eens! 2006 was belachelijkquote:Op donderdag 23 september 2010 18:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
Qlimax en sfeer is al jaren geen paar meer. Vorig jaar was qua decor echt machtig, maar muzikaal de zwakste waar ik ben geweest. Qlimax 2006 staat nog steeds als absoluut hoogtepunt qua qlimaxen
niet eens, uiteraard was xq holland van de buitencategorie..maar kom op..'geen sfeer'? dat gaat echt te ver en dat weet je zelf ook wel ouwe azijnpisserquote:Sowieso sfeer op grote hardstyle feesten9 van de 10 keer is het er niet of nauwelijks.
Noemenswaardige uitzondering was XQ Holland, maar zo zou het eigenlijk altijd moeten zijn in mijn ogen.
eens, maar 2009 was wel kutgeluid en daar hadden ze van tevoren de verwachtingen juist heel hoog opgeschroefd..2010 was wel een goedmakertje..kan me nog herinneren dat ik best onder de indruk was van hoe ze het toen voor elkaar hadden.quote:Remcore je moet het geluid van het gelredome niet vergelijken met de HMH dat is appels en peren vergelijken, het geluid op Hardbass afgelopen jaar was gewoon goed voor een stadion
wederom eensquote:@ T-force: Dat wil ik ook wle zo'n feestje, had het er toevallig vanmiddag nog met mijn vriendin overQlubtempo mag wat mij betreft echt wel terugkomen, zou er graag eens heen willen.
Promo @ Qlimax 2006quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:38 schreef de_huig het volgende:
en verder..bartman..nou is het mij een vraag hè, gewoon van man tot man..
Hoelang ben je nog van plan hier te staan? Met die poppenkast van je?
En dan wil ik als tweede even vragen, ik wil gewoon niet meer dat 'ie er morgen staat!
haha oke gelukkigquote:Op donderdag 23 september 2010 23:52 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nee, ik las het juist op Partyflock. Toen zag ik Ran-D lopen op Emporium, en aangezien ik het niet gek zou vinden als het echt zo zou zijn, heb ik even gevraagd hoe het nou zat
* eNGine10 meldtquote:Op donderdag 23 september 2010 22:33 schreef Baronpilsener het volgende:
Wie gaan er nu allemaal 2 okt naar fusion?
* Baronpilsener meldt.
Ik had het wellicht even een beetje moeten nuanceren vooruitquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:38 schreef de_huig het volgende:
niet eens, uiteraard was xq holland van de buitencategorie..maar kom op..'geen sfeer'? dat gaat echt te ver en dat weet je zelf ook wel ouwe azijnpisser![]()
" Wat heb ik nou verdomme gezegd, Stoephoer!"quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:38 schreef de_huig het volgende:
en verder..bartman..nou is het mij een vraag hè, gewoon van man tot man..
Hoelang ben je nog van plan hier te staan? Met die poppenkast van je?
En dan wil ik als tweede even vragen, ik wil gewoon niet meer dat 'ie er morgen staat!
hier kan ik me wel wat meer in vinden, maar toch blijf je een ouwe azijnpisser somsquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik had het wellicht even een beetje moeten nuanceren vooruitHet sfeertje is wel ok, maar zou zoveel beter kunnen vaak.. Neem Decibel de sfeer heel de dag wel ok, maar bij Acti op het eind was het ineens veel beter.
.
Zo goed dan?
ik word gewoon oudquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:51 schreef de_huig het volgende:
toch blijf je een ouwe azijnpisser soms![]()
Volgens mij zag ik je net ook bij die special voorbijkomen in Purplequote:Op dinsdag 21 september 2010 23:03 schreef T-Force het volgende:
Ik kreeg net een berichtje in mijn PM-box op Partyflock dat ik op de DefQon DVD sta tijdens de Purple-SpecialBen benieuwd
Jep. Ik zit het hele afgelopen festivalseizoen en vorig jaar ook al maar jaloers te kijken hoe iedereen naar leuke feestjes gaat waar ik nog steeds niet oud genoeg voor ben.quote:
Hm, Ik verwacht nooit veel van The Pitcher, maar hij verrast mij wel altijd, wellicht nu weer?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:32 schreef ElDani het volgende:
The Pitcher - Smack (CD)
Label:
WEB release: november 2010
Tracklist:
01. The Pitcher - Trigger
02. The Pitcher - La Nuit Noire
03. The Pitcher - Release Me
04. The Pitcher ft. Zany & DV8 - Fuck Hardstyle
05. The Pitcher - Savor Time
06. The Pitcher - Sky Rocket
07. The Pitcher & MC Renegade - Smack
08. The Pitcher & Slim Shore - This Is Who We Are
09. The Pitcher - Little Bitch
10. The Pitcher - Mad Killer
11. The Pitcher & Noisecontrollers - Shut Up
12. The Pitcher & B-Front - Noctus Noa
13. The Pitcher - Burn It
14. The Pitcher - Bangrindin' (Noisecontrollers Remix)
15. The Pitcher - Start Rocking (D-Block & S-Te-Fan Remix)
16. The Pitcher & Noisecontrollers - Cherish
17. D-Block & S-Te-Fan - Kingdom (The Pitcher Remix)
Ben wel benieuwd eigenlijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:32 schreef ElDani het volgende:
The Pitcher - Smack (CD)
Label:
Tracklist:
Geniale set toen, een van mijn eerste feestjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 07:14 schreef T-Force het volgende:
[..]
Promo @ Qlimax 2006![]()
Wat heb ik nou verdomme gezegd!? STOEPHOER!!
Waarschijnlijk omdat ze onder de indruk waren van Defqon, eerste keer voor hun op zo'n grote main en dan ook nog 's avonds. Is weinig dj's gegund.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Matig filmpje, alleen handtekeningen zetten en dan de intro van de set...
Decibel en Mysteryland waren geen grote mainstages?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:21 schreef poiuytr het volgende:
[..]
eerste keer voor hun op zo'n grote main
Ik verwacht weer eens een goed albumquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:32 schreef ElDani het volgende:
The Pitcher - Smack (CD)
Label:
Tracklist:
Doelde er meer op dat ze daar 's avonds draaide in plaats van overdag.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Decibel en Mysteryland waren geen grote mainstages?
[..]
Ik verwacht weer eens een goed album![]()
Na Fusion of Sound (Samen met Zany/Jowan) het 2e echte studioalbum van de heer Pollen toch?
* ReMcOrE gaat uiteraard ook, want HMHquote:Op donderdag 23 september 2010 22:33 schreef Baronpilsener het volgende:
Wie gaan er nu allemaal 2 okt naar fusion?
* Baronpilsener meldt.
presentquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:52 schreef haakon het volgende:
Vanavond:
22:00 - 23:00: Outsider
22:00 - 05:00: MC: Villain
23:00 - 00:00: Vecino
00:00 - 01:00: Solutio
00:00 - 01:00: The I's
01:00 - 02:00: Avio
02:00 - 03:30: B-Front
02:00 - 03:30: Frontliner
03:30 - 05:00: Evil Activities
ik vind hem heerlijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Deze komt me heel bekend voor. Qua opbouw en tonen....
Desalniettemin erg lekker
Psyko Punkz zijn officieel ge-skyrocket naar de top! Bizar!quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Matig filmpje, alleen handtekeningen zetten en dan de intro van de set...
Deze komt me heel bekend voor. Qua opbouw en tonen....
Desalniettemin erg lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |