Jij knapt af op boys door hun geur?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:33 schreef Fresku het volgende:
ja, echt he. zo'n typische ranzige axe geur![]()
Een eckte afknapper is dat
Ja, of wanneer ik het na het douchen vergeet dat ik nog altijd iets op de slaapkamer kan opspuiten.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Voordeel is dat wanneer je geen tijd hebt er altijd wel ergens wat staat.
Alleen de effen dan, zag vandaag van die "eat pussy" shirts...my god...quote:Op woensdag 22 september 2010 14:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, al hebben ze wel soms toffe, effen shirts.
Ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij knapt af op boys door hun geur?
Shirts met tekst vind ik sowieso niet snel aan.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Alleen de effen dan, zag vandaag van die "eat pussy" shirts...my god...
Ehm, jaquote:Op woensdag 22 september 2010 14:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij knapt af op boys door hun geur?
Heb voornamelijk shirts met tekst of "logo's" ik kan altijd wel slagen bij America Today.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Shirts met tekst vind ik sowieso niet snel aan.
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Shirts met tekst vind ik sowieso niet snel aan.
Ik doelde op zijn boy on boy action.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm, ja.
Je kunt een chick al in de pocket hebben als je lekker ruikt.
En als je er dan ook nog eens dead-sexy uitziet (quote:Op woensdag 22 september 2010 14:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm, ja.
Je kunt een chick al in de pocket hebben als je lekker ruikt.
Boy on boy? Waarquote:Op woensdag 22 september 2010 14:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik doelde op zijn boy on boy action.
je dat nog afvragenquote:
gewoon Antilliaan dusquote:Op woensdag 22 september 2010 14:41 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb mijn kwart-indo crush gevonden op Hyves. Wat een cutie is ie toch ook [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |