quote:Op donderdag 23 september 2010 10:22 schreef Qwea het volgende:Als ze je antwoord geven dat dit geen goud is, eisen dat ze de ketting terug sturen. Daarna op de ketting "Goud" schrijven en weer naar hun sturen
"Ja HET IS GEEN GOUD"
-Hoezo, het staat er toch op?
Haha ja of je krijgt je ketting platgestampt terug met 50cent erbijquote:Op donderdag 23 september 2010 10:22 schreef Qwea het volgende:
Als ze je antwoord geven dat dit geen goud is, eisen dat ze de ketting terug sturen. Daarna op de ketting "Goud" schrijven en weer naar hun sturen
"Ja HET IS GEEN GOUD"
-Hoezo, het staat er toch op?
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:23 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb ook een setje besteld. Ik zag gister een goudvis in de vijver met een schimmelinfectie, dus die is al stervende, kijken of ik em krijg gevangen
Leeg blikje GoldenPower bij voegen denk ik
Ik heb ook een setje besteld. Ik zag gister een goudvis in de vijver met een schimmelinfectie, dus die is al stervende, kijken of ik em krijg gevangen
Doen.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:00 schreef Jimbo het volgende:
ook een aangevraagd. Morgen maar eens kijken wat goud gespoten wordt en erheen gaat.
is stront goud te spuiten ?
Haha!quote:Op donderdag 23 september 2010 11:23 schreef Ivo1986 het volgende:
Wat willen ze doen dan? De Postalgold Knokploeg sturen?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:19 schreef Zwappel het volgende:
Ik doe mee, maar hebben ze je adresgegevens dan niet?
En kunnen ze er iets mee?
Dan komt die vent uit de reclame elke dag om 4:50 trolololololo zingenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wat willen ze doen dan? De Postalgold Knokploeg sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |