abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86742858
Tvp tvp tvp tvp :Y)

Tickets binnen :9~

Alleen jammer van D-Block & S-te-Fan :')

En overmorgen Qlimax tickets proberen te scoren :D :Y)

[ Bericht 44% gewijzigd door eQuaL op 23-09-2010 11:32:32 ]
pi_86743128
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:27 schreef eQuaL het volgende:
Dat wordt echt weer knijpen met de billen zo spannend...zeker nu ze alleen paylogic gebruiken en ik geen paylogic account heb en je ook niet van te voren een account aan kan maken :')
  donderdag 23 september 2010 @ 11:45:41 #28
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_86743472
Ik ga misschien ook dit jaar naar Qlimax, moet er toch een keertje geweest zijn :D.
There is no rehab for stupidity.
pi_86743550
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:27 schreef eQuaL het volgende:
ik sla, na 2009, ook de editie van dit jaar maar over...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 23 september 2010 @ 11:50:16 #30
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_86743624
Ik vond 2009 wel vet, maar het was het nét niet..
Kan er aan hebben gelegen dat een kameraad van me mee was die het 'een keer mee wou maken', en helemaal niet van die muziek houdt.
Maar ik heb me toen wel prima vermaakt, maar Defqon was veel mooier :P
The Outside Agency
pi_86743964
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:50 schreef haakon het volgende:
Ik vond 2009 wel vet, maar het was het nét niet..
Kan er aan hebben gelegen dat een kameraad van me mee was die het 'een keer mee wou maken', en helemaal niet van die muziek houdt.
Maar ik heb me toen wel prima vermaakt, maar Defqon was veel mooier :P
Ik vond Qlimax 2009 juist geweldig...hele dikke show en sfeer!
Defqon van dit jaar?
Man daar was nauwelijks show (behalve bij het afsluitende nummer, man wat een lasers! :o :D )....die mainstage was echt een aanfluiting hoor :X
  donderdag 23 september 2010 @ 12:16:39 #32
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_86744529
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:00 schreef RiKe het volgende:
Ik vond Qlimax 2009 juist geweldig...hele dikke show en sfeer!
Jaja.. En Ruffian was zeker de beste artiest van de hele avond. Qlimax heeft vorig jaar eigenlijk al laten zien dat het nog maar heel weinig met hardstyle te maken heeft. Zou me niets verbazen als het volgend jaar door TMF wordt uitgezonden :')
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_86744705
de sfeer en de drukte zijn inderdaad dikke minpunten voor mij... als dat gecompenseerd zou worden door een (naar mijn mening) dikke line-up en goed geluid , zou ik gaan twijfelen. maar aangezien de line-up meestal niet super verrassend is en het geluid na een aantal dramatische jaren eindelijk weer een redelijk niveau haalt, ga ik geen 60+ euro uitgeven voor dit feestje :N

m.b.t. het geluid; HardBass 2009 en 2010 waren niet denderend qua geluid, dus neem aan dat dat bij Qlimax ook niet het geval was!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 23 september 2010 @ 12:22:23 #34
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_86744735
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:16 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Jaja.. En Ruffian was zeker de beste artiest van de hele avond. Qlimax heeft vorig jaar eigenlijk al laten zien dat het nog maar heel weinig met hardstyle te maken heeft. Zou me niets verbazen als het volgend jaar door TMF wordt uitgezonden :')
hahaha :D
ja show was zoals altijd erg vet, maar ik had na het feest wel gelijk een idee van: dit is voorlopig wel de laatste qlimax geweest voor mij. En ik geloof ook niet dat iemand in mijn naaste omgeving moeite gaat doen om kaarten te regelen :p

Overigens nog mensen hier die er over denken om naar Try Before You Die te gaan? prima lijn als je het mij vraagt:
B-Front
D-Block & S-te-Fan
Pato
Ran-D
Tatanka
Zatox
Live: Crypsis
Live: Donkey Rollers
MC: Da Syndrome

en buiten dit ook nog hardcore in een andere zaal..

ben paar jaar terug voor het laatst in de time out geweest en wat ik me herinner was het geluid toen echt kut met peren. Iemand ervaring hoe het tegenwoordig is daar?
The only limit is your own imagination
pi_86744886
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:22 schreef de_huig het volgende:
Overigens nog mensen hier die er over denken om naar Try Before You Die te gaan?

ben paar jaar terug voor het laatst in de time out geweest en wat ik me herinner was het geluid toen echt kut met peren. Iemand ervaring hoe het tegenwoordig is daar?
de avond erna personeelsfeest + de reisafstand = no go voor mij :P

en het geluid is inderdaad niet echt top, wel hard maar totaal niet zuiver (wat ik me herinnere van mijn eigen ervaringen)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 23 september 2010 @ 12:31:50 #36
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_86745077
+ allemaal kids van 16 in die tent
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_86745648
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:22 schreef de_huig het volgende:

[..]

hahaha :D
ja show was zoals altijd erg vet, maar ik had na het feest wel gelijk een idee van: dit is voorlopig wel de laatste qlimax geweest voor mij. En ik geloof ook niet dat iemand in mijn naaste omgeving moeite gaat doen om kaarten te regelen :p

Overigens nog mensen hier die er over denken om naar Try Before You Die te gaan? prima lijn als je het mij vraagt:
B-Front
D-Block & S-te-Fan
Pato
Ran-D
Tatanka
Zatox
Live: Crypsis
Live: Donkey Rollers
MC: Da Syndrome

en buiten dit ook nog hardcore in een andere zaal..

Eergister nog besloten met mijn stampmaatje uit Den Haag richting Gemert te gaan... Dus deze gaat 'm blijkbaar worden :P
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_86745876
Hijs nu legaal te downloaden via de Ran-D Site.

Ran-D - Pas Americano
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_86746385
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hijs nu legaal te downloaden via de Ran-D Site.

Ran-D - Pas Americano
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog gefeliciteerd man oude rakker ! *O*
Partyagenda;
Outdated....
pi_86747190
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:16 schreef NLS04 het volgende:
Ik vond de sfeer op Qlimax ook uitstekend :@ Ben ik nu een TMF-kut? :+

Verder is de Time-Out echt een kuttent! Geluid waar je oren pijn van doen (zoooo onzuiver) en kids van 16 inderdaad. Maar die line-up is echt wel lekker hoor :D

* T-Force luistert Tatanka @ Q-Base 2007 O+
Waarom hoor ik Tat & Zat - Gold medley with strange nooit meer :(

[ Bericht 4% gewijzigd door T-Force op 23-09-2010 13:51:36 ]
  donderdag 23 september 2010 @ 13:51:18 #41
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_86747798
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:34 schreef T-Force het volgende:

[..]
* T-Force luistert Tatanka @ Q-Base 2007 O+

Heerlijke set was dat toen ^O^ Om vervolgens setje daarna door te beuken met Activator O+
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_86747955
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Heerlijke set was dat toen ^O^ Om vervolgens setje daarna door te beuken met Activator O+
Ik was daar niet :'( -O- Nondejuuu wat wou ik al graag naar die feesten maar mijn leeftijd zat toen echt niet mee. En nu baal ik daar nog steeds van. Van de Qlimax 2006 DVD krijg ik kippenvel, Q-Base 2007-livesets zijn niet normaal fijn!
Sowieso vind ik 2004-2007 de meest vette jaren qua Hardstyle. Ik zou het echt gruwelijk vinden als er een feest georganiseerd werd ter ere van die meesterlijke 4 jaar _O_
pi_86749079
Ik kwam deze tegen op het internet, echt wat een heerlijk track:D:D.
Cover van We No Speak Americano is erg goed gelukt:D

_O_ *O*
  donderdag 23 september 2010 @ 14:29:06 #44
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_86749138
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:27 schreef ThomasKuiper het volgende:

_O_ *O*
kijk eens een paar posts boven je :')
kameraad van me zie je daar wel op 1.30 :)
The Outside Agency
pi_86749145
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:27 schreef ThomasKuiper het volgende:

_O_ *O*
EDIT: Haakon was te snel :(
pi_86749408
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:21 schreef ReMcOrE het volgende:
m.b.t. het geluid; HardBass 2009 en 2010 waren niet denderend qua geluid, dus neem aan dat dat bij Qlimax ook niet het geval was!
Hardbass 2010? Daar was toch iedereen juist heel enthousiast over?

Ik ben zelf alleen op 2010 geweest, niet de jaren ervoor, dus kan helaas niet zeggen of het beter/slechter is geworden, maar vond het geluid daar prima *O*
pi_86749655
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:37 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Hardbass 2010? Daar was toch iedereen juist heel enthousiast over?

Ik ben zelf alleen op 2010 geweest, niet de jaren ervoor, dus kan helaas niet zeggen of het beter/slechter is geworden, maar vond het geluid daar prima *O*
vergeleken met een HMH vond ik het niet wat :N -O- en het was ook niet zo goed afgesteld, 2 passen naar links of rechts maakten soms een wereld van verschil...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_86751478
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:44 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

vergeleken met een HMH vond ik het niet wat :N -O- en het was ook niet zo goed afgesteld, 2 passen naar links of rechts maakten soms een wereld van verschil...
Dan stond ik blijkbaar steeds op de juiste plaats :P
pi_86751689
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Dan stond ik blijkbaar steeds op de juiste plaats :P
in zo'n grote betonnen hal als het Gelredome is gewoon geen goed geluid neer te zetten... als je in het midden boxen ophangt, zodat het toch achterin het stadion komt, is dat een oplossing; maar bass hoor/voel je dan niet meer.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_86751898
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:36 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

in zo'n grote betonnen hal als het Gelredome is gewoon geen goed geluid neer te zetten... als je in het midden boxen ophangt, zodat het toch achterin het stadion komt, is dat een oplossing; maar bass hoor/voel je dan niet meer.
Om de paar meter een nieuwe rij subs! *O*
Bas uit alle hoeken en gaaateuhhhhhhh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')