Zou natuurlijk wel vet zijn als ie helemaal niet jarig was. Net zoals dat we Bartman een tijd geleden feliciteerde met z'n soa-testquote:Op zondag 26 september 2010 20:49 schreef Koepert het volgende:
K geloof T-Force wel..... dus bij deze Quyxz_ : Feli
Voorlopig nog nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:02 schreef Sc0tTy het volgende:
![]()
Als je T-Force zat ben mag je bij mij langs komen hoor![]()
![]()
Ja! Goed opgemerkt.quote:Op zondag 26 september 2010 19:52 schreef T-Force het volgende:
En volgens mij is Quyxz_ jarig vandaag dus bij deze gefeliciteerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
quote:Op zondag 26 september 2010 19:52 schreef T-Force het volgende:
En volgens mij is was Quyxz_ jarig vandaag gister dus bij deze gefeliciteerd
Zelfde als 80% van alle andere (free) releases die tegenwoordig uitkomen in de hardstyle scene... crap! Wel heel makkelijk om van de hit van 2010 ff een hardstyle kick eronder te gooien en klaar is kees (in dit geval maly)quote:
Wat hij zegt! O ja en welkom nogquote:Op maandag 27 september 2010 08:19 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Zelfde als 80% van alle andere (free) releases die tegenwoordig uitkomen in de hardstyle scene... crap! Wel heel makkelijk om van de hit van 2010 ff een hardstyle kick eronder te gooien en klaar is kees (in dit geval maly)
Originaliteit is tegenwoordig ver te zoeken
Dit.quote:Op maandag 27 september 2010 08:19 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Zelfde als 80% van alle andere (free) releases die tegenwoordig uitkomen in de hardstyle scene... crap! Wel heel makkelijk om van de hit van 2010 ff een hardstyle kick eronder te gooien en klaar is kees (in dit geval maly)
Originaliteit is tegenwoordig ver te zoeken
Vette plaat, net als die In for the kill bootleg (behalve dat gejengel/gezang dan).quote:Op zondag 26 september 2010 23:58 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ran-D & Redixx - Untill We Meet Again![]()
![]()
Te horen in de laatste Scantraxx Radioshow met guestmix van Ran-D
Hey andere Remco (Ja, ik heet ook zoquote:Op maandag 27 september 2010 09:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ja Mind.Illusion, welkom
het aftellen naar Fusion is begonnen
Remcoquote:Op maandag 27 september 2010 09:25 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Hey andere Remco (Ja, ik heet ook zo)
Hier geen fusion... heb helemaal niks met het label + wordt toch wel weer same shit, different day
Wat is SSDD?quote:Op maandag 27 september 2010 09:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Remco
S.S.D.D.maar dan heb je waarschijnlijk ook helemaal niks met Scantraxx
Same Shit, Different Dayquote:Op maandag 27 september 2010 09:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Wat is SSDD?![]()
Maar heb in ieder geval meer scantraxx dan met fusion, al behoren ze beide niet tot m'n favo's![]()
Doe maar AVIO, Minus is More enzo
Anders ga je ff moeilijk doen op de maandagochtendquote:
Dit is weer zo'n 'AF'je' (After motherfucker)quote:Op maandag 27 september 2010 09:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mind.Illusion welkom
Ben er nog niet over uit. Maar na deze LQ 1x geluisterd te hebben zeg ik dat hij het niet haalt bij het origineel
Dat misschien niet, maar hijs fijn.quote:Op maandag 27 september 2010 09:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mind.Illusion welkom
Ben er nog niet over uit. Maar na deze LQ 1x geluisterd te hebben zeg ik dat hij het niet haalt bij het origineel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |