HADOUKEN!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
HAJIME!
Ik heb serieus op judo gezeten
Gast aftershave is voor na het scheren omdat er dingen in zitten die je huid helpen te herstellen na het scheren en dit dat alles. Eau de toilette niet. Klaar.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja die naam verandert toch niet eens omdat je het op een ander moment op doet![]()
Keukenpapier wordt toch ook niet ineens wcpapier als je het gebruikt om je reet af te vegen ipv een tafel?
Ha, vandaar!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
HAJIME!
Ik heb serieus op judo gezeten
Het is wel anders als je het aanziet denk ikquote:Op woensdag 22 september 2010 15:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ha, vandaar!
De rest vind ik wel heel mooi, maar die is ietwat discutabel.
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:58 schreef Maisnon het volgende:
SHORYUKEN
Ik heb serieus op street fighter gezeten
Oke. En ik heb eau de toilette. Klaar.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gast aftershave is voor na het scheren omdat er dingen in zitten die je huid helpen te herstellen na het scheren en dit dat alles. Eau de toilette niet. Klaar.
Echt hé.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Serieus. "JA HIHI EAU DE TOILETTE PRIKT ZO NA HET SCHEREN MAAR WAAROM IS HET DAN NIET HETZELFDE ALS AFTERSHAVE?!?!?!"
Ja ik heb best veel street figher achtige spellen gespeeldquote:
Ja ik begin toch: eau de toilette op doen na het scherenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Serieus. "JA HIHI EAU DE TOILETTE PRIKT ZO NA HET SCHEREN MAAR WAAROM IS HET DAN NIET HETZELFDE ALS AFTERSHAVE?!?!?!"
maar dat wil hij zelf denk ik niet. Want mensen hebben een te hoge verwachting er vanquote:Op woensdag 22 september 2010 15:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik wil Johan bij Ajax aan het werk zien
Cruijff wil nog steeds instappen bij Ajaxquote:Op woensdag 22 september 2010 16:02 schreef wise het volgende:
[..]
maar dat wil hij zelf denk ik niet. Want mensen hebben een te hoge verwachting er van
Playboy.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:04 schreef MouzurX het volgende:
Trouwens maisnon is best aardig, enorm talentvol: dj, speelt instrumenten, kan goed tekenen én goed vechten én speelde street fighter, niet lelijk...
... how you doin'?
Hij wil wel, maar dan moet iedereen die er nu zit eruit. Never gonna happen.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:02 schreef wise het volgende:
[..]
maar dat wil hij zelf denk ik niet. Want mensen hebben een te hoge verwachting er van
raar, want oranje heeft hij altijd van zich af gehoudenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Cruijff wil nog steeds instappen bij Ajax
ALS HET OP DE FP STAAT IS HET WAAR
Nee ik denk ook niet dat hij dat wil.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:02 schreef wise het volgende:
[..]
Ajax is zijn liefde.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:04 schreef wise het volgende:
[..]
raar, want oranje heeft hij altijd van zich af gehouden
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:04 schreef MouzurX het volgende:
Trouwens maisnon is best aardig, enorm talentvol: dj, speelt instrumenten, kan goed tekenen én goed vechten én speelde street fighter, niet lelijk...
... how you doin'?
Uhu, ik ben ook trots. Bedankt voor het wel normaal reageren.quote:
Ja gast maak je moves dan.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Next.
Ik heb sowieso al dibs op haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |