
[..]

volledig artikel
Ja oke.
Maar op de video's is te zien hoe de opvarenden met een man leuren die gewond was. Dat was voor de Israëlische commando's het schip enterden.
En dat was de man die zon rook container tegen zijn koppie kreeg en zijn bewustzijn verloor.
pi_86829960
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 15:31 schreef moussie het volgende:

[..]

Ik zal zeker niet ontkennen dat er enkele fanatiekelingen zaten op die boot, maar dat doet niets af aan de afloop van de gebeurtenissen. Ik bedoel maar, zelfs Israël geeft toe dat ze het volkomen verkeerd hebben aangepakt, en dat staat dan los van alle andere vraagstukken.
Toch ligt de verantwoordelijkheid dan niet bij die soldaten die hebben moeten vechten voor hun leven.
De verantwoordelijkheid ligt bij die fanatiekelingen die hun leven probeerden af te nemen.
  zaterdag 25 september 2010 @ 17:06:44 #207
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_86832895
Ondanks al dat gepraat hier, die uitspraak van de VN blijft lekker.

[ Bericht 0% gewijzigd door TeenWolf op 26-09-2010 11:25:20 ]
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')