hulde voor je gifjequote:Op donderdag 23 september 2010 15:41 schreef RiKe het volgende:
[..]
Om de paar meter een nieuwe rij subs!![]()
Bas uit alle hoeken en gaaateuhhhhhhh [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:08 schreef Quyxz_ het volgende:
Van kust tot kust, heb ik soldaten op hun post staan, die jou aan het injecteren zijn, met de hoge funk overdosis!
wat kan ik zeggen behalve GMTAquote:Op donderdag 23 september 2010 12:16 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Jaja.. En Ruffian was zeker de beste artiest van de hele avond. Qlimax heeft vorig jaar eigenlijk al laten zien dat het nog maar heel weinig met hardstyle te maken heeft. Zou me niets verbazen als het volgend jaar door TMF wordt uitgezonden
Ze hebben een heul mooi plafond?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hulde voor je gifje![]()
en meerdere rijen subs zou een oplossing kunnen zijn, maar om dat nou midden op de vloer neer te zetten is niet echt praktisch zeg maar
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:55 schreef T-Force het volgende:
Sowieso vind ik 2004-2007 de meest vette jaren qua Hardstyle. Ik zou het echt gruwelijk vinden als er een feest georganiseerd werd ter ere van die meesterlijke 4 jaar
De mensen maken de sfeer!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:16 schreef 16meter het volgende:
[..]
wat kan ik zeggen behalve GMTA
Heb het vorig jaar gezellig gehad met de mensen met wie ik was/tegenkwam en genoten van de show. Maar een sfeervol feest.. zeker niet.
Een voetbalstadion vergelijken met de HMHquote:Op donderdag 23 september 2010 14:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vergeleken met een HMH vond ik het niet wat![]()
en het was ook niet zo goed afgesteld, 2 passen naar links of rechts maakten soms een wereld van verschil...
Dit dus.....quote:Op donderdag 23 september 2010 18:07 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Een voetbalstadion vergelijken met de HMH_! Met het geluid was dit jaar op hardbass niets mis imo..
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
Remcore je moet het geluid van het gelredome niet vergelijken met de HMH dat is appels en peren vergelijken, het geluid op Hardbass afgelopen jaar was gewoon goed voor een stadion
ja, sorryquote:Op donderdag 23 september 2010 18:07 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Een voetbalstadion vergelijken met de HMH_! Met het geluid was dit jaar op hardbass niets mis imo..
Alien Intelligence: oei, die zal best dreunenquote:Op donderdag 23 september 2010 18:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
Alien intelligence -> klinkt interessant voor op een feest..
Music to be heard -> just another track
Dat weten ze zelf geloof ik nog niet eens, ook de mensen die er heen gaan weten het nietquote:Op donderdag 23 september 2010 18:39 schreef eNGine10 het volgende:
http://www.hard-dance-event.nl/home.html
Zag het op de Q-dance twitter maar heb niet echt een idee wat ik me erbij voor moet stellen. Een soort hardere dance beurs?![]()
Verder was ik wel van plan om naar Inshock Overdose in Boxmeer te gaan. Vorig jaar idd erg gezellig en werd door sommige dj's meer dan prima gedraaid.Alleen was het daar wel behoorlijk heet toen maar goed.
Q-Base 2007 was idd een heldenfeestje, en ook gelijk mn eerste echtequote:Op donderdag 23 september 2010 13:55 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik was daar niet![]()
Nondejuuu wat wou ik al graag naar die feesten maar mijn leeftijd zat toen echt niet mee. En nu baal ik daar nog steeds van. Van de Qlimax 2006 DVD krijg ik kippenvel, Q-Base 2007-livesets zijn niet normaal fijn!
Sowieso vind ik 2004-2007 de meest vette jaren qua Hardstyle. Ik zou het echt gruwelijk vinden als er een feest georganiseerd werd ter ere van die meesterlijke 4 jaar
Srysly?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:45 schreef Gezicht het volgende:
* Gezicht meldt zich.
Oh wacht, ik ben niet oud genoeg.
Zou dolgraag willen gaan maar verhuizen is duurquote:Op donderdag 23 september 2010 22:33 schreef Baronpilsener het volgende:
Wie gaan er nu allemaal 2 okt naar fusion?
Nee, ik las het juist op Partyflock. Toen zag ik Ran-D lopen op Emporium, en aangezien ik het niet gek zou vinden als het echt zo zou zijn, heb ik even gevraagd hoe het nou zatquote:Op donderdag 23 september 2010 08:58 schreef Sethje het volgende:Haha jij was toch niet die droeftoeter die toen onder het feest ging posten: hier heeft ran-d gehoorsbeschadiging opgelopen...
Daarom hingen er toch speakers van voor tot aan achter? Om de zeg 10 meter(?) hingen speakers..quote:Op donderdag 23 september 2010 15:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
in zo'n grote betonnen hal als het Gelredome is gewoon geen goed geluid neer te zetten... als je in het midden boxen ophangt, zodat het toch achterin het stadion komt, is dat een oplossing; maar bass hoor/voel je dan niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |