Dat dus een matige holoquote:Op woensdag 22 september 2010 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die foto is wel fel in de zon hoor, in het echt valt ie dik tegen
Agree. Toen bij Joysa gezien, vond de holo beetje tegenvallen, ik vind de kaleidoscopes mooier qua holo, nfu oh natuurlijk ookquote:Op woensdag 22 september 2010 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die foto is wel fel in de zon hoor, in het echt valt ie dik tegen
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:07 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wat kost een potje als je dat naar mij zou sturen?En zou je kunnen kijken voor de blauwe kleur "fancy" ?
ik vind 'm tof hoor.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:49 schreef tliciouz het volgende:
Dudes. Laat mij ook eens blij zijn met mijn aller eerste matige holo.
is het heel erg als ik zeg dat ik daar nooit op let?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:50 schreef Killditzie het volgende:
Ik hoor wel veel goede dingen over Sally Hansen, dus het is vast het proberen waard. Ze testen alleen op dieren
Het kleurtje is sowieso tof. Paarsquote:Op woensdag 22 september 2010 15:49 schreef tliciouz het volgende:
miracle growth toch ofzo? mijn nagels zijn kneiterhard dus ik weet het niet echt, heb het wel vaker langs zien komen idd!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:47 schreef Mirjam het volgende:
ik vroeg laatst wat nou een goeie nagelverharderkuur was, maar kreeg niet echt een reactie, klopt het nou dat dat die sally hansen hard as nails ofzo was?
Geen zin in... maar ik vrees dat ik zo toch wel in slaap val....quote:
Dat jij m tof vindt mag wel, ik vind m ook leuk!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:49 schreef tliciouz het volgende:
oh, was dat voor mij?quote:
2 postzegels en bubbelvlop, is iets van 1,30quote:Op woensdag 22 september 2010 15:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, was dat voor mij?
sorry, niet gezien.
euhm, P2 fancy dus?
en wat kost het om op te sturen? euhm, anderhalve euro ofzo?
bubbelenvelop + wat postzegels?
nee, da's geen anderhalve euro, minder
Ik vind dat best mee vallenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat jij m tof vindt mag wel, ik vind m ook leuk!
Alleen een beetje stom als Cyntia m koopt omdat hij op die foto super holo lijkt. Dikke tegenvaller als je m dan binnen krijgt
Dat kanquote:Op woensdag 22 september 2010 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
met een nagelverharderkuur, kun je daar overheen lakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |