Vorig jaar om een uur of 3 volgens mij nog 2 kaarten gekochtquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:28 schreef StM het volgende:
Redelijke kans dat er nog kaarten beschikbaar komenGewoon nog even een kwartiertje wachten
Ja dat wel. Er gaat behoorlijk vaak wat fout met betalingen enzo. Pas als het officeel bekent is gemaakt door q-dance dat het uitverkocht is pas gaan huilenquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:28 schreef StM het volgende:
Redelijke kans dat er nog kaarten beschikbaar komenGewoon nog even een kwartiertje wachten
Maar hier ook 4 kaartjes, ik ben er weer bij dit jaar
nope..quote:
Ja ik zie het nu zelf ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:33 schreef StM het volgende:
https://twitter.com/Q_dance/status/25490574903
Dit is echt het Q twitter account hoor
pfff...quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:32 schreef pl4kkie het volgende:
Bron ? je kan wel neer zetten van #Qlimax2010 maar wie zegt dat het q-dance zelf is
Ik stond vanaf 13:00 op 14 minuten wachtrij toen mijn internet verbinding weg vielquote:Een ogenblik geduld alsjeblieft
Op dit moment worden de reeds gemaakte transacties gecontroleerd, de kaarten waarvan de transactie geannuleerd is, komen direct terug in de verkoop.
Je behoudt je plek in de wachtrij.
Je moet ook om 13.00 drukken op de knop! Nouja, dan weet je dat voor volgend jaarquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:53 schreef Mankatans het volgende:
om 13.01 heb ik op de ticketbestelknop gedrukt, toen stond er 39 minuten
Volgend jaar moet je proberen om op 13:00:01 tedrukken. Dan sta je lekker voorin als je geluk hebt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:58 schreef StM het volgende:
lullig gezegd, maar met 13:01 was je al te laat1 seconde over 1 zat ik al op 18 minuten :x
Als producer is EA echt meesterlijk, ook al waardeer ik zijn hardstyle tracks veel meer dan de hardcore kant. Jammer van zo'n clip alleen, komt dit op TMF? Fuck noquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:40 schreef pl4kkie het volgende:
Nog een kleine 20 voor Qlimax kaarten:D
Dat nummer en die clip
Masterlijk mooi![]()
![]()
Gruwelijke plaat, en die clip is opzich ook wel nice gemaakt maar ik vind het wat commercieel over komen zo met die clip.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:40 schreef pl4kkie het volgende:
Nog een kleine 20 voor Qlimax kaarten:D
Dat nummer en die clip
Masterlijk mooi![]()
![]()
Het haalt een stukje van me donkere kant omhoog die ik liever niet wil zienquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:39 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gruwelijke plaat, en die clip is opzich ook wel nice gemaakt maar ik vind het wat commercieel over komen zo met die clip.
Het begin is erg gaaf gedaan met die piano en vocals, maar de climax is echt weer zo'n standaard hardcore climax.... gemiste kans. Daar zat meer in.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:54 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Het haalt een stukje van me donkere kant omhoog die ik liever niet wil zien. Maar ik kan niet stoppen met luisteren naar het nummer. Tegenwoordig gaan ze bijna allemaal commercieel. Wat wel jammer is want ze gaan meer produceren wat de tracks soms nou niet bepaald ten goede komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |