Wut?quote:Op zondag 26 september 2010 07:20 schreef Koepert het volgende:
Huig (Jaa!!!!!!) en RIpper kunnen beamen.... Indicator was.... MASTER!!!!
Toch nog kunnen genieten van Zatox? Ik zag dat mr Zatox niet meer kon draaien op Rawstyle vanwege een foutje..?quote:Op zondag 26 september 2010 07:20 schreef Koepert het volgende:
Huig (Jaa!!!!!!) en RIpper kunnen beamen.... Indicator was.... MASTER!!!!
Heldquote:Op zondag 26 september 2010 04:08 schreef Mind.Illusion het volgende:
Goeiemorgen. Sorry voor de dubbel post...
![]()
Lekker iddquote:Op zondag 26 september 2010 10:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:AVIO Podcast Episode #09 // Alphaverb
Wat een begroetingquote:Op zondag 26 september 2010 11:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Held
Zo jammer dat jullie groep niet de wedstrijd wonnen van q-base. Was zeker even langsgekomen
Ik ben gisteren naar Indicator geweest... was nogal blij verrast dat de_Huig daar ook was... Was een masterlijk feestje. bier smaakte goed... TItan was qua volume niet zo hard, qua platen wel..... Nightmare en de hele rambam... Chain Reaction zette door in eigen stijl.... en Zatox.....oei... Zatox.. die was...... modderfocking vet... alleen... bier... dus platen moet je meer bij Huig zijn denk ik..quote:
Haha ja ok nou snap ik hem, was nog vroeg toenquote:Op zondag 26 september 2010 13:13 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik ben gisteren naar Indicator geweest... was nogal blij verrast dat de_Huig daar ook was... Was een masterlijk feestje. bier smaakte goed... TItan was qua volume niet zo hard, qua platen wel..... Nightmare en de hele rambam... Chain Reaction zette door in eigen stijl.... en Zatox.....oei... Zatox.. die was...... modderfocking vet... alleen... bier... dus platen moet je meer bij Huig zijn denk ik..
Thnx!!!quote:Op zondag 26 september 2010 11:57 schreef kollie het volgende:
@mind.illusion: Goede sets altijd! heb er aardig wat op m'n mp3speler staan!
Daar heb je vrienden voorquote:Op zondag 26 september 2010 13:46 schreef Grrommit het volgende:
Ga toch wel naar QlimaxVriend van me vroeg gister aan me of ik nog mee wilde omdat ze allemaal in de rij hadden gestaan voor kaartjes en daardoor uiteindelijk per ongeluk wat teveel besteld hadden
Zou niet gaan omdat ik deze maand geen geld meer heb, maar ik kan nu volgende maand het kaartje betalen
ja maar jij draait tenminste nog platen uit het gouden hardstyle tijdperk wat hier door sommige geprezen wordt (2004 - 2007/8)quote:Op zondag 26 september 2010 11:44 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Wat een begroeting
Maar was idd zonde dat we niet hadden gewonnen. Q was wel enorm onder de indruk van ons en ons concept, maar doordat ze vonden dat ze al genoeg hardstyle hadden is het naar een team gegaan die de area muziekaal anders in zou vullen
Maar als het goed komt het concept gewoon van de grond binnenkort
Thnx! En komt helemaal goedquote:Op zondag 26 september 2010 15:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
ja maar jij draait tenminste nog platen uit het gouden hardstyle tijdperk wat hier door sommige geprezen wordt (2004 - 2007/8)
Alleen daarom al was ik langsgekomen.
Maar ga iig door met het mixen van oude en nieuwe platen
Welkom! Luister je sets altijd met veel plezier. Echt een voorbeeld van hoe het moet, nieuwe platen afwisselen met klassiekers.quote:Op zondag 26 september 2010 04:09 schreef Mind.Illusion het volgende:
Goeiedag.... Ook maar eens aangemeld hiero...![]()
Voor de liefhebbers...
Mind.Illusion - Wake You From Your Boredom #3
-knip-
01. Tatanka Project - Floor Massacre
02. Dark Oscillators - Superstar DJ
03. DJ Gius - Scrubs (The KGB's Remix)
04. Brennan Heart - We Are Posessed (Headhunterz Remix)
05. Audio Damage - Garlic Breath Tosser (The Machine Remix)
06. Deepack & Josh & Wesz - Keep It Alive
07. Hyperdrive - Oldskool Rule
08. Dark Oscillators - Nero
09. Tatanka - Let's Rock (Tat & Zat Remix)
10. Digital Punk ft. MC Jeff - Warrior Redemption
11. Christian D - Standing In Line
12. Rexanthony - Drag Me To Hard
13. Chain Reaction - Answers
14. Arboza & Solutio - Bonkers
15. Zatox & Kingsman - Smokin 'N Pourin (Zatox Mix)
16. Alphaverb & Intractable One - Destination Nowhere
17. Crypsis - The Demand
En vandaag binnen 1 minuut qlimax kaarten kunnen bestellen...![]()
Bedankt!quote:Op zondag 26 september 2010 19:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
Welkom! Luister je sets altijd met veel plezier. Echt een voorbeeld van hoe het moet, nieuwe platen afwisselen met klassiekers.
Volgens mij ben je ook echt een liefhebber van het oudere Saifam spul, zie vaak plaatjes van TBY en al zijn aliassen + Hardstyle Masterz, Tuneboy etc.. in je tracklists voorbij komen, heerlijk!
Hoop dat we je een keer mogen treffen achter de decks op een groot feest.
quote:Op zondag 26 september 2010 19:52 schreef T-Force het volgende:
Quyxz_ jarig, dus bij deze gefeliciteerd
K geloof T-Force wel..... dus bij deze Quyxz_ : Feliquote:Op zondag 26 september 2010 19:52 schreef T-Force het volgende:
Mind.Illusion welkomZoals al gezegd: oude platen zijn relaxt en jou setjes rocken
![]()
En volgens mij is Quyxz_ jarig vandaag dus bij deze gefeliciteerd
quote:Op zondag 26 september 2010 19:52 schreef T-Force het volgende:
En volgens mij is Quyxz_ jarig vandaag dus bij deze gefeliciteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |