Dat wordt echt weer knijpen met de billen zo spannend...zeker nu ze alleen paylogic gebruiken en ik geen paylogic account heb en je ook niet van te voren een account aan kan makenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:27 schreef eQuaL het volgende:
En overmorgen Qlimax tickets proberen te scoren![]()
![]()
ik sla, na 2009, ook de editie van dit jaar maar over...quote:Op donderdag 23 september 2010 11:27 schreef eQuaL het volgende:
En overmorgen Qlimax tickets proberen te scoren![]()
![]()
Ik vond Qlimax 2009 juist geweldig...hele dikke show en sfeer!quote:Op donderdag 23 september 2010 11:50 schreef haakon het volgende:
Ik vond 2009 wel vet, maar het was het nét niet..
Kan er aan hebben gelegen dat een kameraad van me mee was die het 'een keer mee wou maken', en helemaal niet van die muziek houdt.
Maar ik heb me toen wel prima vermaakt, maar Defqon was veel mooier
Jaja.. En Ruffian was zeker de beste artiest van de hele avond. Qlimax heeft vorig jaar eigenlijk al laten zien dat het nog maar heel weinig met hardstyle te maken heeft. Zou me niets verbazen als het volgend jaar door TMF wordt uitgezondenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:00 schreef RiKe het volgende:
Ik vond Qlimax 2009 juist geweldig...hele dikke show en sfeer!
hahahaquote:Op donderdag 23 september 2010 12:16 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Jaja.. En Ruffian was zeker de beste artiest van de hele avond. Qlimax heeft vorig jaar eigenlijk al laten zien dat het nog maar heel weinig met hardstyle te maken heeft. Zou me niets verbazen als het volgend jaar door TMF wordt uitgezonden
de avond erna personeelsfeest + de reisafstand = no go voor mijquote:Op donderdag 23 september 2010 12:22 schreef de_huig het volgende:
Overigens nog mensen hier die er over denken om naar Try Before You Die te gaan?
ben paar jaar terug voor het laatst in de time out geweest en wat ik me herinner was het geluid toen echt kut met peren. Iemand ervaring hoe het tegenwoordig is daar?
Eergister nog besloten met mijn stampmaatje uit Den Haag richting Gemert te gaan... Dus deze gaat 'm blijkbaar wordenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:22 schreef de_huig het volgende:
[..]
hahaha![]()
ja show was zoals altijd erg vet, maar ik had na het feest wel gelijk een idee van: dit is voorlopig wel de laatste qlimax geweest voor mij. En ik geloof ook niet dat iemand in mijn naaste omgeving moeite gaat doen om kaarten te regelen :p
Overigens nog mensen hier die er over denken om naar Try Before You Die te gaan? prima lijn als je het mij vraagt:
B-Front
D-Block & S-te-Fan
Pato
Ran-D
Tatanka
Zatox
Live: Crypsis
Live: Donkey Rollers
MC: Da Syndrome
en buiten dit ook nog hardcore in een andere zaal..
ben paar jaar terug voor het laatst in de time out geweest en wat ik me herinner was het geluid toen echt kut met peren. Iemand ervaring hoe het tegenwoordig is daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hijs nu legaal te downloaden via de Ran-D Site.
Ran-D - Pas AmericanoNog gefeliciteerd man oude rakker !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Partyagenda;
Outdated....
Ik vond de sfeer op Qlimax ook uitstekendquote:Op donderdag 23 september 2010 12:16 schreef NLS04 het volgende:
Jaja.. En Ruffian was zeker de beste artiest van de hele avond. Qlimax heeft vorig jaar eigenlijk al laten zien dat het nog maar heel weinig met hardstyle te maken heeft. Zou me niets verbazen als het volgend jaar door TMF wordt uitgezonden
Heerlijke set was dat toenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
* T-Force luistert Tatanka @ Q-Base 2007![]()
Ik was daar nietquote:Op donderdag 23 september 2010 13:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Heerlijke set was dat toenOm vervolgens setje daarna door te beuken met Activator
kijk eens een paar posts boven jequote:Op donderdag 23 september 2010 14:27 schreef ThomasKuiper het volgende:
Ik kwam deze tegen op het internet, echt wat een heerlijk track:D:D.
Cover van We No Speak Americano is erg goed gelukt:D
![]()
EDIT: Haakon was te snelquote:Op donderdag 23 september 2010 14:27 schreef ThomasKuiper het volgende:
Ik kwam deze tegen op het internet, echt wat een heerlijk track:D:D.
Cover van We No Speak Americano is erg goed gelukt:D
![]()
Hardbass 2010? Daar was toch iedereen juist heel enthousiast over?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:21 schreef ReMcOrE het volgende:
m.b.t. het geluid; HardBass 2009 en 2010 waren niet denderend qua geluid, dus neem aan dat dat bij Qlimax ook niet het geval was!
vergeleken met een HMH vond ik het niet watquote:Op donderdag 23 september 2010 14:37 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hardbass 2010? Daar was toch iedereen juist heel enthousiast over?
Ik ben zelf alleen op 2010 geweest, niet de jaren ervoor, dus kan helaas niet zeggen of het beter/slechter is geworden, maar vond het geluid daar prima![]()
Dan stond ik blijkbaar steeds op de juiste plaatsquote:Op donderdag 23 september 2010 14:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vergeleken met een HMH vond ik het niet wat![]()
en het was ook niet zo goed afgesteld, 2 passen naar links of rechts maakten soms een wereld van verschil...
in zo'n grote betonnen hal als het Gelredome is gewoon geen goed geluid neer te zetten... als je in het midden boxen ophangt, zodat het toch achterin het stadion komt, is dat een oplossing; maar bass hoor/voel je dan niet meer.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dan stond ik blijkbaar steeds op de juiste plaats
Om de paar meter een nieuwe rij subs!quote:Op donderdag 23 september 2010 15:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
in zo'n grote betonnen hal als het Gelredome is gewoon geen goed geluid neer te zetten... als je in het midden boxen ophangt, zodat het toch achterin het stadion komt, is dat een oplossing; maar bass hoor/voel je dan niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |