abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86752094
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:41 schreef RiKe het volgende:

[..]

Om de paar meter een nieuwe rij subs! *O*
Bas uit alle hoeken en gaaateuhhhhhhh [ afbeelding ]
hulde voor je gifje :7 _O_

en meerdere rijen subs zou een oplossing kunnen zijn, maar om dat nou midden op de vloer neer te zetten is niet echt praktisch zeg maar :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_86752966
Van kust tot kust, heb ik soldaten op hun post staan, die jou aan het injecteren zijn, met de hoge funk overdosis!
gr gr
pi_86753108
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:08 schreef Quyxz_ het volgende:
Van kust tot kust, heb ik soldaten op hun post staan, die jou aan het injecteren zijn, met de hoge funk overdosis!
O+ *; O+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_86753303
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:16 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Jaja.. En Ruffian was zeker de beste artiest van de hele avond. Qlimax heeft vorig jaar eigenlijk al laten zien dat het nog maar heel weinig met hardstyle te maken heeft. Zou me niets verbazen als het volgend jaar door TMF wordt uitgezonden :')
wat kan ik zeggen behalve GMTA ;)

Heb het vorig jaar gezellig gehad met de mensen met wie ik was/tegenkwam en genoten van de show. Maar een sfeervol feest.. zeker niet.
pi_86753878
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:45 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

hulde voor je gifje :7 _O_

en meerdere rijen subs zou een oplossing kunnen zijn, maar om dat nou midden op de vloer neer te zetten is niet echt praktisch zeg maar :+
Ze hebben een heul mooi plafond?
Daar hangen ze de array speakers ook aan op ;)
En sja....als dat dat een artiest van Gordon formaat kan houden, dan die tientallen speakers/subs ook wel! :+
pi_86753937
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:55 schreef T-Force het volgende:

Sowieso vind ik 2004-2007 de meest vette jaren qua Hardstyle. Ik zou het echt gruwelijk vinden als er een feest georganiseerd werd ter ere van die meesterlijke 4 jaar _O_
_O_
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_86753945
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:16 schreef 16meter het volgende:

[..]

wat kan ik zeggen behalve GMTA ;)

Heb het vorig jaar gezellig gehad met de mensen met wie ik was/tegenkwam en genoten van de show. Maar een sfeervol feest.. zeker niet.
De mensen maken de sfeer!
Het feest is geen feest als iedereen maar met een :( hoofd rond blijft lopen ;)
Dan kan het net zo goed een begravenis kunnen zijn met heel veel achtergrond herrie :P
  donderdag 23 september 2010 @ 17:04:25 #58
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_86755281
Was vorig jaar op Qlimax toch echt zoeken naar goede sfeer vond ik...
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_86757573
Qlimax en sfeer is al jaren geen paar meer. Vorig jaar was qua decor echt machtig, maar muzikaal de zwakste waar ik ben geweest. Qlimax 2006 staat nog steeds als absoluut hoogtepunt qua qlimaxen O+

Sowieso sfeer op grote hardstyle feesten :X 9 van de 10 keer is het er niet of nauwelijks.
Noemenswaardige uitzondering was XQ Holland, maar zo zou het eigenlijk altijd moeten zijn in mijn ogen.

Remcore je moet het geluid van het gelredome niet vergelijken met de HMH dat is appels en peren vergelijken, het geluid op Hardbass afgelopen jaar was gewoon goed voor een stadion :Y

@ T-force: Dat wil ik ook wle zo'n feestje, had het er toevallig vanmiddag nog met mijn vriendin over ^O^ Qlubtempo mag wat mij betreft echt wel terugkomen, zou er graag eens heen willen.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  donderdag 23 september 2010 @ 18:07:32 #60
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_86757612
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:44 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

vergeleken met een HMH vond ik het niet wat :N -O- en het was ook niet zo goed afgesteld, 2 passen naar links of rechts maakten soms een wereld van verschil...
Een voetbalstadion vergelijken met de HMH :')_! Met het geluid was dit jaar op hardbass niets mis imo..
There is no rehab for stupidity.
  donderdag 23 september 2010 @ 18:10:30 #61
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_86757716
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:07 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Een voetbalstadion vergelijken met de HMH :')_! Met het geluid was dit jaar op hardbass niets mis imo..
Dit dus.....

Hoewel de sfeer wel matig was, veel guido's en wazige lui.... maar dat heb je automatisch bij iets massaals, sfeer is altijd moeilijk itt 'kleiner' waar t veel makkelijker is iedereen mee te krijgen..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_86757983
Alien intelligence -> klinkt interessant voor op een feest..
Music to be heard -> just another track
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_86758664
http://www.hard-dance-event.nl/home.html

Zag het op de Q-dance twitter maar heb niet echt een idee wat ik me erbij voor moet stellen. Een soort hardere dance beurs? :D

Verder was ik wel van plan om naar Inshock Overdose in Boxmeer te gaan. Vorig jaar idd erg gezellig en werd door sommige dj's meer dan prima gedraaid. ^O^ Alleen was het daar wel behoorlijk heet toen maar goed.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_86758828
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
Remcore je moet het geluid van het gelredome niet vergelijken met de HMH dat is appels en peren vergelijken, het geluid op Hardbass afgelopen jaar was gewoon goed voor een stadion :Y
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:07 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

ja, sorry :@ als ik teruglees, klinkt het ook wel erg krom :+

quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
Alien intelligence -> klinkt interessant voor op een feest..
Music to be heard -> just another track
Alien Intelligence: oei, die zal best dreunen :9
Music To Be Heard: prima track ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_86760747
Kaartje Fusion in de pocket.

Ga met de auto heen maar dat is eigenlijk voor het eerst. Wat is het makkelijkst met parkeren, gewoon onder de Arena?
pi_86763613
Wil ook naar fusion!

Morgen stufi en kijken of ik 100 eu bij elkaar kan sprokkelen. (kaartje en drank)
pi_86765399
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:39 schreef eNGine10 het volgende:
http://www.hard-dance-event.nl/home.html

Zag het op de Q-dance twitter maar heb niet echt een idee wat ik me erbij voor moet stellen. Een soort hardere dance beurs? :D

Verder was ik wel van plan om naar Inshock Overdose in Boxmeer te gaan. Vorig jaar idd erg gezellig en werd door sommige dj's meer dan prima gedraaid. ^O^ Alleen was het daar wel behoorlijk heet toen maar goed.
Dat weten ze zelf geloof ik nog niet eens, ook de mensen die er heen gaan weten het niet :P Je moet het geloof ik meer zien als een soort networkingevent ofzo met een aantal seminars en presentaties etc. En borrelen op Q zn kosten :) Het is volgens mij meer wat voor de mensen achter de scene.

Ik weet nog niet of het voor mij interessant is om er heen te gaan. Ik zie nog wel :) Wie weet is het wat voor Seth?

quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:55 schreef T-Force het volgende:

[..]

Ik was daar niet :'( -O- Nondejuuu wat wou ik al graag naar die feesten maar mijn leeftijd zat toen echt niet mee. En nu baal ik daar nog steeds van. Van de Qlimax 2006 DVD krijg ik kippenvel, Q-Base 2007-livesets zijn niet normaal fijn!
Sowieso vind ik 2004-2007 de meest vette jaren qua Hardstyle. Ik zou het echt gruwelijk vinden als er een feest georganiseerd werd ter ere van die meesterlijke 4 jaar _O_
Q-Base 2007 was idd een heldenfeestje, en ook gelijk mn eerste echte O+ Eigenlijk zou Q gewoon met Qlassic moeten komen :) In de HMH of in de Hemkade ofzo, niet te groot, puur voor de liefhebbers. Als er een tijd is waar ze open voor zoiets zouden staan zou het wss nu zijn :) Ik geloof toen met die rant van GHF dat 1 van de Q mensen ook gezegd heeft dat ze misschien weer eens naar 1 van hun oude kleine conceptjes konden kijken. Het is de laatste maanden opvallend wat voor draai ze hebben gemaakt vergeleken met een jaar eerder en hoeveel opener ze staan. Zou dat er iets mee te maken hebben dat behalve hun top concepten als Defqon en Qlimax die op de massa draaien dat de verkopen terug lopen?

[ Bericht 40% gewijzigd door StM op 23-09-2010 21:08:14 ]
  donderdag 23 september 2010 @ 22:33:43 #68
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_86770388
Wie gaan er nu allemaal 2 okt naar fusion?

* Baronpilsener meldt.
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
  donderdag 23 september 2010 @ 22:43:31 #69
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_86770897
* em-dee-em-aa meldt zich voor Fusion
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
pi_86770989
* Gezicht meldt zich.

Oh wacht, ik ben niet oud genoeg. :'(
Flesje bier
  donderdag 23 september 2010 @ 23:22:46 #71
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_86772491
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:45 schreef Gezicht het volgende:
* Gezicht meldt zich.

Oh wacht, ik ben niet oud genoeg. :'(
Srysly? :P
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_86773234
* ElDani is van de partij op Fusion

Ik hou me ook aanbevolen voor te veel bestelde Qlimax kaarten..
Mixes onder de naam Khadber
  donderdag 23 september 2010 @ 23:51:40 #73
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_86773559
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:33 schreef Baronpilsener het volgende:
Wie gaan er nu allemaal 2 okt naar fusion?
Zou dolgraag willen gaan maar verhuizen is duur :'(
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_86773583
quote:
Op donderdag 23 september 2010 08:58 schreef Sethje het volgende:Haha jij was toch niet die droeftoeter die toen onder het feest ging posten: hier heeft ran-d gehoorsbeschadiging opgelopen...
Nee, ik las het juist op Partyflock. Toen zag ik Ran-D lopen op Emporium, en aangezien ik het niet gek zou vinden als het echt zo zou zijn, heb ik even gevraagd hoe het nou zat ;)
pi_86773885
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:36 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

in zo'n grote betonnen hal als het Gelredome is gewoon geen goed geluid neer te zetten... als je in het midden boxen ophangt, zodat het toch achterin het stadion komt, is dat een oplossing; maar bass hoor/voel je dan niet meer.
Daarom hingen er toch speakers van voor tot aan achter? Om de zeg 10 meter(?) hingen speakers..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')