Ik zie het probleem niet?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:27 schreef Sok. het volgende:
ook zo geniaal i de pauze net. kwamen we een groep meisjes tegen en 1 zag er best leuk uit.. dus ik zeg 'daar ken ik wel een truukje op', klasgenoot kende haar wel en kijkt me aan en zegt 'dude, ze is 13 ofzo'
quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gratis coke en wilde seks, ben je homo ofzo?
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik wil triootje met jou en haar.
ZAL ZE GAAN VOOR DE LUST OF DE LIEFDE? BLIJF KIJKEN, TOT NA DE RECLAME!quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Echt? Zou jij ermee kunnen leven om een deel van je aandacht níet aan Allure te gevenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja hoor, no problemquote:Op woensdag 22 september 2010 15:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Echt? Zou jij ermee kunnen leven om een deel van je aandacht níet aan Allure te geven?!
quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Echt? Zou jij ermee kunnen leven om een deel van je aandacht níet aan Allure te geven?!
quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Daar sta ik even van te kijken hoor. Wajoo.
Daar stem ik gewoon mijn hele dagprogramma op af. Wat kan ik daar van genietenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kijk jij daar ook altijd naar?
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kijk jij daar ook altijd naar?
Zou jij elke dame minstens 2 knoopjes laten los doen!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:43 schreef Maisnon het volgende:
Als ik de baas zou zijn van het journaal
Ja vooral qua toetjes enzo.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar stem ik gewoon mijn hele dagprogramma op af. Wat kan ik daar van genieten![]()
.
metingen uitvoeren jeweet.quote:
Aftershave helpt de huid te herstellen na het scheren, hence the name.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
metingen uitvoeren jeweet.
Maare vertel het precieze verschil dan tussen "aftershave" en "eau de toilette?
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:47 schreef Salatrel het volgende:
eau de toilette klinkt als iets wat uit de wc komt
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:47 schreef Salatrel het volgende:
eau de toilette klinkt als iets wat uit de wc komt
Dus dan bedoel ik nog steeds: eau de toilette.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Aftershave helpt de huid te herstellen na het scheren, hence the name.
flauwquote:Op woensdag 22 september 2010 15:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
eau = water
toilet = plee
??
eindresultaat: pleewater
Wil je het niet snappen of ben je gewoon dom?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dus dan bedoel ik nog steeds: eau de toilette.
wacht wat?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dus dan bedoel ik nog steeds: eau de toilette.
Ik heb ineens een beeld van je, mooi hoor!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:51 schreef Maisnon het volgende:
Hehe ik heb toch nog bij de H&M besteld
[ afbeelding ]
Minus de 3 dingen die niet op voorraad waren en pas laat kwamengeen zin om te wachten
Ja ik doe eau de toilette op na het scheren en op andere gelegenheden.quote:
Waarom geen aftershave?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja ik doe eau de toilette op na het scheren.
Ja die naam verandert toch niet eens omdat je het op een ander moment op doetquote:
Zit je op judo?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:51 schreef Maisnon het volgende:
Hehe ik heb toch nog bij de H&M besteld
[ afbeelding ]
Minus de 3 dingen die niet op voorraad waren en pas laat kwamengeen zin om te wachten
Waarom denk jij dan dat ze eau de toilette en aftershave apart verkopen?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja die naam verandert toch niet eens omdat je het op een ander moment op doet![]()
Keukenpapier wordt toch ook niet ineens wcpapier als je het gebruikt om mee te schijten?
LALALALALA IK HOOR JE NIETquote:Op woensdag 22 september 2010 15:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja die naam verandert toch niet eens omdat je het op een ander moment op doet![]()
Keukenpapier wordt toch ook niet ineens wcpapier als je het gebruikt om je reet af te vegen ipv een tafel?
Omdat het misschien wat anders is? Maar ik gewoon eau de toilette op doe, ook na het scheren, om lekker te ruiken?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom denk jij dan dat ze eau de toilette en aftershave apart verkopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |